Jaquote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef automatic_ het volgende:
Jeeeej! Fijn dat het kaartje aangekomen is!!
Is dit alles, tralala is dit alles, is dit alles... wat er tot nu toe is?quote:
Je vergeet even dat post naar DLD er wel een week over kan doen. Dus zo gek is het niet. Morgen zal er wel meer komenquote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is dit alles, tralala is dit alles, is dit alles... wat er tot nu toe is?![]()
Hé, help de mankepoot de revalidatie door![]()
Ik ben uiterst subtiel
Hier inderdaad ook een prioritysticker. Dat moet volgens mij de vertraging die de kaart oploopt doordat ik met gulden-ostzegels frankeer opheffen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Felixa het volgende:
Daarom heb ik er voor de zekerheid maar een Priority-stickertje opgeplakt. Dat scheelt weer een dag of twee.
Ik koop ze gewoon nog steeds. Scheelt een slok op een borrel. Voor een kaart naar het buitenland kost een Europazegel 85 cent. Ik koop enkele pakketjes met guldenpostzegels en plak dan 1.90 gulden. Dat kost mij nog geen 80 cent per keer.quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Guldenpostzegels?Die waren bij ons na 3 jaar op geloof ik
Dat is ook zonde ja. Ik koop bij postzegelsmetkorting.nl gewoon pakketjes van hele saaie guldenpostzegels. Die komen inderdaad uit boedels/erfenissen. Maar dat zijn dus echt de saaie Trixjes enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een uitgebreide postzegelverzameling op zolder staan. Daar zit nog zat in. Maar nee, die heeft opa nagelaten aan Christan dus dat doen we maar niet
Ik vind het wel een slim idee van jequote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat is ook zonde ja. Ik koop bij postzegelsmetkorting.nl gewoon pakketjes van hele saaie guldenpostzegels. Die komen inderdaad uit boedels/erfenissen. Maar dat zijn dus echt de saaie Trixjes enzo.
Maar het is dus wel zo dat ongestempelde postzegels van 1977 of later hun waarde altijd blijven behouden.
Ach, ik heb het heel slim gekopieerd van andere postcrossersquote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slim idee van je
Ja doei, Duitsland is ook hééél ver wegquote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vergeet even dat post naar DLD er wel een week over kan doen. Dus zo gek is het niet. Morgen zal er wel meer komen
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, ik heb het heel slim gekopieerd van andere postcrossers
Volgens mij ga ik dat best halen. Er hebben zoveel mensen gepost hierquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja doei, Duitsland is ook hééél ver weg![]()
En als je niet minstens 20 kaarten krijgt laat ik meneer Knoblauch en Hare Harige Hoogheid ook een kaart sturenDat zijn er weer 2
Supersubforumquote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat dus, ik dacht: ik blijf maar even bescheiden met die 20, hé, het is FHF hè
Waar nogal eens op FOK! de draak mee gestoken wordt, of erger, het nog al eens bespottelijk gemaakt wordt. Wacht maar tot die lolbroeken eens een kaartje willen, die krijgen ze lekker niet (of wel maar dan een vlop zonder kaartje maar een kopie van hun eigen posting dat FHF-ers niet sporenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |