Kijk, ik ben in principe barça fan, maar geen blinde fanboy.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
Bij de NOS waren ze er in de rust nog van overtuigd dat Barcelona in de 2e helft wel even over Celtic heen zou walsen.![]()
![]()
Echt he. Trainen drie keer op een dag en dan niet eens een bal op doel krijgen hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan me daar zo aan ergeren, hele dagen voetballen, miljoen verdienen en als het erop aankomt schieten ze hem 6 van de 10 keer zo enorm ver over.
NOS met sjekquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
Wat moet ik nou doen? Nabeschouwing kijken bij de NOS met gefrusteerde Tom, of Sport1 met gefrustreerde Ten Cate en Barca-fan van Hanegem?
Dat sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zou vanavond nog wel eens een feestje kunnen worden daar in de Schotse pubs, weet het niet zeker
quote:
Tis woensdag, die moeten morgen ook gewoon werken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zou vanavond nog wel eens een feestje kunnen worden daar in de Schotse pubs, weet het niet zeker
Nee joh, morgen weer vroeg op enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sport 1 sowieso, sneller klaar met de samenvattingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
Wat moet ik nou doen? Nabeschouwing kijken bij de NOS met gefrusteerde Tom, of Sport1 met gefrustreerde Ten Cate en Barca-fan van Hanegem?
Beidequote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
Modjes zijn gewoon mensen met een mening en emoties hoorquote:
Sowieso een huilende Jack. Kan je niet missen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Modjes zijn gewoon mensen met een mening en emoties hoor
Alleen in de pauze keek ik even NOS, normaal vind ik Barca ook wel leuk, maar zo'n wedstrijd is ook wel mooi.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben in principe barça fan, maar geen blinde fanboy.
Daar bij de NOS is het echt erg.
Kijk ook uiteraard el Sierd
Ja, ze zullen wel allemaal nuchter met de bammetjes om 8u30 op kantoor willen verschijnen, oeps, vergeten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tis woensdag, die moeten morgen ook gewoon werken.
Sport1 doet Shaktar als hoofdwedstrijdquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Zorro het volgende:
Nooit een wedstrijd meegemaakt in Glasgow?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ze zullen wel allemaal nuchter met de bammetjes om 8u30 op kantoor willen verschijnen, oeps, vergeten.
Oh.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit een wedstrijd meegemaakt in Glasgow?Die komen morgen echt niet op tijd op hun werk.
de heilige messi?quote:
Tijd dat ze Clasie kopenquote:
Fixedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit een wedstrijd meegemaakt in Glasgow?Die komen morgen echt niet op hun werk.
Maakt ook niet uit, want de baas zelf is er ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit een wedstrijd meegemaakt in Glasgow?Die komen morgen echt niet op tijd op hun werk.
Haha, zou dat in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam of Enschede anders zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij heeft al weer aardig wat bazenopmerkingen gemaakt.quote:
Minor detailquote:
Kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, want de baas zelf is er ook niet.
barca kan nog een punt pakkenquote:
Ik denk niet dat Barcelona voor de 3-1 wil gaan nee.quote:
quote:
Kleinzoon van de uitvinder van de stoommachinequote:
wtfquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Zorro het volgende:
Als die Kuipers nou gewoon rood geeft waar het nodig is dan gebeurt dit niet
Ik haut ook van jauw grquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal Barcelonahaters hier
Ik houd van jullie jongens
Nee hoor, en Song ben je al vergeten merk ik?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
Nu gun ik het ze niet meer, tijdrekken bij de cornervlag.
Underdog he...quote:
omdat de nos pro barca isquote:
Volgens de Fok!-filosofie behoor je ''tegen de beste'' te zijn. Dus iedereen is altijd tegen Barcelona en Messi ongeacht tegen wie ze spelen.quote:
Ja geweldig tochquote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef ejfaar het volgende:
Haha die trainer gaat met iedereen knuffelen
dat en tevens is barca kutquote:
McCartney was ook niet bepaald slecht.quote:
quote:
Of iemand is gewoon Celtic-supporterquote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens de Fok!-filosofie behoor je ''tegen de beste'' te zijn. Dus iedereen is altijd tegen Barcelona en Messi ongeacht tegen wie ze spelen.
Nee hoor, genoeg FOK!ers die voor Ajax zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens de Fok!-filosofie behoor je ''tegen de beste'' te zijn. Dus iedereen is altijd tegen Barcelona en Messi ongeacht tegen wie ze spelen.
Celtic, Dundee United, Aberdeen, wat maakt het mij uit, als ze maar van Barcelona winnen.quote:
Wat heeft Jack allemaal vooraf gezegd dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
En als Jack nu gaat zeggen met z'n scheve smoel hoe leuk hij het wel niet vindt dat Celtic gewonnnen heeft doe ik 'm echt wat aan.
Celtic heeft gewonnen, dus zij zijn de betere toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja vast, 90% van de FOK! community die in VBL post is ineens Celtic-supporter. Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of iemand is gewoon Celtic-supporter
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jaaaa Chelsea scoort in de laatste minuut
spoilersquote:
wat dacht je van Barça fap elke uitzending 232 weken lang?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat heeft Jack allemaal vooraf gezegd dan?
Nee, dat niet, maar kan ook sympathie voor een club zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja vast, 90% van de FOK! community die in VBL post is ineens Celtic-supporter. Geloof je het zelf?
Bier zonder schuim gadverdamme.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Montelly het volgende:
Eeeeeeeeeey mate let's drink!
[ afbeelding ]
Waarom is iedereen voor Barcelona?quote:
nee dat is real madrid, kijk maar naar de prijzenkast.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
BARCELONA BLIJFT DE BESTE CLUB ALLER TIJDEN !!!![]()
[ afbeelding ]
nee iedereen is dat barca/messi-gefap van de NOS helemaal zatquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar kan ook sympathie voor een club zijn
fijn hequote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed dat je ze nog even quote, voor de duidelijkheid.
Die spelen aanvallend voetbal en proberen het spel te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom is iedereen voor Barcelona?
omdat messiquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom is iedereen voor Barcelona?
Madrid, cabrón, saluda al campeón!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee dat is real madrid, kijk maar naar de prijzenkast.
Waarom hard? Barcelona haalt de volgende ronde toch welquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Equites het volgende:
Hahahaha hard voor barca, feli celtic !!
En aanvallend voetbal is het enige voetbal wat is toegestaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen aanvallend voetbal en proberen het spel te maken.
aww jochie tochquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen aanvallend voetbal en proberen het spel te maken.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Equites het volgende:
Hahahaha hart voor barca, feli celtic !!
Je 2e clubbie heeft meer prijzen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dat zal meetellenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee iedereen is dat barca/messi-gefap van de NOS helemaal zat
Die was zo goedquote:
Triest om dan met 2-1 te winnenquote:
Madrid is gewoon kampioen hoor?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Madrid, cabrón, saluda al campeón!
Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |