PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eindelijk geluk met een pakje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toch is het zo GurBuh ..
Zet hem net op PS3 te koop voor 1.85 miljoen
Goed geraden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Welke CL wedstrijd zendt de NOS straks uit, weer Barca zeker?
yupquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Welke CL wedstrijd zendt de NOS straks uit, weer Barca zeker?
iedereen zit nu volle bak gold packs te openenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat mensen dat soort packs krijgen wil ik ook gold packs gaan kopen.. maar ik kan me nog inhouden. Ik merk wel dat iedereen meteen stil is door dat pack
echt he, saai kut voetbal van hunquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
yup
kut barca. kut anuslikkers van een nos. stel hoeren
Achteraf wel spijt van mijn 220k pack openingquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
iedereen zit nu volle bak gold packs te openen
Het is gewoon te voorspelbaar.. 80% balbezit, beetje rond tikken en dan af en toe een gaatje vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog een Barca shirt, dat shirt heb ik misschien 1x aan gehad ofzo. Natuurlijk speelt Barca heel goed maar het is niet altijd leuk om naar te kijken. Bijna iedereen in Nederland loopt ermee weg en dat moet dan ook honderden keren worden gemeld bij elk programma. Daarom hoop ik dat Celtic er in ieder geval een wedstrijd van maakt.
aaaah joh, gewoon microsoft punten kopen voor 500 euro en H.A.M. gaan in this bitchquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achteraf wel spijt van mijn 220k pack opening
Jep.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is jullie zoekfunctie ook kapot op de webapp?
Welke? Misschien heb ik hem nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn prijsfiks is mislukt. Ik zit met 20x dezelfde speler.
lolquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
5-0 tegen iemand die sportief bleef doorspelen, ik gaf hem maar een goal cadeau op het einde
Ging die me uitschelden en de zege onverdiend noemen achteraf en als hij eerder had gescoord was het anders gegaan.
22 zelfs. Zeg ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke? Misschien heb ik hem nodig
5-1?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
5-0 tegen iemand die sportief bleef doorspelen, ik gaf hem maar een goal cadeau op het einde
Ging die me uitschelden en de zege onverdiend noemen achteraf en als hij eerder had gescoord was het anders gegaan.
Invisible bal en disconnectsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Fixed die patch op de PS3 nog leuke dingen?
Matchmaking, disconnects, onzichtbare bal..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Fixed die patch op de PS3 nog leuke dingen?
Praatjes vullen geen zusjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Matchmaking, disconnects, onzichtbare bal..
Ik had 4 potjes zonder bal, best leuk om 1x te doen, niet 4xquote:
Milito gaat goedkoop worden. Staan er al veel opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat traden met IF's kan wel werken maar ik ben altijd bang voor undercutters. Nu dus ook weer want ik kocht een IF Milito voor 80k en nu staat er alweer 1 op voor 85k.
Zie dat er op een paar al een miljoen is geboden en zag er net 1 weg gaan voor 1.3 miljoen BINquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Omg had niemand mij kunnen zeggen dat ik die 800k Neymar moest kopen
Gefeliciteerd, lees alles net terugquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zie dat er op een paar al een miljoen is geboden en zag er net 1 weg gaan voor 1.3 miljoen BIN
Thanks normaal nooit zoveel geluk..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, lees alles net terug
If you hesitate you masturbatequote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Damn. Had dus die neymar moeten kopen. Was ook aan het twijfelen.
Gefeliciteerd g gun het je welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks normaal nooit zoveel geluk..
Heb jij meegedaan aan Holland in da hood?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef strakkeman het volgende:
[..]
If you hesitate you masturbate
xdoos?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een speler voor mij kopen en tradeofferen ? Kost maar 2k max 3 ? Je krijgt het terug als me tradepile leeg is
JWZ ''fistbump''quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan Holland in da hood?
jahquote:
Hij is MC Biggahquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan Holland in da hood?
Zilver teams zijn veel leukerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FUT is best wel weer leuk eigenlijk als je een redelijk startkapitaal heb
Heb ik alquote:
Hij is maar 86. Kom op hoor. Als dit de tendens is dan worden het dure tijden later met de toty spelers etcquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Milito net verkocht voor 89k, dus ik heb toch nog winst gemaakt. Die IF Neymar van 800k had ik ook moeten kopen maar ja, ik wist niet dat hij zo duur zou worden. Dit is natuurlijk nog wel de eerste dag dus hij gaat sowieso stukken goedkoper worden.
standaard pl team?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik al
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef poker4lifee het volgende:
eerste 2 wedstrijden in div5 4-0 en 4-1. seasons 28-5-0 nuelk potje steeds banger om te verliezen.
[..]
standaard pl team?
ik zou Kaboul voor Vertonghen doen en Skrtel laten staan. Skrtelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team van Fuszy, maar ik doe ipv Skrtel Kaboul. Of ipv M'bia
M'bia laten staan!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fellainiquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik doen, heb net Vertonghen verloren op bidquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou Kaboul voor Vertonghen doen en Skrtel laten staan. Skrtel
Ipv Carrick?quote:
quote:
Cissé al gekocht, even kijken of Koné betaalbaar isquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
yep, duidelijk de mindere van die 2. (alhoewel alleen op pacemaarja)
en
Koné>Cissé
Motherwell - Dundeequote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke wedstrijd jongens?Ik ga denk ik voor Chelsea - Shaktar.
Cluj- Galatasarayquote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen en gewoon verder gaan met clubs!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is allemaal een trick van Rikquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb te vaak dat wanneer ik hier zie dat iemand een pakje opentrekt met goede spelers dat ik zelf ook goldpacks ga kopen. Uiteraard met de bekende troep er in
jepquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Hoorde iemand die commentator?
"En in de punt van de aanval Leonardo Messi."
niks geen tossen in mijn relatie, gewoon klappen voor dr andersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand nog een website voor wedstrijd streams?
Afstandsbediening verloren van me vriendin met tossen :p
Nou en, zeg gewoon dat je IF Neymar in een pack had.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand nog een website voor wedstrijd streams?
Afstandsbediening verloren van me vriendin met tossen :p
Vorig jaar vooral pace en goedkoop, dus populair.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
Die Fernandinho van Shaktar heeft wel aardige longshots
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat mensen dat soort packs krijgen wil ik ook gold packs gaan kopen.. maar ik kan me nog inhouden. Ik merk wel dat iedereen meteen stil is door dat pack
Streampje loopt altijd wat achter, maar nu kan je even oplettenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Loop hier een beetje achter dus
In het land der blinden isquote:
Nu pas 1-0 hier hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Streampje loopt altijd wat achter, maar nu kan je even opletten
Genoeg pacebraziliaantjes nu alquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat oekrainse league niet in FUT zit
En Taiwo.quote:
74quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Taiwo.
Vraag me af wat voor stats hij zou hebben gehad, zal wel een epische downgrade zijn geweest.
quote:
Er zitten daar wel een aantal goede spelersquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Taiwo.
Vraag me af wat voor stats hij zou hebben gehad, zal wel een epische downgrade zijn geweest.
Kiekeboe.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
geen grapjes maken, anders komt Lindgren weer
Inderdaad, Shakhtar heeft best goede spelers (o.a. Ilsinho) en verder speelt Marlos erquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat oekrainse league niet in FUT zit
Douglas Costa , Darijo Srnaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, Shakhtar heeft best goede spelers (o.a. Ilsinho) en verder speelt Marlos erTaiwo 74 zodat we hem echt hadden kunnen pricefixen.
kopbal uit een cornerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef zerokil het volgende:
Gvd goal van celtic gemist omdat ik mijn eigen fietsslot er af proberen te trappen.
Laat maarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, Shakhtar heeft best goede spelers (o.a. Ilsinho) en verder speelt Marlos erTaiwo 74 zodat we hem echt hadden kunnen pricefixen.
Nee, ik bedoelde dat hij in die competitie speeltquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is Marlos getransfered van Metalist naar Shaktar?
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Er was toch zo'n NOS app op de PS3?
Misschien omdat hij de sleutel kwijt is oid?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
kopbal uit een corner
maar waarom zou je je fietsslot eraf trappen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat hij in die competitie speelt
kun je 'm beter laten zitten, halen ze je fiets ook niet wegquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschien omdat hij de sleutel kwijt is oid?
Bij mij staat ie er niet meer. Kon je daar ook livestreams mee kijken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschien omdat hij de sleutel kwijt is oid?
Fietst zo beroerdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
kun je 'm beter laten zitten, halen ze je fiets ook niet weg
Nee, alleen nieuwsuitzendingen volgens mij, en live NOS TV gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er niet meer. Kon je daar ook livestreams mee kijken?
Ja maar lukt niet echt, ik zet hem morgen bij ons in de stad neer en ga op een afstandje wachten tot dat een buitenlander hem open heeft gebroken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
kopbal uit een corner
maar waarom zou je je fietsslot eraf trappen?
Leven in de hood als ik het zo mag horenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar lukt niet echt, ik zet hem morgen bij ons in de stad neer en ga op een afstandje wachten tot dat een buitenlander hem open heeft gebroken.
Wat vinden we eigenlijk van onze Jeroen Grueter? Op zich wel een goeie, lekker die feitjes af en toe. Je merkt dat hij zich veel met het voetbal bezig houdt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit Taiwo dan niet bij het Nigeriaanse elftal in FIFA zodat we zijn rating kunnen checken?
Die commentator zegt dat Wanyama de eerste Keniaan is die in de CL scoort maar scoorde Oliech dan niet tegen Ajax of was dat iemand anders?
Aboubakar vergetenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
Dik Kameroenees team kan je dit jaar weer maken. Alleen jammer dat Kameni zo slecht is.
[ afbeelding ]
Ik vind 't wel een aardige commentator.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat vinden we eigenlijk van onze Jeroen Grueter? Op zich wel een goeie, lekker die feitjes af en toe. Je merkt dat hij zich veel met het voetbal bezig houdt.
(ondanks dat die feiten misschien wel op een blaadje voor z'n neus liggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |