quote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Nu al? Die is maandag pas op de bus gedaan..
Manlief las heel snel het adres en zijn reactie " waarom stuur je een kaartje naar een dierenkliniek?"
Ga je lekker?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar ff eerlijk: wat schéélt het
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]Maar ff eerlijk: wat schéélt het
Nouquote:
't Is meer een soort bejaardensoosquote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
NouIk noemde je eerder al "lekker dier", dus bleef ik maar in die lichtelijk passende context hangen
Arme jijquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is meer een soort bejaardensoos
Naar het schijnt de 24e maar ik hou nog maar even een slag om de arm.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Arme jij![]()
Ik hoop ook voor je dat je heel snel weer richtung Bauernhof mag, naar je mannen
Mijn DNA heeft vorig jaar een spreekbeurt gehouden over de dierenarts. Het woord "Dierenkliniek" was ook bij haar blijven hangen want zij vroeg zich af waarom "Rimimoo" bij de dierenarts wasquote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Nu al? Die is maandag pas op de bus gedaan..
Manlief las heel snel het adres en zijn reactie " waarom stuur je een kaartje naar een dierenkliniek?"
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA heeft vorig jaar een spreekbeurt gehouden over de dierenarts. Het woord "Dierenkliniek" was ook bij haar blijven hangen want zij vroeg zich af waarom "Rimimoo" bij de dierenarts was
Hopelijk kan je een oplader lenen of is er een nieuwe oplader te regelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie geen updates krijgen kan dat kloppen: mijn oplader heeft het begeven
Ik heb er intussen al 1 gevonden die de goede spanning en stroom levert. Van het weekend even het oude snoertje eraan maken en de laptop zal wel weer te laden zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hopelijk kan je een oplader lenen of is er een nieuwe oplader te regelen.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie geen updates krijgen kan dat kloppen: mijn oplader heeft het begeven
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..quote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
en nu baal ik 183768942x dat ik zo belachelijk ver weg zit![]()
![]()
ja maar das zaterdag pasquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..
Bijna volquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Katinkat het volgende:
Heb je al een wand behangen......?
Kan die ook behangen?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |