SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat meisje blijft erinquote:Op woensdag 7 november 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik eis een nieuw treinstel voor in de OP
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[ afbeelding ]
x1000Zet dit op je profiel foto's
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar sommige kinderen hebben een gezicht waar alleen een moeder van kan houden
Uh juist jaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[ afbeelding ]
x1000Zet dit op je profiel foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nazi eten?
Ja dat ben je.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb geen buikje??
Wat wil je zeggen? Dat ik dik ben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
Haha in een spoiler gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nazi eten?
Nee dat jij een mooie buik hebt. Zo bedoel ik dat jij een buikje hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb geen buikje??
Wat wil je zeggen? Dat ik dik ben?
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee dat jij een mooie buik hebt. Zo bedoel ik dat jij een buikje hebt
Wat wil je nu zeggen, ik ben geen mens??quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind een klein beetje buikje altijd wel een stuk menselijker eigenlijk.
Jajaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet toch al wat ik van je vind?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen, ik ben geen mens??
Echt gemeen.
[..]
Jaja
Haha nee ik bedoel meer dat dat voor mij absoluut niet erg is.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen, ik ben geen mens??
Echt gemeen.
Jawel hoor, alleen onze moeders zijn te blank om het zo te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Nep Hollanders met jullie nasi en bami.
Jullie weten niet hoe de échte smaken joh
Maar wat is een buikje volgens jou dan? Zoals Kim Kardashian?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel meer dat dat voor mij absoluut niet erg is.
Jeuh.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind een klein beetje buikje altijd wel een stuk menselijker eigenlijk.
Nee hoor, ook nasi en bami van de chineze restaurants smaken nergens naarquote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen onze moeders zijn te blank om het zo te maken
Ja maar nasi en bami van de chinese restaurants zijn ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ook nasi en bami van de chineze restaurants smaken nergens naar
Kom maar eens bij mij eten, krijg je echte indo nasi en bami
Die benenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Niet een heel vreemde buik ofzo? Gewoon plat.
jij??????quote:
Billen > Borsten.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
Wat hebben mensen toch met benen? Borsten![]()
Billenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
Wat hebben mensen toch met benen? Borsten![]()
Das ook geen echte nasi/bamiquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar nasi en bami van de chinese restaurants zijn ook
in heel het land is het overal het zelfde bij elke restaurant. Als mijn moeder het zelf maakt dan is het 10 x lekkerder.
Wanneer dan?
Tussen voloptuous en average in denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen hier. Welk type zijn jullie?
Hahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu denken alle mensen dat ik een naaktpic heb gestuurd ofzo
4quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi (denk ik).quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tussen voloptuous en average in denk ik.
7quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen 1 en 5 in, mag datquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind niet dat je een hourglass body type hebt dus we houden het op 4.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of 3 maar dan met de tieten van 4
Ik ben jaloers op jouw borstenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
of 3 maar dan met de tieten van 4
13quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan denk ik is bij iedereen anders. Als ik veel eet gaat het naar mijn dijen/kont.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kunnen tieten net zo aankomen als billen?
Oké om serieus te zijn 8 denk ik..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Gast je bent geen vrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké om serieus te zijn 8 denk ik..
Wat voor voordelen dan??quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik hou het liever
[..]
kleine borsten hebben ook zijn voordelen hoor
Had ik ook wel een beetje verwacht, dus hoef geen picsquote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh verkeerd gekeken op mijn mobiel.
Ik ben 2 denk ik
Vraag aan roro, ik zie het niet eens goed
Nee, was puur om te weten wat voor type vrouwen zijn hier op FOK!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh? oh, ik dacht wat ik mooi vond
Ja dat klopt wel denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh verkeerd gekeken op mijn mobiel.
Ik ben 2 denk ik
Vraag aan roro, ik zie het niet eens goed
ik heb niet een overdreven hourglass nee, maar ik ben ook geen appel/peer dus tjaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een hourglass body type hebt dus we houden het op 4.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, was puur om te weten wat voor type vrouwen zijn hier op FOK!
Ik zei ook geen picsquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had ik ook wel een beetje verwacht, dus hoef geen pics
Maar je bent pas 16 dus ze kunnen nog groeien?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei ook geen pics
Haha, hoezo verwacht?
Oh en roro zegt ook 2, dus moet kloppen.
Ik had een pic gezien van kleding topicquote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei ook geen pics
Haha, hoezo verwacht?
Oh en roro zegt ook 2, dus moet kloppen.
Nou, ik ga nooit hardlopen.quote:
Je kan zonder bh in jurkjes/topjes, hoeft niet jaren te zoeken naar een bikini bovenstukje dat leuk is en ook nog je borsten support, bh's in mijn maat zijn duur, en met sporten is het vervelendquote:
LompeHorkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef LompeHork het volgende:
Ah, hier verstoppen alle bazen zich.
builtfat meesterrasquote:
Pypyquote:
Oh jaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had een pic gezien van kleding topic
Ja, anders nep tieten.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar je bent pas 16 dus ze kunnen nog groeien?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan zonder bh in jurkjes/topjes, hoeft niet jaren te zoeken naar een bikini bovenstukje dat leuk is en ook nog je borsten support, bh's in mijn maat zijn duur, en met sporten is het vervelendOh ja en mensen denken dat je automatisch een slet bent omdat je grote borsten hebt, en topjes die met een c cup leuk staan, zien er bij mij uit alsof ik net uit de playboy kom wandelen.
En dan niet even mij inseinenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LompeHorkal best een lange tijd hoor.
Ik denk niet dat je een slet bent omdat je grote tieten hebt. Als dat helptquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan zonder bh in jurkjes/topjes, hoeft niet jaren te zoeken naar een bikini bovenstukje dat leuk is en ook nog je borsten support, bh's in mijn maat zijn duur, en met sporten is het vervelendOh ja en mensen denken dat je automatisch een slet bent omdat je grote borsten hebt, en topjes die met een c cup leuk staan, zien er bij mij uit alsof ik net uit de playboy kom wandelen.
Waar andersquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef LompeHork het volgende:
Ah, hier verstoppen alle bazen zich.
En nu de problemen?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een slet bent omdat je grote tieten hebt. Als dat helpt
Ik vind je geen slet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb 75B, alleen ziet het er uit als A.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ekscoach-nodig.dhtml
onze ervaringsexpertquote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
Sprinten met grote tieten doet ook pijn, en traplopen vooral tijdens zwangerschap
Mijn bh maat is een mysteriequote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb 75B, alleen ziet het er uit als A.
Dus jurkjes en bikini topjes voor cup C pas ik niet altijd.
Oh en BH's zijn sowieso duur. Mannen hebben het veel makkelijker.
Als ik nou 18> was het niet echt een probleem geweest neequote:
dafuq?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ekscoach-nodig.dhtml
Je bent ook niet erg lang dus het moet dan ook wel erg opvallen als mannen naar je tieten starenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik nou 18> was het niet echt een probleem geweest neeMaar het is ook weleens leuk om er leuk uit te zien zonder dat iedereen naar je tieten staart
True, was ook niet algeheel serieusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik nou 18> was het niet echt een probleem geweest neeMaar het is ook weleens leuk om er leuk uit te zien zonder dat iedereen naar je tieten staart
Merk je dit vaak op?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
75B veel te klein, 75C net te grootquote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè, altijd verschillend zeker?
nee dat snap ikquote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, was ook niet algeheel serieuskan me voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van "hallo, ogen zitten hier"
kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent ook niet erg lang dus het moet dan ook wel erg opvallen als mannen naar je tieten staren
Oja ik heb op de meet 1 keer gekeken. Mja goed man he.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat snap ikEn ja dat heb ik best wel vaak, aan alle jongens hier: als jullie denken dat jullie subtiel kijken, het is niet subtiel geloof me
Awhh, rot BH's ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
75B veel te klein, 75C net te groot.
Kan wel subtiel hoor, als je niet zo groot bent kijk ik wel gewoon over je schouder mee, stukken beter uitzicht ook, alleen staat dat wat raar als je met iemand praatquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat snap ikEn ja dat heb ik best wel vaak, aan alle jongens hier: als jullie denken dat jullie subtiel kijken, het is niet subtiel geloof me
Confession timequote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja ik heb op de meet 1 keer gekeken. Mja goed man he.
Ja oke maar meestal als je een gesprek met iemand voert staat diegene niet achter jequote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel subtiel hoor, als je niet zo groot bent kijk ik wel gewoon over je schouder mee, stukken beter uitzicht ook, alleen staat dat wat raar als je met iemand praat
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja ik heb op de meet 1 keer gekeken. Mja goed man he.
Die hebben altijd met 5 kg vullingquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, rot BH's ook
Het is nu wel sales@Hunkemöller.
Breng haar nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon iets dragen wat dicht is of met een rits
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die hebben altijd met 5 kg vulling
Dan kijken ze ook hoor, het is niet alsof je iets aan kan doen waarin je niet ziet dat ik tieten heb. En dingen met hoge hals doen je borsten juist groter lijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon iets dragen wat dicht is of met een rits
ik moest iets kiezen ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
Grote tieten zijn gewoon irritant bij hosselpogingen
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja oke maar meestal als je een gesprek met iemand voert staat diegene niet achter je
Oh okequote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik heb een keer gekeken, dat zei ik ook.
Ik koop meestal alleen bij de livera. Heeel soms h&m.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Niet allemaal hoor, maar ik koop daar bijna nooit wat, alleen als de ondergoed in sales zijn van ¤15 voor 5 ofzo.
Hunkemöllerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Hunkemöller bh's4x met de hand (!) wassen en ze zijn al helemaal naar de klote
Is dat erg dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet nog die dag dat ik met me moeder mee ging in de livera, kwam ik er later pas achter dat het een vrouwen winkel was
ik feun altijd in de livera met me boysquote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet nog die dag dat ik met me moeder mee ging in de livera, kwam ik er later pas achter dat het een vrouwen winkel was
Ik zal er op gaan letten als iemand van het mannelijke geslacht achter mij staatquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietanders weet je bij deze genoeg
Als jij voor mij betaald?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hunkemöllerbeter kopen vrouwen gewoon merk BH's, past beter en staat nog mooier ook.
Voor een relatie wel ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Lichaam is veel te overrated![]()
Gezicht
Ja jouw neus valt wel op he?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gezicht
Of naast jequote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zal er op gaan letten als iemand van het mannelijke geslacht achter mij staat
21 cmquote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
Laten we het nu over mannelijke maten hebben.
Okee...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
V&D hebben ze ook wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik koop meestal alleen bij de livera. Heeel soms h&m.
Betaal al voor m'n vrouw, Marie-Jo koopt ze voornamelijk, dus ook niet echt goedkoopquote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als jij voor mij betaald?
1 woord: Afsluitdijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
Beetje.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanwaar die? Teleurgesteld in je eigen maat?
Alle 2 belangrijk hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gezicht
jij moest 'm ook in een gat van 1 cm in diameters duwen?quote:
daarom je hebt pics gezienquote:
Mijn vrouw is verwend, ze werkte vroeger als bijbaantje in een lingeriezaak en kreeg dus korting. Nu helaas geen korting meerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 maand kleedgeld voor 1 bh![]()
Gvdquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1891646/1/25#118928143
Jij wel wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat doet LH hier?
Hij is geen puber meer.
poolshoogte houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat doet LH hier?
Hij is geen puber meer.
Klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle 2 belangrijk hoor.
Wat heb je aan een zeekoe man.
Sporten!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben niet dik ofzo, maar ik wil van die bierbuik af
hij's mod, zegt genoeg,quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat doet LH hier?
Hij is geen puber meer.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan meisjes die schreeuwen: ik ben zo dik.
En dan vervolgens 2 zakken chips binnen werken
ik, je Heer, je Redder, de Verlosser, de Messiasquote:
Oké mijn prinses.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik, je Heer, je Redder, de Verlosser, de Messias
Mn paquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
QFT.
Sowieso mensen met overgewicht
belachelijk duur bh'squote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw is verwend, ze werkte vroeger als bijbaantje in een lingeriezaak en kreeg dus korting. Nu helaas geen korting meer
Van wat ik heb gezien mag dat ook wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Mja ben best tevreden met mijn figuur.
Ik kan (nog) niet oordelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
ik ben niet dik het is genetischquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben niet dik, ik heb zware botten.
Wat heb jij gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien mag dat ook wel.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Ongezond, zeg het maar tegen hem.quote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb een sloom metabolismequote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ben niet dik het is genetisch
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gvd![]()
![]()
Even een andere onderbroek pakken.
Klopt, maar zit wel echt perfect.quote:
Al zat gezegd, denken dat we hem daarmee niet fokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
Ongezond, zeg het maar tegen hem.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
Nee met roze haarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Nestalgie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, jij bent die met blauwe haren toch?>
Als ik later mijn eigen geld verdien koop ik alleen nog maar kwaliteit bh'squote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]:@:@:@:@ jeweet.
[..]
Klopt, maar zit wel echt perfect.snap ook wel dat niet iedereen er budget voor heeft hoor, daar niet van.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik later mijn eigen geld verdien koop ik alleen nog maar kwaliteit bh's
Denken dat ik denkquote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Al zat gezegd, denken dat we hem daarmee niet fokken
Straks smoken omdat morgen vrijquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Nestalgie het volgende:
Straks een jointje taaien morgen lekker op de fiets naar school![]()
Mwa heb wel toetsweek dus weet niet of het wel zo slim is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks smoken omdat morgen vrij
Altijd het duiveltje kiezen op je schouder.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mwa heb wel toetsweek dus weet niet of het wel zo slim is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |