Dat verwacht ik wel ja. Ik zal het voor de zekerheid even navragen maandagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sturen ze eigenlijk ook kaarten door naar je huisadres of dat niet? Voor als kaarten echt lang onderweg zijn en pas deze week verstuurd...?
Hier? Of daar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
sorry Re
was wat tussengekomen
pm gelezen ???
daarquote:
Da's altijd handigquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
daar
wel zonde
was graag langsgekomen
maar heb nu kadootje erbij![]()
*kan nu nog makkelijker de weg vinden*
kregen een hanshans als kadootjequote:
Die van mij morgen ook al 1 week onderwegquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......quote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Die is snel gegaan! Had 'm donderdag op de bus gegooid. En verder: graag gedaan. :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk
En daarnet lag er nóg een kaart in mijn postvakjeTwinklestar, dank je wel voor je lieve woorden
Leuk!!quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef qltel het volgende:
Hier de foto van de tot nu toe ontvangen kaarten.
[ afbeelding ]
Helaas is de foto niet al te duidelijk, ik was ervan overtuigd dat ik m'n camera bij had en dat was dus niet zo.
En ook zoeen van mijquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......
Ja zal ik dan maar een verlenging van de verlenging aanvragen?quote:Op maandag 19 november 2012 13:51 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, misschien als je lang genoeg mag blijven daar, dat je nog wel ontdekt van wie die kaarten komen.
Tja, echt leuk is het niet (vooral voor Christanquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Lunaflame het volgende:
Mijn kaart is vorige week donderdag op de bus gegaan.
Rewimo, balen voor je dat je nog langer moet blijven. Maar volgens mij blijf jij altijd wel positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |