quote:The array. This array is passed by reference because it is modified by the function. This means you must pass it a real variable and not a function returning an array because only actual variables may be passed by reference.
Denk dat dat te maken heeft met je warning level.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:01 schreef Chandler het volgende:
Maar als het wel werkt bij jullie, waar werken jullie dan mee? en logisch gezien zou het gewoon moeten werken!
Ah, wat een onlogica zeg...maar waarom werkt het dan wel bij de rest?
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef mstx het volgende:
Waarschijnlijk heeft niemand E_STRICT error reporting aan staan.
Ik wel dus, wil namelijk 0,0 fouten zienquote:
Ik zie dat sinds PHP 5.4 E_STRICT onderdeel is geworden van E_ALL. Dan zullen in de toekomst wel meer mensen dit soort fouten gaan tegenkomen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef mstx het volgende:
Waarschijnlijk heeft niemand E_STRICT error reporting aan staan.
Klopt, kwam ze ook ineens tegen, maar oplossing is best eenvoudig. Toch programmeer ik altijd met E_ALL, zodat PHP je streng controleert. Wat soms nog strenger mag, bv typecastingquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie dat sinds PHP 5.4 E_STRICT onderdeel is geworden van E_ALL. Dan zullen in de toekomst wel meer mensen dit soort fouten gaan tegenkomen.
Haha, ja zeker een optie!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:22 schreef wipes66 het volgende:
je kan ook strrpos en substr gebruiken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | <?php $fd = fopen("list.txt", "r"); $buffer = explode("\n", str_replace("\\", "/", fread($fd, filesize("list.txt")))); fclose($fd); echo count($buffer) . " regels<hr>"; $time_start = microtime(true); foreach ($buffer AS $key) { $ex = explode("/", $key); $e = end($ex); // echo $key . "-->" . $e; } echo "test1: " . number_format(microtime(true) - $time_start, 3) . "<hr>"; $time_start = microtime(true); foreach ($buffer AS $key) { $ex = strrpos($key, "/"); $e = substr($key, $ex+1); // echo $key . "-->" . $e; } echo "test2: " . number_format(microtime(true) - $time_start, 3) . "<hr>"; ?> |
Is een idee, maar stel de klant bedoelt een ABN rekening.... maar is net wat te snel... je kent het wel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
Detecteren aan de hand van de lengte of het een ING-reknr is (tot 7 cijfers).
Dan zet je er toch met JavaScript bij: "dit is een postbanknummer" of "dit is een bankrekeningnummer".quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Is een idee, maar stel de klant bedoelt een ABN rekening.... maar is net wat te snel... je kent het wel...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
Detecteren aan de hand van de lengte of het een ING-reknr is (tot 7 cijfers).
Wordt er bij de Postbank/ING niet P00 (of iets dergelijks) voor gezet zodat het als nog een resultaat van 11 characters oplevert?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef StM het volgende:
Of bij 7 cijfers een alert van controleer uw nummer nogmaals en weet u zeker dat uw bank de ING is?
https://bugs.php.net/bug.php?id=49588 ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hier waarom ik met json_encode, een :null terugkrijg als ik een karakter, zeg een ë ophaal uit een database?
In de database staat hij in een rij met eigenschap 'text' of 'varchar' en staat er gewoon netjes ë.
Dacht dat het ergens aan de encoding zou liggen maar kan eigenlijk niet vinden waar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |