Joop heeft allang een relatie met Wimquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Copycat het volgende:
Mike, dat is de ex en exmanager van Braakhekke.
En mijn ouddocent ethiek net aan het woord. HuubHuub!
Lijkt me niet meer dan normaal, deze hele zooi doet haar niet goed maar ze heeft ook zelf alles afgezegd. Ik wist niet eens dat ze wat deedquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
strekking van t verhaal: de manager verlaat t zinkende schip
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:39 schreef zouzou het volgende:
Hij is voor mij een sympatiek man, ik zie niet de probleem in,dat is toch mijn mening.
Zo dan, wat denk je wel niet. Een discussie is niet mogelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.
Troll, kent u die uitdrukking?
Zo is dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan, wat denk je wel niet. Een discussie is niet mogelijk
En laat ik de mongolen plaatjes maar even achterwegen![]()
Niet flauw doenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.
Troll, kent u die uitdrukking?
Tja. Zoals de waard is.......?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zo is dat.
Je mag geen afwijkende mening hebben en correct blijven, maar wil iemand gestoord noemen en dergelijke
Volgens mij is het een complot en zitten hier alleen maar klonen van die debiele Everink en zijn zwaar gestoorde vriendjes, die alleen maar in de slachtofferrol kunnen kruipen
Word ie middels een complot aangeklaagd door zijn klantenquote:
Het is anders wel een lust voor het oog voor liefhebbers van sudokuquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Ole het volgende:
Je mag hier.best een afwijkende mening hebben. Het is echter wel handig als die een beetje leesbaar is. Dat voorkomt misverstanden.
Ja het is echt een groot complot!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL maar dan nog komen er vragen bij van mijn kant. Volgens Evert is dit al in juli geschreven, die mail is dus onderschept hoe dan ook. En nu komt het openbaar inééns![]()
[De waarheid lijkt steeds vager te worden. Net als die schoen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja het is echt een groot complot!
Die volgevreten patjepeeërs hebben denk ik ook een paar media-strategen ingehuurd en die zitten al in scenario 52.
Waarschijnlijk hebben ze er ook de hand in gehad dat de firma Bassie en Adrianus Theeuwes voor Zandtegoed even een 'gratis' media-strategie bedenkt, die hadden ze natuurlijk ook in hun zak en die is gewoon door hun betaald en op hem afgestuurd om het later te kunnen lekken, daarom namen ze de directeur marketing van multicopy.
Want een markting directeur die 'gratis' een media-strategie moet bedenken voor nota bene de man die BN'ers kan maken en breken en van in-en-outs weet omdat hij een huisvriend is dat gelooft toch niemand?![]()
En bij de politie heerst ook corruptie, dus ik denk dat ze daar ook flink met flappen hebben lopen zwaaien.
Want een speciaal team van vijftien rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit afsturen op Badr voor een (mogelijke) betrokkenheid bij een paar vechtpartijtjes in het uitganscircuit lijkt mij persoonlijk ook verdacht onlogisch![]()
En dat ze vd Heuvel in hun zak hebben.... dat hoef ik niet eens uit te leggen![]()
Het stinkt aan alle kanten!
Ik hoop maar dat Ficq zich terdege heeft voorbereid en ik kan niet wachten tot het begint
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... TV cariëre ?heb ik zeker gemist dan
quote:Zaal zit nog voller dan vorige week. OM zou slechts een half uur nodig hebben voor beantwoording, werd door woordvoerder gezegd. #Badrhari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |