quote:There were four other collections that China Glaze is coming out with that unfortunately, I'm not able to photograph or talk about but I think I can say that China Glaze has definitely been listening to their fans. They are really stepping up the level of creativity in their line, and I, as always, am SUPER happy about it.
Dat waren de glimmers, transitions en de texture collectie toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
Aah die foto van Delta kwam van een andere blog, die heeft een aantal foto's van de komende collecties: http://www.polishgalore.c(...)-through-summer.html
Maar dus niet meer van die Cirque de Soleil maar wel dit:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie gaat die texture collectie kopen trouwens?
Ik ben wel benieuwd wie het gaat kopenquote:
waarom zeg je dat steeds? Zat verschillende smaken hier, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het gaat kopen
(ik vind het dus niks, maar goed, ik vind Man with the golden gun ook niks endezo dus ik ben niet representatief voor den nag0lklup)
maar weinig mensen hebben zo weinig smaak als ik hoor, qua kleding, mode, haar, nagels etcquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? Zat verschillende smaken hier, toch?
ik sowieso niet. Ook niet als kadoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie gaat die texture collectie kopen trouwens?
Doe eens lief voor jezelf!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar weinig mensen hebben zo weinig smaak als ik hoor, qua kleding, mode, haar, nagels etc
het lijkt mij ook niet fijn nee, maar neem aan dat het bultjes zijn als je lakt, anders is het toch veel te schuurpapierachtig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Dan worden je nagels toch ook helemaal ruw lijkt mij? Of zou het aan de onderkant wel glad zijn, kan ik mij niet echt voorstellen
leuk voor op je pen0rquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik sowieso niet. Ook niet als kado
Arme pen0rquote:
Is met glitters toch ook niet? Zelfde concept.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
Dan worden je nagels toch ook helemaal ruw lijkt mij? Of zou het aan de onderkant wel glad zijn, kan ik mij niet echt voorstellen
Beertjeschipsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers. Maar ik weet niet wat.
normaal zou ik seks zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers. Maar ik weet niet wat.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
normaal zou ik seks zeggen.
Heb ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
BeertjeschipsOmnomnom. Als mijn bed niet zo lekker warm was ging ik naar beneden
Het voelt een beetje als een vijl aan de bovenkant wel gekquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is met glitters toch ook niet? Zelfde concept.
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aidsquote:
het interesseert me echt niet hoor, maar als ik al de mode volg, is het vaak een jaar of 3 te laatquote:
geen seks met mannen / krak-hoeren is ook een bescherming tegen aids.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aids
maar je weet nu toch al wel of je iets wel of niet leuk vindt? Toch niet pas over 3 jaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het interesseert me echt niet hoor, maar als ik al de mode volg, is het vaak een jaar of 3 te laat![]()
Maar goed, het is niet als afzeiken naar mezelf bedoeld, is gewoon niet iets wat heel erg binnen mijn interesse-stuk valt.
En ik heb wat nagellakjes, maar dat voelt echt anders dan de rest hier. Ik kan niet goed lakken, ik loop bijna altijd met kale nagels, vaak afgebeten ook. En ik vind alles te duur
En ook geen seks met Mssquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen seks met mannen / krak-hoeren is ook een bescherming tegen aids.
we hebben echt bij een geweeeeldig restaurant gegeten, buiten Cochem, waarvan ik uiteraard het adres en de naam niet heb onthouden of opgeschreven dus je hebt nu niets aan deze tipquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heul document met "hoe en wat in Cochem" gemaakt, inclusief kaartje met puntjes die alles aanwijzen, op m'n Ipad, zodat ik er altijd bij kan en geen papier mee hoef te nemen..
Maar ben hem nu toch aan het afdrukken omdat ik niet denk dat ik Fred er blij mee maak![]()
Arme Bambi, te arm voor een bedquote:
nee, je had gezegd dat allover blauw een beetje too much was, dat ik het beter met andere kleuren kon combinerenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, jij had het een weekje of 2 weken geleden over make uppen en dat ik jou geleerd/gezegd zou hebben hoe je je ogen moest doen met crease enzo dacht ik. Ik weet daar alleen echt niks meer vanaf
Zit al de hele tijd te denken, dat moet ik nog eens vragen aan haar
door dat spul schuurt heel den vagina open, da's juist goed voor den AIDS verspreiding!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goede bescherming is tegen aids
Fredquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heul document met "hoe en wat in Cochem" gemaakt, inclusief kaartje met puntjes die alles aanwijzen, op m'n Ipad, zodat ik er altijd bij kan en geen papier mee hoef te nemen..
Maar ben hem nu toch aan het afdrukken omdat ik niet denk dat ik Fred er blij mee maak![]()
Wat een matige kut-tipquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben echt bij een geweeeeldig restaurant gegeten, buiten Cochem, waarvan ik uiteraard het adres en de naam niet heb onthouden of opgeschreven dus je hebt nu niets aan deze tip
ik kom het altijd per toeval dan pas tegen, in de uitverkoop of weet ik het wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar je weet nu toch al wel of je iets wel of niet leuk vindt? Toch niet pas over 3 jaar?
oh, dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je had gezegd dat allover blauw een beetje too much was, dat ik het beter met andere kleuren kon combineren
heeft ze eets?quote:
een aidstoornis jaquote:
tehehequote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, dat weet ik echt niet meer
Maar goed, ik lul ook iets teveel, kan onmogelijk alles onthouden ben ik bang
gestoorde aids is positieverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |