Doet me denken aan van die mensen die helemaal fout zitten en het dan op "een misverstand" gooien.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zo makkelijk he? Oh vergissing, verdachte verwisselde bewijsmateriaal. Kan gebeuren
gaan wij beginen met persten,CC ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
FikQ. Ben jij dyslectisch? Dubbel gehandicapt, qua taalbarrière.
Nee, ik voel nog geen persdrang. Ik vroeg het me gewoon af, aangezien een naam een naam is en niet vertaald hoeft te worden, maar jij die niet twee keer achter elkaar foutloos kan schrijven.quote:
Makkelijk, kijk maar goed de een schoen die in veel licht zit in een donker restaurant.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die mensen die helemaal fout zitten en het dan op "een misverstand" gooien.
De OvJ.. komt vrijdag ook nog aan het woord he.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
Er zijn weel dingen dat Ficq wil niet zegen,ze zegt net genoeg om badr hari voor de laatste maanden vrij te kregen voor de begin voor de rechtbank in 2013.Daaro de OM praat over alle de 5 delicten,
dat waren ook geen 9 delicten.
In de rechtbank zal de proces voor sensation affaire en niks anders.
Maar heb jij goed gekijken de foto in de restaurant, kijk maar goed naar de rechtse schoen.
Ik begrijp niet dat niemand heeft het gemerkt.
Is dat een sportieve schoen: een geopende dame schoen...,ze hebben iets weg gedaan, klopt niet,
en Ficq weet van en wil nog niks vertelen en ik weet omdat ik kijk alle details.
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo' n twijfelachtig maffiamaatje van Everink bij de recherche werkt die de schoenen stiekem heeft omgewisseld.
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.quote:
Merci beaucoup ma petite Copycatquote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.
Dus dat is gemanipuleerd!
Dat Badr zelf heeft toegegeven de verkeerde schoenen te hebben ingeleverd (helemaal per ongeloos) wordt natuurlijk met de Franse slag der liefde genegeerd.
Ik praat over de schoen in de foto van het resto,... dat praat ik over,quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.
Dus dat is gemanipuleerd!
Dat Badr zelf heeft toegegeven de verkeerde schoenen te hebben ingeleverd (helemaal per ongeloos) wordt natuurlijk met de Franse slag der liefde genegeerd.
Wat wil je nu nog met die schoen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik praat over de schoen in de foto van het resto,... dat praat ik over,
niemand die het kijk, raar, ik heb het direct gezien.
Dus geen reactie over deze schoen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Dat zeg ik!
Jij praat over die schoen. Jij hebt dat direct gezien. En niemand anders die het kijk.
Jawel ... dat Badr toegeeft verkeerde schoenen te hebben ingeleverd. Hij weet het dus ook niet zo goed als jij.quote:
Door dat blonde vriendinnetje van Everink natuurlijk, duh!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Soury het volgende:
Wat een toestand, ik ben wel benieuwd hoe die mail zomaar op een bureau van Quote terecht kwam
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel de foto zelfs die in de voor topic is, kijk maar de schoen,bij Badr foto zelfsquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel ... dat Badr toegeeft verkeerde schoenen te hebben ingeleverd. Hij weet het dus ook niet zo goed als jij.
Ik vermoed dat Estelle een foutje heeft gemaakt toen ze haar script aan een vriendin wilde doorsturen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Soury het volgende:
Wat een toestand, ik ben wel benieuwd hoe die mail zomaar op een bureau van Quote terecht kwam
Maar waarom zou Badr dan gaan liegen en zeggen dat ie de verkeerde schoenen heeft ingeleverd?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef zouzou het volgende:
Nee de fout zit in de schoen zelf (in de foto), dat is geen schoen voor een stoer jonge man, dat is een geopende schoen ,lijkt op een dame shoen...
En wat wil je daar nou mee zeggen? Dat hij toch wel de juiste schoenen heeft ingeleverd?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef zouzou het volgende:
Nee de fout zit in de schoen zelf (in de foto), dat is geen schoen voor een stoer jonge man, dat is een geopende schoen ,lijkt op een dame shoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |