Ik vind het overigens wel heel lang duren van sommige kaarten. Een week is niet abnormaal weten we, maar meer dan 2 weken is heel erg langquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:35 schreef Katinkat het volgende:
Als je 10-12 km van de grens je kaart post, is ie er gewoon na 3 dagen....
je hebt dm !quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een oud nederlands postbusadres van jullie, maar dat is zeker niet meer in gebruik?
Wij hebben nog steeds een postbus en zijn nooit van nummer gewisseld dus ik vermoed dat je net van Adnap hetzelfde adres hebt gekregenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een oud nederlands postbusadres van jullie, maar dat is zeker niet meer in gebruik?
Dat is natuurlijk ook belachelijk lang. Elders binnen europa is het ook meestal 3 dagen....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel heel lang duren van sommige kaarten. Een week is niet abnormaal weten we, maar meer dan 2 weken is heel erg lang
Ojaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Ja, dat is hem. Die had ik nog van de voetbalplaatjes.
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef komrad het volgende:
wil je dat vermoeden niet met ons delen?
heb je alle delen vd serie al binnen of missen er nog delen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog nietqltel en Adnap weten het, we zullen zien of ik gelijk heb
Ik mis in elk geval de tweede (misschien meer die daarna passen?) en de laatste, waarop hopelijk de afzender staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef komrad het volgende:
heb je alle delen vd serie al binnen of missen er nog delen?
Ik heb mijn mening na wat speurwerk herzien en ik heb een andere verdachtequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef komrad het volgende:
nu word ik ook nieuwsgierig. is je vermoeden gekoppeld aan de schrij(fst)(v)er of aan het handschrift ?
stempels, natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening na wat speurwerk herzien en ik heb een andere verdachte
Gebaseerd op het handschrift en de plaats waar de kaarten gestempeld zijn
Ja, dat is echt superquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef komrad het volgende:
stempels, natuurlijk
wel erg leuk dat 'iemand' er zo veel moeite voor doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |