Vast welquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Katinkat het volgende:
Gaat lekker zo, heb je al het record van de Klinik gehaald?
Het Guinnessbook of Reha'squote:
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderwegquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Rewimo het volgende:
O en zoals het er nu naar uitziet, ga ik volgende week zaterdag naar huis. Met een slag om de arm want maandag artsenvisite en dan heb je kans dat mijn verblijf hier alsnog verlengd wordt.
Ja die van mij ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderweg
die is nu NEGEN dagen onderwegquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderweg
Dat was hier idd sneller gegaan, dan had ze m vorige week zaterdag al gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die van mij ook
Ik had hem beter naar je postbus kunnen sturen dan had Qltel hem mee kunnen nemen![]()
Maar zo is de verrassing groter.. Als ik vorige week een stapel kaarten had meegenomen was het toch minder leuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat was hier idd sneller gegaan, dan had ze m vorige week zaterdag al gehad
Das waar maar ik vind TNT en Deutsche post samen maar tragequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Maar zo is de verrassing groter.. Als ik vorige week een stapel kaarten had meegenomen was het toch minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |