Dat is geen logika omdat ze hebben getoucheerd de schoen, dat ken jij zien, en daarom wil FicQ niet over praten, dat zal de surprise van de proces, dat voel ik gewoon, toen ze zegt in de rechtbankquote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom zou Badr dan gaan liegen en zeggen dat ie de verkeerde schoenen heeft ingeleverd?
Quelle logica heeft dat?
Jaa gaaf he, ik ga er elke keer even goed voor zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef WRH het volgende:
maar zelfs onze huis-komiek doet ook weer echt haar best. heerlijk!
Wat is in vredesnaam een geopende schoen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef zouzou het volgende:
Nee de fout zit in de schoen zelf (in de foto), dat is geen schoen voor een stoer jonge man, dat is een geopende schoen ,lijkt op een dame shoen...
zou Estelle dezelfde maat hebben als Badr?quote:
Als ze beiden 1.80 meter gratie waren zou dat kunnen, maar gezien hij meer dan twee meter is verwacht ik dat hij een schoenmaat heeft waarin het vinden van damesschoenen behoorlijk lastig is.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
zou Estelle dezelfde maat hebben als Badr?
Hij geeft vast ook een slap handje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
Maar ik neem aan dat zouzou deze foto bedoelt als het gaat om de "damesschoenen"?
[ afbeelding ]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet ...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef zouzou het volgende:
op de rug vn de schoen lijkt of een een panty is, zo een idiote schoen? de schoen zit zo raar uit.
Je zou het ook de wreef kunnen noemen, maar dat doet niet iedereen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Nou mankeert mij kennelijk wat aan de kennis van de anatomie van een schoen, maar wat is de rug van een schoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |