Dat verwacht ik wel ja. Ik zal het voor de zekerheid even navragen maandagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sturen ze eigenlijk ook kaarten door naar je huisadres of dat niet? Voor als kaarten echt lang onderweg zijn en pas deze week verstuurd...?
Hier? Of daar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
sorry Re
was wat tussengekomen
pm gelezen ???
daarquote:
Da's altijd handigquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
daar
wel zonde
was graag langsgekomen
maar heb nu kadootje erbij![]()
*kan nu nog makkelijker de weg vinden*
kregen een hanshans als kadootjequote:
Die van mij morgen ook al 1 week onderwegquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......quote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Die is snel gegaan! Had 'm donderdag op de bus gegooid. En verder: graag gedaan. :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk
En daarnet lag er nóg een kaart in mijn postvakjeTwinklestar, dank je wel voor je lieve woorden
Leuk!!quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef qltel het volgende:
Hier de foto van de tot nu toe ontvangen kaarten.
[ afbeelding ]
Helaas is de foto niet al te duidelijk, ik was ervan overtuigd dat ik m'n camera bij had en dat was dus niet zo.
En ook zoeen van mijquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......
Ja zal ik dan maar een verlenging van de verlenging aanvragen?quote:Op maandag 19 november 2012 13:51 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, misschien als je lang genoeg mag blijven daar, dat je nog wel ontdekt van wie die kaarten komen.
Tja, echt leuk is het niet (vooral voor Christanquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Lunaflame het volgende:
Mijn kaart is vorige week donderdag op de bus gegaan.
Rewimo, balen voor je dat je nog langer moet blijven. Maar volgens mij blijf jij altijd wel positief.
Tja, op zich niet fijn dat je langer moet blijven maar anderzijds kom je dat wel weer thuis als iets meer héél (lees: mobiel) dan nu, en dat is ook wat waard , zeker voor Cristanquote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, echt leuk is het niet (vooral voor Christan) maar het is wel goed voor mijn herstel. Want ik ga hier erg goed vooruit, veel sneller dan ik thuis kan met 2x fysiotherapie in de week. Dus in die zin is het wel positief dat ik wat langer hier ben.
Wat niet wegneemt dat ik blij zal zijn als ik weer thuis ben hoor!
Ja eindelijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Ondertussen is er nieuws van het kaartenfrontIndaha en meneer Indaha
Dank je wel voor jullie kaart
Jaja, hij is er hoor
En eentweede kaart
van tuinfluitert
hartstikke lief!
Adnap wint voorlopigquote:
Jaquote:
Vandaag is hij exact 14 dagen onderweg..........quote:
Dan hoop ik maar dat de rest van de serie voor volgende week vrijdag binnen isquote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat ontzettend leuk!
Je mag dus daar echt niet weg vóór het verhaal rond is hoor
Ja, de postbode hierquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
Ga je nou mensen op zitten jagen Rewimo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |