Geloven moet het zijn foutje lette even niet opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef kabelhaspel het volgende:
DAMN! Leer Nederlands zeg, alsjeblieft...
Geloofen?
Ben je echt zo dom?
Mensen ik ben zo dyslexies als een deur dus helaas gaat spellen wel eens verkeerdquote:
Jammer dat het hier niet op gaat. Ervaring leert dat mensen met dyslexie terugvallen op fonetische spelling, en niet op een totaal verkeerde. Met "geloofen" + dyslexie had ik waarheid aangenomen, maar voor "katholiekse" gaat dat niet op.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Mensen ik ben zo dyslexies als een deur dus helaas gaat spellen wel eens verkeerd
Standaard-excuus wat hier inderdaad totaal niet opgaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Mensen ik ben zo dyslexies als een deur dus helaas gaat spellen wel eens verkeerd
WIe vraagt dat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef martijnde3de het volgende:
Moet ik nou mijn excuses geven omdat ik een spelfout maak?
NOU EN wat maakt het uit.
Twee spelfouten. En je komt met een kutsmoes.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef martijnde3de het volgende:
Moet ik nou mijn excuses geven omdat ik een spelfout maak?
NOU EN wat maakt het uit.
terechte verontwaardigingquote:Op donderdag 8 november 2012 02:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Twee spelfouten. En je komt met een kutsmoes.
Als jij niet de beleefdheid hebt om mij fatsoenlijk aan te spreken en bovendien nog liegt om dat te verontschuldigen, waarom zou ik jou dan fatsoenlijk en eerlijk antwoord geven?
Dus zoek het lekker zelf even uit, ja!
Rooms-Katholiek Kerkgenootschap?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Biekuh het volgende:
Ik vind dit het goedste topic dat gisteravond aangemaakt is.
Maar even serieus. Mij dunkt - zoals iemand al aangaf - dat het eerste genootschap wordt erkend door de RKK, en de rest niet.
http://nl.wikipedia.orgquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef martijnde3de het volgende:
Rooms-katholiek Kerkgenootschap in Nederland
Oud-Katholieke Kerk van Nederland
Vrij-Katholieke Kerk in Nederland
Onafhankelijk (Oud-)Rooms-Katholieke Kerk
Wie kan mij het verschil vertellen over deze 4 soorten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |