quote:There were four other collections that China Glaze is coming out with that unfortunately, I'm not able to photograph or talk about but I think I can say that China Glaze has definitely been listening to their fans. They are really stepping up the level of creativity in their line, and I, as always, am SUPER happy about it.
Dat waren de glimmers, transitions en de texture collectie toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
Aah die foto van Delta kwam van een andere blog, die heeft een aantal foto's van de komende collecties: http://www.polishgalore.c(...)-through-summer.html
Maar dus niet meer van die Cirque de Soleil maar wel dit:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie gaat die texture collectie kopen trouwens?
Ik ben wel benieuwd wie het gaat kopenquote:
waarom zeg je dat steeds? Zat verschillende smaken hier, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het gaat kopen
(ik vind het dus niks, maar goed, ik vind Man with the golden gun ook niks endezo dus ik ben niet representatief voor den nag0lklup)
maar weinig mensen hebben zo weinig smaak als ik hoor, qua kleding, mode, haar, nagels etcquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? Zat verschillende smaken hier, toch?
ik sowieso niet. Ook niet als kadoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie gaat die texture collectie kopen trouwens?
Doe eens lief voor jezelf!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar weinig mensen hebben zo weinig smaak als ik hoor, qua kleding, mode, haar, nagels etc
het lijkt mij ook niet fijn nee, maar neem aan dat het bultjes zijn als je lakt, anders is het toch veel te schuurpapierachtig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Dan worden je nagels toch ook helemaal ruw lijkt mij? Of zou het aan de onderkant wel glad zijn, kan ik mij niet echt voorstellen
leuk voor op je pen0rquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik sowieso niet. Ook niet als kado
Arme pen0rquote:
Is met glitters toch ook niet? Zelfde concept.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Dan worden je nagels toch ook helemaal ruw lijkt mij? Of zou het aan de onderkant wel glad zijn, kan ik mij niet echt voorstellen
Beertjeschipsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers. Maar ik weet niet wat.
normaal zou ik seks zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers. Maar ik weet niet wat.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
normaal zou ik seks zeggen.
Heb ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
BeertjeschipsOmnomnom. Als mijn bed niet zo lekker warm was ging ik naar beneden
Het voelt een beetje als een vijl aan de bovenkant wel gekquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is met glitters toch ook niet? Zelfde concept.
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aidsquote:
het interesseert me echt niet hoor, maar als ik al de mode volg, is het vaak een jaar of 3 te laatquote:
geen seks met mannen / krak-hoeren is ook een bescherming tegen aids.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aids
maar je weet nu toch al wel of je iets wel of niet leuk vindt? Toch niet pas over 3 jaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het interesseert me echt niet hoor, maar als ik al de mode volg, is het vaak een jaar of 3 te laat![]()
Maar goed, het is niet als afzeiken naar mezelf bedoeld, is gewoon niet iets wat heel erg binnen mijn interesse-stuk valt.
En ik heb wat nagellakjes, maar dat voelt echt anders dan de rest hier. Ik kan niet goed lakken, ik loop bijna altijd met kale nagels, vaak afgebeten ook. En ik vind alles te duur
En ook geen seks met Mssquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen seks met mannen / krak-hoeren is ook een bescherming tegen aids.
we hebben echt bij een geweeeeldig restaurant gegeten, buiten Cochem, waarvan ik uiteraard het adres en de naam niet heb onthouden of opgeschreven dus je hebt nu niets aan deze tipquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heul document met "hoe en wat in Cochem" gemaakt, inclusief kaartje met puntjes die alles aanwijzen, op m'n Ipad, zodat ik er altijd bij kan en geen papier mee hoef te nemen..
Maar ben hem nu toch aan het afdrukken omdat ik niet denk dat ik Fred er blij mee maak![]()
Arme Bambi, te arm voor een bedquote:
nee, je had gezegd dat allover blauw een beetje too much was, dat ik het beter met andere kleuren kon combinerenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, jij had het een weekje of 2 weken geleden over make uppen en dat ik jou geleerd/gezegd zou hebben hoe je je ogen moest doen met crease enzo dacht ik. Ik weet daar alleen echt niks meer vanaf
Zit al de hele tijd te denken, dat moet ik nog eens vragen aan haar
door dat spul schuurt heel den vagina open, da's juist goed voor den AIDS verspreiding!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aids
Fredquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heul document met "hoe en wat in Cochem" gemaakt, inclusief kaartje met puntjes die alles aanwijzen, op m'n Ipad, zodat ik er altijd bij kan en geen papier mee hoef te nemen..
Maar ben hem nu toch aan het afdrukken omdat ik niet denk dat ik Fred er blij mee maak![]()
Wat een matige kut-tipquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben echt bij een geweeeeldig restaurant gegeten, buiten Cochem, waarvan ik uiteraard het adres en de naam niet heb onthouden of opgeschreven dus je hebt nu niets aan deze tip
ik kom het altijd per toeval dan pas tegen, in de uitverkoop of weet ik het wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar je weet nu toch al wel of je iets wel of niet leuk vindt? Toch niet pas over 3 jaar?
oh, dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je had gezegd dat allover blauw een beetje too much was, dat ik het beter met andere kleuren kon combineren
heeft ze eets?quote:
een aidstoornis jaquote:
tehehequote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, dat weet ik echt niet meer
Maar goed, ik lul ook iets teveel, kan onmogelijk alles onthouden ben ik bang
gestoorde aids is positieverquote:
sorry mevrouw!quote:
Hij heeft nu in zijn hoofd zitten dat hij een mp3-speler wil hebbenquote:
Waarom maakt hij niet gewoon mixtapes?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft nu in zijn hoofd zitten dat hij een mp3-speler wil hebben
En dan waarschijnlijk nog een ipod ook
Het fijne is dat dit soort ideeën over het algemeen vooral voor mij een heuleboel werk betekent
Fred is een soort dinoquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het fijne is dat dit soort ideeën over het algemeen vooral voor mij een heuleboel werk betekent
mix LP's!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom maakt hij niet gewoon mixtapes?
maar zijn cassettes danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
heeft mss het dan met een aap in afrika gedaan? (nee, ik bedoel echt een aap en geen afrikaan)quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, mss is the root of all aids, fiets!
En dan een hele woonkamer aan ruimte nodig hebben om te shufflen vanwege al die platenquote:Everyday I'm shufflin"
nee, ze heeft het gekregen bij een pak wasmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heeft mss het dan met een aap in afrika gedaan? (nee, ik bedoel echt een aap en geen afrikaan)
Daar heeft hij er 100 miljoen van, maar volgens mij zijn walkmans niet meer verkrijgbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom maakt hij niet gewoon mixtapes?
ze heeft stage gelopen in een asielzoekerscentrumquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heeft mss het dan met een aap in afrika gedaan? (nee, ik bedoel echt een aap en geen afrikaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja dat doet hij dus nog steedsquote:
Hey, Aids neem je niet, DAT KRIJG JE!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, zo zondequote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
halverwege het liedje gelul van de dj er door
maar goed dat ik nooit de was doe danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze heeft het gekregen bij een pak wasmiddel.
Ze is de root of aids jonge!
Oja daarom lulde ze vroeger door de intro'squote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
halverwege het liedje gelul van de dj er door
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft stage gelopen in een asielzoekerscentrum
Bwheheheheoooh ik dacht al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Hij kan vooral niet zo goed tegen veranderingquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, LOL, hoe oud is Fred ook alweer?
Mijn oudtante van 94 is moderner man!
op een schoteltje bij de koffie toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, Aids neem je niet, DAT KRIJG JE!
ja ik dacht voordat je al RIP aan de nabestaanden zou gaan posten en zulksquote:
Jij hebt geen respect voor Aidsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op een schoteltje bij de koffie toch?
in de vorm van een lekkere kwak mannenplakselquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op een schoteltje bij de koffie toch?
Piemel-Hatsjoequote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in de vorm van een lekkere kwak mannenplaksel
(hoe noemde dat Gristelijke mens dat nou van de week??)
Iets met Hatjoequote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij komt aids er niet in.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geen respect voor Aids
Hahahaha, echt joh, wat een vent, episch welquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kan vooral niet zo goed tegen verandering![]()
![]()
![]()
Diep van binnen is hij ook autist
mannenplaksel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
piemelhatjoequote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, dat was het... Slurfje snuitenquote:
Rotterdamquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
SQ! Je moet naar Rotterdam voor je jurkhttps://www.facebook.com/WeddingsNL?sk=timeline komt de grootste bruidswinkel van Europa
Die vinden hem hartstikke gezelligquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, echt joh, wat een vent, episch wel![]()
Wat vinden jouw ouders en broers/zussen (voor zover je die hebt) eigenlijk van hem?
is vorig jaar een hele grote tent failliet gegaan, dit zal wel een stiekeme doorstart zijn ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
SQ! Je moet naar Rotterdam voor je jurkhttps://www.facebook.com/WeddingsNL?sk=timeline komt de grootste bruidswinkel van Europa
hahaha, cool!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vinden hem hartstikke gezellig![]()
M'n moeder vond het wel raar in het begin (ze is 6 jaar ouder), maar ze zei "ik zie dat hij jou gelukkig maakt, wie ben ik dan om moeilijk te doen over leeftijd?".
![]()
En toen ze hem eenmaal ontmoet hadden vonden m'n ouders het helemaal leuk, want ze kunnen over veel dingen praten
af en toe zoek ik op dingen en dan krijg je inderdaad echt raaaaare of gewoon lompe zoeksuggesties jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik lollerde hardop met dit toen ik zocht naar vliegtickets naar Los Angeles
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik lollerde hardop met dit toen ik zocht naar vliegtickets naar Los Angeles
[ afbeelding ]
Je kunt ook een jurk van daar winnen bij TLCquote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is vorig jaar een hele grote tent failliet gegaan, dit zal wel een stiekeme doorstart zijn ofzo
Of wilde niemand die? Ik ben er een beetje uit, geloof ikquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die cirque soleil collectie staat op TD nu
Hij is top secret. Nog geen swatches!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of wilde niemand die? Ik ben er een beetje uit, geloof ik
volgens mij ben je net een kwartier te laatquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of wilde niemand die? Ik ben er een beetje uit, geloof ik
Ga je spacen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Thee met een mini spacekoekje
Klein, maar toch lekker
kijk hoe blij ze kijkt!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]Je gaat toch niet met je handen in de zakken staan?
wat een debiel bewerkte fotoquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
ZET DIE MENSEN NOU EENS GEWOON OP DE GROND IN PLAATS VAN OP EEN KEUKENTRAPJE, DIT ZIET ER ZO DOM UITquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZET DIE MENSEN NOU EENS GEWOON OP DE GROND IN PLAATS VAN OP EEN KEUKENTRAPJE, DIT ZIET ER ZO DOM UIT![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was nodig
quote:
story of my lifequote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij ben je net een kwartier te laat
zelfs de TT is ernaar vernoemdquote:
grow all the microbes!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
allergisch zijn voor antibiotica zuigt
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZET DIE MENSEN NOU EENS GEWOON OP DE GROND IN PLAATS VAN OP EEN KEUKENTRAPJE, DIT ZIET ER ZO DOM UIT![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was nodig
Nee een schimmel infectie in mijn foefquote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
grow all the microbes!
Weer je enkel?
Ik heb even die foto er weer bij gepakt, maar eigenlijk ziet het er ÉCHT heel bizar uit jaquote:
ow bah.... sorry, ik heb dat nog nooit gehad, maar lijkt me zo naarquote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee een schimmel infectie in mijn foef![]()
voor die eitjes dus allergisch voor andere zalf allergisch en nu wat nieuws gekregen ook weer allergisch
En het materiaal ziet er ook maar vreemd uit. Heel nep.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb even die foto er weer bij gepakt, maar eigenlijk ziet het er ÉCHT heel bizar uit ja
3 x te lange rok voor de benen
ja heel weird... sowieso zijn al die jurken compleet anders als je ze aan hebt, en zeker op normale lichamenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het materiaal ziet er ook maar vreemd uit. Heel nep.
listen to Iron Maiden baby with me.... ieeeeeeehiiiieeeeeee!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Dit liedje werd net heel vals op tv meegezongenDus ik ook lekker vals meezingen
ben bij de huisarts langs geweest dus ik hoop dat die dat weetquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow bah.... sorry, ik heb dat nog nooit gehad, maar lijkt me zo naar
Weet je zeker dat je antibiotica krijgt en dat je echt een schimmelinfectie hebt? Is geen logische combi namelijk.
Kun je geen anti-schimmel pillen krijgen?
nopequote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Was je nog langs de Inglot geweest Kip?
Kom ik er nu ook achter dat Eric in de serie meespeeltquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
listen to Iron Maiden baby with me.... ieeeeeeehiiiieeeeeee!
Das het leukste stukjequote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
listen to Iron Maiden baby with me.... ieeeeeeehiiiieeeeeee!
Hehe ben je op een no buy?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope
Maandag andere dingen gedaan en ik bedacht me dat ik eigenlijk het niet nodig heb...
zo da's mooi klote zeg... survival of the fittest dus voor jouquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ben bij de huisarts langs geweest dus ik hoop dat die dat weet![]()
Allergie voor antibiotica ben ik wel bekend is nu dus bekend dat ik 8 soorten allergisch ben
Die eitjesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee een schimmel infectie in mijn foef![]()
voor die eitjes dus allergisch voor andere zalf allergisch en nu wat nieuws gekregen ook weer allergisch
neuh, dat niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe ben je op een no buy?
Uhuh en goedkoop high van de soorten waar ik wel een beetje tegen kanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo da's mooi klote zeg... survival of the fittest dus voor jou![]()
Hoop dat je er snel vanaf bent in ieder geval!
Die eitjes zijn sowieso hartstikke ranzigquote:
Dat was wel een hele strakke actie van die Sleek palette inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuh, dat niet.
We hebben wel bedacht dat we beide deze maand even uitgaven bij houden, om in kaart te brengen. Dus dat hielp ook wel mee in het besluit
En ik heb echt fucking veel make-up, ook poeder eyeliners, zeker met dat Dark Mattes palette van Sleek wat ik laatst kreeg
bij eitjes moet ik hier aan denkenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uhuh en goedkoop high van de soorten waar ik wel een beetje tegen kanhigh op kosten van de verzekering
[..]
Die eitjes zijn sowieso hartstikke ranzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
GRATIS!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuh, dat niet.
We hebben wel bedacht dat we beide deze maand even uitgaven bij houden, om in kaart te brengen. Dus dat hielp ook wel mee in het besluit
En ik heb echt fucking veel make-up, ook poeder eyeliners, zeker met dat Dark Mattes palette van Sleek wat ik laatst kreeg
ja was wel beetje mazzel jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat was wel een hele strakke actie van die Sleek palette inderdaad
FTFY!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij eitjes moet ik hier aan denken
Even in spoiler:Ken je die eitjes niet? Die je moet inbrengen en dat je dan 's ochtends wakker wordt en je hele ondergoed onder de witte crap zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij eitjes moet ik hier aan denken
Even in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
even in spoiler hoe die eitjes werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ken je die eitjes niet? Die je moet inbrengen en dat je dan 's ochtends wakker wordt en je hele ondergoed onder de witte crap zit.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
even in spoiler hoe die eitjes werkengat-ver-dammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Om de schimmelinfectie van binnen tegen te gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
En waar is dat goed voor?
Ik heb er echt nog nooit van gehoord!
Die eitjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat is waar goed voor Bambi?
Aaah, ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Om de schimmelinfectie van binnen tegen te gaan.
En nou maar hopen dat je het nooit krijgtquote:
Heel erg hopen ook!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat je het nooit krijgt
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Beauty en de nerd.
"You'll be protecting what is most dear to you!"
Nerd: "Oh no, they got my xbox!"
Ik geloof het ook wel, heb alleen zo'n hekel aan het naar de huisarts gaan ermeequote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik geloof dat iedere vrouw wel een keer een schimmelinfectie krijgt
uhm nee hoor, ik ken er genoeg die het nog nooit hebben gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Dwyn het volgende:
Ja ik ook. Ik heb een hele jonge mannelijke huisarts.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, heb alleen zo'n hekel aan het naar de huisarts gaan ermee
Kan nog komenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhm nee hoor, ik ken er genoeg die het nog nooit hebben gehad
DOE MIJ EENS NIET BANG MAKEN!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik een oudere manlijke huisarts maar een jonge lijkt me nog ergerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik heb een hele jonge mannelijke huisarts.
He, wat vervelend nouquote:Ongeveer driekwart van de vrouwen krijgt tijdens haar vruchtbare periode wel een keer te maken met een vaginale schimmelinfectie. Veel vrouwen schamen zich voor het feit dat ze een vaginale schimmel hebben omdat ze onterecht denken dat het een seksueel overdraagbare aandoening (SOA) is of dat het met een slechte hygiëne te maken heeft. Beide zijn niet waar. Een vaginale schimmelinfectie is niet gevaarlijk en niet besmettelijk, maar wel heel vervelend.
yep, I know. Maar ik ga er gewoon vanuit van nietquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn eerste pilcontrole (vroegâh):
HA: ruikt je vagina raar of juist prettig?
Ik: nou ik word er niet echt heel blij van moet ik zeggen![]()
HA: uhmmm laat ik het zo zeggen, heeft je vagina een rare kleur slijm of ruikt deze naar rotte vis?
Ik: HELL NO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
18quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
En hoe oud was je toen?
Ik zag je al helemaal zitten als 15/16 jarig kipjequote:
Geheime aanbidderquote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op mijn fobo:
Laatste voyeur(s)
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
Anonieme_Fokker
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
![]()
Ik heb een fan volgensmij.
maffia spel?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op mijn fobo:
Laatste voyeur(s)
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
Anonieme_Fokker
Chuck-N0rr1s
Chuck-N0rr1s
![]()
Ik heb een fan volgensmij.
ik was toen een 18-jarig kipjequote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zag je al helemaal zitten als 15/16 jarig kipje
ik geloof je niet helemaal met je lief en onschuldigquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was toen een 18-jarig kipje
Nog lief ende onschuldig
toen nog wel hoor, echtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik geloof je niet helemaal met je lief en onschuldig
IJs IJs Baby!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toen nog wel hoor, echt
Ok, deels danOp sex/pil vlak in ieder geval wel
WTF!quote:
had je mijn post in je onbewuste staat gelezen ofzo?quote:
mwehehehquote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
had je mijn post in je onbewuste staat gelezen ofzo?heehehehehe
Woensdag avond stierenavond!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
OHJA. HET IS WOENSDAG.
IJIJIJSSS, HOE WAS HET?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welja joh. TD doen en dan per ongeluk de verzendoptie van 97 dollar aan hebben gevinkt *facepalm*
euhm ja sinds vanmiddag weer kak, geen idee wat ik heb gedaan maar kreng is dik en kraakt weer als de ziektequote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dico hoe is het nu eigenlijk met je knie?
Dat zuigt, wat heb je besteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welja joh. TD doen en dan per ongeluk de verzendoptie van 97 dollar aan hebben gevinkt *facepalm*
goed busyquote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huu kut zeg! kan me voorstellen dat je er ondertussen goed ziek van bentquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm ja sinds vanmiddag weer kak, geen idee wat ik heb gedaan maar kreng is dik en kraakt weer als de ziekte![]()
morgen weer naar Utrecht naar de anesthesist en afwachten wanneer ik hoor wanneer ik wordt geopereerd... afwachten is mijn motto tegenwoordig
Komt ie dan per privé helikopter?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
eerst op bestellen rammen en dan pas kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met de piloot in de vorm van Alexander Skarsgaard die je ook mag houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja! En dat ik dan de heli mag houden
ja ik ben er nu wel een beetje klaar mee iddquote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Huu kut zeg! kan me voorstellen dat je er ondertussen goed ziek van bent
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met de piloot in de vorm van Alexander Skarsgaard die je ook mag houden
Whoahquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met de piloot in de vorm van Alexander Skarsgaard die je ook mag houden
Lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
WhoahMag m`n man vannacht in z`n auto slapen, zijn we allebei blij
Ik heb CG-Cranberry Splash 0.5oz #1110.
CG-Glistening Snow 0.5oz #1118
CCL-Blue Topia
CG-Hanging in the Balance
SECHE-Vite Top Coat 0.5oz. NO BOX
CG-It's A Trap-Eze! 0.5oz #
ORLY-Smolder
CG-Stone Cold #1125
CG-Water You Waiting For 0.5oz
besteld
Dat is echt killing inderdaad, ze gaan dan tijdens de operatie iets met je kraakbeen doen toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik ben er nu wel een beetje klaar mee idd
oh bedenk me nu ineens hoe ik nu zo'n last heb, heb vandaag paar sprintjes moeten trekken naar tram/trein en veel trappen moeten lopen. dusja gevolg: hele avond op de bank![]()
tis gewoon kut. ik wil zo graag bewegen, en als ik dan bijvoorbeeld teveel doe zoals vandaag, wat dus eigenlijk niet eens veel is voor normale mensen, ik gewoon niks meer kan 's avonds en daar baal ik zo ontzettend van
Moet je nog boodschappen doen of heb je nog wat in huis? Indien laatste, wat ?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip! Ik heb een lekker maar (heel) makkelijk recept met tagiatelli nodig. Help?
carbonara saus, hoef je alleen op te warmenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip! Ik heb een lekker maar (heel) makkelijk recept met tagiatelli nodig. Help?
Is voor zondag. Dan komtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je nog boodschappen doen of heb je nog wat in huis? Indien laatste, wat ?
ALS DAT NIET NEUKEN WORDTquote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is voor zondag. Dan komthier eten.
Wie isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik sta nog in het patronaat.quote:
vies (vind ik) en zwaar op de maag, dus da's niet prettig frotten/neukenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
carbonara saus, hoef je alleen op te warmen
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
wel een goeden voor bambi thoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vies (vind ik) en zwaar op de maag, dus da's niet prettig frotten/neuken
Eeehm, ontmoet op huisfeestje hier op het complex. Sindsdien facebook/whatsapp, niet vorige week vrijdag maar die daarvoor afgesproken. Toen hebben we van 9 tot sluitingstijd (half 4 oid) zitten kletsen. Hij zou maandag komen, maar toen was ik ziekig. Dus nu zondag.quote:
Zo ijzig ben ik niet.quote:
yep, ze weten pas wat ze precies kunnen doen als ze in m'n knie zitten. dus of schoonmaken, gaatjes boren en terugplaatsen. of schoonmaken + kraakbeen eruithalen en op kweek zetten voor 2.5 maand en dan weer operatie waar al het kraakbeen wordt weggehaald in volledige knie en dus het goede gekweekte kraakbeen terugzetten waarbij revalidatie nodig is van +-1 jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat is echt killing inderdaad, ze gaan dan tijdens de operatie iets met je kraakbeen doen toch?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vies (vind ik) en zwaar op de maag, dus da's niet prettig frotten/neuken
kak zeg wat een kut optiesquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, ze weten pas wat ze precies kunnen doen als ze in m'n knie zitten. dus of schoonmaken, gaatjes boren en terugplaatsen. of schoonmaken + kraakbeen eruithalen en op kweek zetten voor 2.5 maand en dan weer operatie waar al het kraakbeen wordt weggehaald in volledige knie en dus het goede gekweekte kraakbeen terugzetten waarbij revalidatie nodig is van +-1 jaar.
ja optie 2 is voor het beste resultaat, al zie ik daar heel erg tegenop vanwege school e.d. maar als zij optie 1 wel goed kunnen doen heb ik dat lieverquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
kak zeg wat een kut optiesik hoop dan optie 1 voor je of moet je dan ook nog zo lang revalideren?
Fuuuu! ja kan ik me voorstellen is echt kut zo lang revaliderenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja optie 2 is voor het beste resultaat, al zie ik daar heel erg tegenop vanwege school e.d. maar als zij optie 1 wel goed kunnen doen heb ik dat lievermaar dat weten ze dus pas als ze in m'n knie zitten.
yeah heb met vorige operatie van oktober tot maart revalidatie gehad, en dat vond ik al lang dusjaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fuuuu! ja kan ik me voorstellen is echt kut zo lang revalideren
Heb ook eens een half jaar gehad en het is ook zo naar dat je zo afhankelijk word danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah heb met vorige operatie van oktober tot maart revalidatie gehad, en dat vond ik al lang dusja
Pasta op bord leggen, met een tang en anders met 2 lepels/vorken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Olijven lust ik niet.Mooi opmaken zie ik nog niet helemaal voor me, maar voor de rest lust ik dat vast wel. Thanks!
Zo gaat hij heel hoge verwachtingen van mij krijgen joh.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pasta op bord leggen, met een tang en anders met 2 lepels/vorken.
Dan een schep saus met groente erop in het midden, dus dat er nog een rand pasta te zien is.
Dan stukjes vlees eroverheen leggen/strooien.
Plakjes mozzarella eroverheen verdelen, dakpansgewijs ofzo.
Beetje peper eroverheen strooien (ziet er blits uit jonguh!) en een beetje olijfolie eroverheen druppelen.
Als je geen olijven lust is dat niet erg. Beetje basilicumblaadjes (vers van plant) eroverheen strooien. Je kunt er ook een beetje rucola of veldsla omheen leggen.
ga in ieder geval niet alles husselen in de pan en dan op een bord kwakken a la ma Flodderquote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo gaat hij heel hoge verwachtingen van mij krijgen joh.![]()
Maar thanks.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga in ieder geval niet alles husselen in de pan en dan op een bord kwakken a la ma Flodder
Komt wel goed, dit is echt makkelijk
ja dat kan wel voor jezelf, maar voor je date ziet dit er echt veel leuker uitquote:
Haha, klopt. Dan lijkt het nog wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan wel voor jezelf, maar voor je date ziet dit er echt veel leuker uit
En verse tagliatelle halen, elke supermarkt heeft dat liggen in de koeling. Bij de AH is 1 pak 1,99 en da's voldoende voor 2 personen en veel lekkerder en sneller klaar.
Da's zelfs lekker zonder saus
Wordfeud.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als ik zo Kips tekst kopieer, doet hij in wordfeud zo
uitgetypt plakken!
Ja die is lekker omnomnom. Zo heb ik ook pasta leren etenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan wel voor jezelf, maar voor je date ziet dit er echt veel leuker uit
En verse tagliatelle halen, elke supermarkt heeft dat liggen in de koeling. Bij de AH is 1 pak 1,99 en da's voldoende voor 2 personen en veel lekkerder en sneller klaar.
Da's zelfs lekker zonder saus
ik zat al te denken, what the hell heeft wordfeud er nu weer mee te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wordfeud.
Ik bedoel kladblok. Waar kwam dat nou weer vandaan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zat al te denken, what the hell heeft wordfeud er nu weer mee te maken
Slaap lekker!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker naar mijn bedje toe.
Als ik je niet meer spreek, succes Bambi!
Snelquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nieuwe invoice binnen en reeds betaald
Waaait whutquote:
Ik heb het moeten leren eten. Ben er nog steeds niet dol op.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waaait whutDit had ik even gemist. Tomaat is zo lekker
omnomnom en het past echt bijna overal bij
Hoe is het mogelijk dat je het niet lust
Rarequote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het moeten leren eten. Ben er nog steeds niet dol op.
Maar tomatensaus enzo heb ik altijd gelust.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man blieft ook geen tomaat. En geen champignons. Zeikwijf.
Maar hij heeft pech want ik flikker dat altijd overal in
Die laatste toevoegingquote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De eerste jaren hield ik er nog rekening mee want onzeker en alles. Nu zal het allemaal wel, er is altijd wel iemand die iets niet lust.
Vreten wat de pot schaft of met honger je nest in.
Of `s avonds nog ff naar de Mac
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mja. Gelukkig heb ik nog even.
Nu ga ik iig slapen, morgen weer vroeg stage. Daaag!
Oja als puber at ik ook echt belachelijk veelquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja naar de Mac gaat niet voor de kinderen op he? Die gaan meteen na het eten al naar bed
Hoewel ik oudste echt niet met een lege maag zijn bed in kan sturen..die jongen bunkertDaar verdwijnt zo enorm veel eten in momenteel..geniaal. Pubers met vreetbuien
OHAIquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
ik ga ook tukken, wekker gaat morgen om 7u
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef PriemGirl het volgende:
Great. In mijn enthousiasme een mail afsluiten met: Gr. PriemkeBrain whyy..
quote:EVA zegt:Hieronder kunt u uw vraag formuleren.
U zegt:declaratie
EVA zegt:Wilt u weten hoe u bij vertraging geld terug kunt krijgen?
U zegt:nee
EVA zegt:Ok, daar gaat het niet over. U wilt weten of u uw geld terug kunt krijgen bij vertraging, klopt dat?
U zegt:nee
EVA zegt:Ok, dat is niet wat u bedoelt. Heeft u een vraag over uw aanvraag voor geld terug bij vertraging?
Eva is so smartquote:Op donderdag 8 november 2012 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mogguh!
Stomme NS Eva computerbot
[..]
Peheheh ik had ze al uitgescholden... alleen maar om te kijken hoe ze daarop reageertquote:Op donderdag 8 november 2012 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mogguh!
Stomme NS Eva computerbot
[..]
But o so pwettyyyyquote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef megamandy het volgende:
Een lang stuk in een lange rok lopen is trouwens best vermoeiend
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh ik had ze al uitgescholden... alleen maar om te kijken hoe ze daarop reageert
[..]
But o so pwettyyyy
quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:stomme kuthoer
EVA zegt:Ik begrijp het nog niet helemaal.Wilt u iets weten over de status van uw aanvraag voor geld terug bij vertraging?
quote:
Looollllllquote:
geen fresh meat dinges?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooo ! Het is officieel13 januari ga ik meedoen met trainen voor roller derby
![]()
Tof!!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooo ! Het is officieel13 januari ga ik meedoen met trainen voor roller derby
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |