Ik zie een met witte veters gedichtte witte sneaker ?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Waar heb je het in hemelsnaam over???
Ik zie gewoon een dichte, witte sneaker.
Waarschijnlijk extra aandacht in de rechtzaal als mevr. Ficq morgen zegt dat ze vorige week een garpje maakte toen ze zei dat hij per ongeluk de verkeerde schoenen had ingeleverd, maar dat de werkelijkheid is dat hij wel de juiste schoenen heeft ingeleverd, maar dat de politie van deze bananenrepubliek de beelden van de beveiligingscamera's in de Arena zo heeft bewerkt dat het lijkt alsof het andere schoenen waren.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik snap het niet meer. Dus volgens de theorie zijn de 'pumps' de schoenen met de blauwe veters, maar dan bewerkt?
Wat valt er dan te winnen met dezen goeden truc?
Ja, dat kon ook nog, maar wederom is daar de verklaring van mevr. Ficq (de advocate van verdachte B. Hari) die stelt dat haar cliënt de verkeerde schoenen heeft ingeleverd, niet de juiste schoenen met de verkeerde veters....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zie een met witte veters gedichtte witte sneaker ?
Denk dan ook dat de juiste schoenen zijn ingeleverd alleen met nieuwe veters
Wil je niet zo persten?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar lieve zouzoutje van me, leg me dan eens uit waarom Ficq in de rechtzaak niet zei dat het een fotoshop was maar in plaats van nog een beschuldiging richting de politie, John vd Heuvel, Everink, de media in het algemeen, en de users van FOK! in het bijzonder te uiten, zei ze dat het een vergissing van Badr was geweest dat hij de verkeerde schoenen bij de politie had ingeleverd.
Ze stelt dus niet dat die foto bewerkt zou zijn, maar ze zegt gewoon dat hij de verkeerde schoenen ingeleverd heeft.
Sorry....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wil je niet zo persten?
Die vraag heeft ze al beantwoord; het wordt de surprise van de rechtszaak.
Is dat wel zo?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kon ook nog, maar wederom is daar de verklaring van mevr. Ficq (de advocate van verdachte B. Hari) die stelt dat haar cliënt de verkeerde schoenen heeft ingeleverd, niet de juiste schoenen met de verkeerde veters....
Onder die foto van de telegraaf waarin staat dat deze gemaakt is bij sensation, maar dit klopt volgens mij niet, want in het bericht staat:quote:Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze.
Dus het zou m.i. kunnen zijn dat de 'vergissing' helemaal niet bij Badr ligt.quote:Nader beeldenonderzoek van de politie liet echter zien dat dat helemaal niet de schoenen waren die Badr die avond aangehad zou hebben. Dat vertelde John van den Heuvel vrijdagavond. Eerder op de bewuste avond liep hij met andere schoenen door een restaurant, zegt Van den Heuvel.
Met een bijpassend gedicht!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry....
Het is ook bijna Sinterklaas hè, en gezien Badr een kerstboom heeft zal hij ook wel Sinterklaas vieren, met surprises natuurlijk.
Een feestje omdat een extreem agressieve man weer op vrije voeten is?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef zouzou het volgende:
Nee, kijk maar in de twitter van Saskia,
Ficq zegt : "dat zal een vergissing zijn,maar ik wil nu niet over praten, dat doe ik in januari/2013.
Ficq is ook klaar, de OM gaat morgen praten, ze gaan in de middag beginen.
Dat is om de voorarest voor de verdachten te verlengen of niet verlengen, niemand gaat weten wie of wat. Over de schoenen de kranten hebben niks gezegt...Maar ik heb het gezegt,
ik zie de schoen van Badr hari zonder de boven op, het lijk niet op een normaal schoen.
Dat is mijn antwoord.
en ik ga nu eten,en morgen afwachten, misschien morgen zal een feestje worden met CHAMPAGNE.
Als jij het hebt gezegd, denk ik wel dat ze het gaan meenemen in de rechtszaak ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef zouzou het volgende:
Ficq zegt : "dat zal een vergissing zijn,maar ik wil nu niet over praten, dat doe ik in januari/2013.
Dat is om de voorarest voor de verdachten te verlengen of niet verlengen, niemand gaat weten wie of wat. Over de schoenen de kranten hebben niks gezegt...Maar ik heb het gezegt,
ik zie de schoen van Badr hari zonder de boven op, het lijk niet op een normaal schoen.
Dat is mijn antwoord.
en ik ga nu eten,en morgen afwachten, misschien morgen zal een feestje worden met CHAMPAGNE.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef zouzou het volgende:
Dat is mijn antwoord.
hoe kom je aan (januari) 2013? behalve aanstaande vrijdag is er nog geen andere datum geplandquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is geen logika omdat ze hebben getoucheerd de schoen, dat ken jij zien, en daarom wil FicQ niet over praten, dat zal de surprise van de proces, dat voel ik gewoon, toen ze zegt in de rechtbank
in 2013 zal zij praten, de foto is van Heuvel, de Om heeft ook niet over de schoen gesproken,
op de rug vn de schoen lijkt of een een panty is, zo een idiote schoen? de schoen zit zo raar uit.
Ik heb het direct gezien, zonder grappje dat is waar wat ik zeg hier.
Anders zit Estelle alleen met die ouwe uit Spanje.... ik wil niet weten wat voor gevolgen dat kan hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Een feestje omdat een extreem agressieve man weer op vrije voeten is?
Dat lijkt me zeker een feestje waard.
als badr vrij is, een feestje door mij, naturellement!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Als jij het hebt gezegd, denk ik wel dat ze het gaan meenemen in de rechtszaak ja.
Voor wie wordt het een feestje?
Ja, ik denk dat Everink ook het glas heft als dit zou gebeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef zouzou het volgende:
Dat is mijn antwoord.
Dat is echt BS hè....quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef zouzou het volgende:
Dat is mijn antwoord.
Oke, proost je ook even op de gezondheid van Everink? Ik weet dat Badr het echte slachtoffer is, maar lijkt me toch wel sympathiek...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef zouzou het volgende:
[..]
als badr vrij is, een feestje door mij, naturellement!
LOL maar dan nog komen er vragen bij van mijn kant. Volgens Evert is dit al in juli geschreven, die mail is dus onderschept hoe dan ook. En nu komt het openbaar inéénsquote:
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)als-dader-neergezet/quote:Badr Hari zelf nauwelijks aan het woord
De 27-jarige Hari kwam zelf nauwelijks aan het woord. Hij antwoordde alleen beleefd op een vraag van de rechter en zat verder schijnbaar onaangedaan te luisteren.
Het onderzoek naar de mishandeling op Sensation is medio januari klaar, zei de officier van justitie. Er moeten nog getuigen worden gehoord en een theedoek met bloedsporen van Hari en Everink worden onderzocht, evenals camerabeelden. De rechtbank houdt nog deze maand een zogeheten schouw in en rondom de skybox.
Het OM wil Hari en zijn medeverdachte in ieder geval nog drie maanden vasthouden. De twee verdachten beschuldigen elkaar. Volgens justitie is er genoeg bewijs tegen beiden. Hari staat terecht voor nog zeven geweldsdelicten.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)-volgende-week.dhtmlquote:Door de lange duur van de pro-formazitting kwam justitie niet meer toe aan haar repliek, waarop de rechter tot aanhouding van de zaak besloot. De inhoudelijke behandeling is naar verwachting in januari volgend jaar.
Ah, ik dacht juist door de berichtgeving en de woorden van de rechter dat hij erbij zat als een hoopje ellende.quote:De 27-jarige Hari kwam zelf nauwelijks aan het woord. Hij antwoordde alleen beleefd op een vraag van de rechter en zat verder schijnbaar onaangedaan te luisteren.
Het is van 15 juli, een week na sensation, en hoe langer het bestaat hoe groter de kans dat het openbaar wordt, zeker als het ook nog eens gebruikt wordt als script.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL maar dan nog komen er vragen bij van mijn kant. Volgens Evert is dit al in juli geschreven, die mail is dus onderschept hoe dan ook. En nu komt het openbaar inééns![]()
De waarheid lijkt steeds vager te worden. Net als die schoen
Oei, zo zie je maar hoe belangrijk het is om je password geheim te houden. Op één of andere manier zie ik Ruud er niet voor aan, volgens mij is hij blij dat hij van die troela af is. Of het gaat om geld en kids.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van 15 juli, een week na sensation, en hoe langer het bestaat hoe groter de kans dat het openbaar wordt, zeker als het ook nog eens gebruikt wordt als script.
Het zou me niet eens verbazen als Evert het zo doorgemaild heeft naar Estelle.
En om het extra smeuïg te maken; dat Ruud de inlog van haar mail nog had en hij het doorgestuurd heeft aan zijn vriendjes bij de Quote![]()
Zul je zien dat dat volgende week in de Privé staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |