SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, das beterquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Hahah, nee, nooit gedaan ook
Nightwishhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, Nightwish, dacht al: klinkt bekend.
seks met cactus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gepijpt worden door een octopus
Ja duh.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Ro-ald het volgende: [..] Je blijft ook gewoon nog steed roro zeggen he
![]()
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
emo != scenequote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
Je word er levensmoe vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, een van de weinige mensen die het kan waarderen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |