Hehe trekt, hehehequote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ex het gemiddelde wel omhoog trekt. Zo is hij dan wel weer.
Ja, via msn een paar keer.quote:
Ik kaap liever wat anders dan een topicquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Wel rustig, zonder al die kapers op de kust.
dat zal wel ja iedereen zo zijn eigen pleziertje denk ik dan maar weerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn dinger zijn genoeg dingen waar ik geen harde pener van krijg
Al DA gebeld?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
Dafuq ... Die hond drinkt echt ziekelijk veel. Al de derde keer in één uur.
Nieuw topic? Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuw topic? Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.
Nee, nog niet. Pas net gevonden welke DA we hebben. Schijnt onder dezelfde te vallen waar Bogie eerst zat. Wel chill.quote:
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.quote:
Grr, ik kan geen foto vinden. Staan genoeg foto's op de server, maar die moet ik allemaal 1 voor 1 langs klikkenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal wel ja iedereen zo zijn eigen pleziertje denk ik dan maar weer
Das wel handig ja..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas net gevonden welke DA we hebben. Schijnt onder dezelfde te vallen waar Bogie eerst zat. Wel chill.
2 for 1 deal?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.
Allebei meteen? Chop chopquote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.
nou ja ik geloof je wel op je woordquote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grr, ik kan geen foto vinden. Staan genoeg foto's op de server, maar die moet ik allemaal 1 voor 1 langs klikken
Ik kan vandaag niet meer bellen, ik doe het morgen in het tussenuur wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel handig ja..
[..]
2 for 1 deal?
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.quote:
Misschien morgen als ik er nog aan denkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik geloof je wel op je woord
Arme beessiesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.
als ik het niet vergeet help ik je er aan te herinnerenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien morgen als ik er nog aan denk
Ik hoop dat hij niets ernstigs heeft voor hem en jou..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan vandaag niet meer bellen, ik doe het morgen in het tussenuur wel.
[..]
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.
Haha is goed manquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik het niet vergeet help ik je er aan te herinneren
Me neither ...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niets ernstigs heeft voor hem en jou..
Even in de gaten houden. Is hij verder wel gewoon zichzelf?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
Dafuq ... Die hond drinkt echt ziekelijk veel. Al de derde keer in één uur.
Failquote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Heeft m'n moeder echt prachtige, echt prachtige, bloemen gekregen van een vent, zit hij diep in de friendzone.
whahahhaa ergens wel sneu ook voor die manquote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Heeft m'n moeder echt prachtige, echt prachtige, bloemen gekregen van een vent, zit hij diep in de friendzone.
Ja. Behalve dat hij dus ook ontzettend vaak moet plassen. Maar nog steeds vrolijk, spelen met K.C., enthousiast, wel eten, alles.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even in de gaten houden. Is hij verder wel gewoon zichzelf?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
quote:
Ze gebruikt 'm als klusjesman.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahhaa ergens wel sneu ook voor die man
LOLquote:
slim van je mammaquote:
Nee, behalve dat hij daar een mooi dressoir heeft opgebouwd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij klust niet bij in de slaapkamer?
Vind ze hem niet tof dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, behalve dat hij daar een mooi dressoir heeft opgebouwd.
Hij weet dat hij geen kans maakt en toch helpt hij haar en blijft het proberen. Wel een hele aardige man, maar knap is hij niet.quote:
Vraagje doen mannen dat ook met vrouwen ze in de friendzone stoppen?quote:
Wel aardig, niet aantrekkelijk.quote:
Hij doet het geheel vrijwillig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraagje doen mannen dat ook met vrouwen ze in de friendzone stoppen?
Tjah, uiterlijk is ook niet alles he. Hij is handig, aardig, lief ditdat.quote:
Moest hij sowieso altijd al veel plassen? Of heel weinig?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Behalve dat hij dus ook ontzettend vaak moet plassen. Maar nog steeds vrolijk, spelen met K.C., enthousiast, wel eten, alles.
Dat werkt niet he. Een vrouw met hartslag en temp > 36 heeft overal wel "aktie" hoe ze ook in een friendzone gezet is....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh bahquote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij weet dat hij geen kans maakt en toch helpt hij haar en blijft het proberen. Wel een hele aardige man, maar knap is hij niet.
Dat snap ik maar dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij doet het geheel vrijwillig.Ze houdt hem niet aan het lijntje.
We hebben het wel over mijn moeder hè. Je kan ook te ver gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, uiterlijk is ook niet alles he. Hij is handig, aardig, lief ditdat.
Misschien heeft ie wel een groot apparaat
als ze niks voor em voelt dan zou het toch voor hem wel een keer duidelijk moeten worden lijkt mequote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij weet dat hij geen kans maakt en toch helpt hij haar en blijft het proberen. Wel een hele aardige man, maar knap is hij niet.
ik heb een keer een meisje gefriendzoned omdat ik er echt niks voor voeldequote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan nierproblemen, of een soort suikerziekte.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest hij sowieso altijd al veel plassen? Of heel weinig?
Opeens veel drinken is nierproblemen, over het algemeen.
Sorry hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben het wel over mijn moeder hè. Je kan ook te ver gaan.
Ik weet niet of ik het zou kunnen zoiets. Beide kanten.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ze niks voor em voelt dan zou het toch voor hem wel een keer duidelijk moeten worden lijkt me
[..]
ik heb een keer een meisje gefriendzoned omdat ik er echt niks voor voelde
ze heeft nu wel een gelukkige relatie en wij zijn gewoon goeie maatjes
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, uiterlijk is ook niet alles he. Hij is handig, aardig, lief ditdat.
Misschien heeft ie wel een groot apparaat
Nou ja, wat ik meer bedoel is dat hij zichzelf in die friendzone zet ... Vrijwillig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat vroeg ik niet.
Gitaaaaaaaaaaaar.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik meer bedoel is dat hij zichzelf in die friendzone zet ... Vrijwillig.
gefriendzoned worden is kut daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen zoiets. Beide kanten.
Open en eerlijk. Zo zou iedereen moeten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
gefriendzoned worden is kut daar weet ik alles van
maar ik ga niet liegen tegen iemand of ik diegene wel of niet leuk vind
daarin ben ik gewoon eerlijk in en dat waardeerde ze wel
Dat is wel fijn als iemand eerlijk is ook al is dat soms lastig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder heeft het ook vrij snel duidelijk (runs in the familyquote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
Hij doet het al langer? Dan echt bellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan nierproblemen, of een soort suikerziekte.
Maar hij drinkt de laatste tijd wel veel en veel meer dan normaal. Zoals ik net zei, drie keer in een uur echt gulzig die bak aanvallen. Ook de bak van de andere hond helemaal leegdrinken.
You ain't seen nothing yet.quote:
Didn't I?quote:
Sinds eergisteren geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet het al langer? Dan echt bellen.
Ik dacht vandaag voor het eerst.
Misschien wordt het ooit duidelijk voor je.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Didn't I?
Dan ben ik benieuwd waar je op doelt
Hoi Fera
Sterkte met Bogie![]()
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wordt het ooit duidelijk voor je.
Dank je.
Volgens mij hadden we het over haar klusjesman en diens pener.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben het wel over mijn moeder hè. Je kan ook te ver gaan.
verkapte-kijk-mij-belangrijk-zijn-postquote:Op woensdag 7 november 2012 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh kut, ik krijg opeens een hele shitload aan WA berichten binnen
Dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-belangrijk-zijn-post
Hehequote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn fysiotherapeute lijkt verdomd veel op Fera
Morgen even bellen en opletten of hij moeite heeft met plassen.quote:
Eerder kijk-eens-hoe-slecht-wa-vandaag-werkt-postquote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-belangrijk-zijn-post
Ohai.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het over haar klusjesman en diens pener.
Wat is het doel precies met het plaatje? De indruk wekken dat je een lekker ding bent die hoi zegt?quote:
Oja, waarom vind jij motorrijders tussen de file door hatelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder kijk-eens-hoe-slecht-wa-vandaag-werkt-post![]()
Niet zo haten op mij vandaag dame
Hij heeft moeite met de plas ophouden, maar dat is logisch als je zoveel drinkt. Hij moet erg vaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen even bellen en opletten of hij moeite heeft met plassen.
Morgen weer wel dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Same goes for you boyquote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Je ziet ze soms nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, waarom vind jij motorrijders tussen de file door hatelijk?
Vissen naar complimentjes dit. Valt me van je tegenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand gezien die ook maar 'n beetje op me lijkt. Arm vrouwke.
- beter spiegelenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Je ziet ze soms niet
- rijden te hard tussen de auto's door
- zouden gewoon het fatsoen moeten hebben ook in de file te blijven staan
1. ligt aan jouquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Je ziet ze soms niet
Ik vis niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vissen naar complimentjes dit. Valt me van je tegen
Je weet dat er regels voor zijn hoe en wanneer dat mag?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
- beter spiegelen
- niet alle motors over 1 kam scheren
- daar zijn het motorrijders voor![]()
Ooh, ik laat je ook echt welquote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vis niet.Ik ben oprecht als ik zeg mezelf niet knap te vinden. Laat me lekker.
Ik bedoel met uitplassen, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft moeite met de plas ophouden, maar dat is logisch als je zoveel drinkt. Hij moet erg vaak.
En morgen ga ik sowieso bellen, ja.
- het ligt niet aan mij als ze, terwijl ik een baan op wil schuiven, opeens achter me vandaan komen om tussendoor te rijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. ligt aan jou
2. kan ik niks aan doen
3. waarom dat?
Nee, niet gemerkt. Geen verschil met normaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel met uitplassen, eigenlijk.
Tof. Laat maar weten hoe of wat, als je wilt.
Waarom blijven staan wanneer je makkelijk tussen de auto's door kanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- Je ziet ze soms niet
Maar je bent wel mijn neger. Daar kan je weer op verder bouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vis niet.Ik ben oprecht als ik zeg mezelf niet knap te vinden. Laat me lekker.
Ja als de file niet harder rijdt dan 45km/u toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat er regels voor zijn hoe en wanneer dat mag?
Maar niet alle negers zijn knap.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je bent wel mijn neger. Daar kan je weer op verder bouwen.
Maar ook zelf mogen ze dan niet harder dan dat. wat te vaak wel gebeurd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als de file niet harder rijdt dan 45km/u toch?
De enige knappe negers die ik ken zijn Heloef en Ainsley Harriott.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet alle negers zijn knap.
Hoi Loefje.
1. Waarom zou je in godsnaam een baan opschuiven in een file?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
- het ligt niet aan mij als ze, terwijl ik een baan op wil schuiven, opeens achter me vandaan komen om tussendoor te rijden
- nee, maar het blijft irritant, net als dat ze als ze er even niet tussendoor kunnen aan spiegels van andere auto's gaan zitten of gaan lopen toeteren.
- Ze zijn niks meer waard, geen hulpdiensten met licht en geluid.
70quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En die neger van Heroesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige knappe negers die ik ken zijn Heloef en Ainsley Harriott.
Ja en dat doen veel motorrijders dus niet. Als jij in de auto 30 rijdt en er komt een motor met 50 voorbij is dat irritant en ook nog eens gevaarlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overal tussendoor rijden.quote:
Niks méér waard dan een auto. Zo moeilijk is dat toch niet lezen?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Waarom zou je in godsnaam een baan opschuiven in een file?
2. Je scheert ze weer over één kam
3.Waarom zijn ze niks waard?
Maar jij bent sowieso baasquote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overal tussendoor rijden.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks méér waard dan een auto. Zo moeilijk is dat toch niet lezen?
Precies. Ik ben een lelijke neger.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige knappe negers die ik ken zijn Heloef en Ainsley Harriott.
De Haitian?quote:
Haitianquote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Haitian?
Of diegene die door muren heen kon lopen?
knock knock Pennyquote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
Penny.Daar wil ik wel even mee rollebollen.
EInde rijbaan door een ongeval ed.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Waarom zou je in godsnaam een baan opschuiven in een file?
Ah come on. Zoveel mensen beschikbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook rollebollen.Verdomme.
En dit is een uiting van frustratie, geen schreeuw om aandacht.
I know how you feelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook rollebollen.Verdomme.
En dit is een uiting van frustratie, geen schreeuw om aandacht.
Helaas mag dat nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overal tussendoor rijden.
Ik begreep het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks méér waard dan een auto. Zo moeilijk is dat toch niet lezen?
Waarom wachten en de file langer maken als je er tussendoor kan? Daarnaast zullen al die auto's aan de kant moeten als er hulpdiensten van achteren moeten komen, dus dat merk je op tijd, motorrijders moeten ook gewoon spiegelen.quote:
Dat zie je van honderden meters aankomen, en daar stellen de motorrijders zich gewoon op in.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EInde rijbaan door een ongeval ed.
Sheldonquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
knock knock Penny
knock knock Penny
knock knock Penny
Sexy!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
knock knock Penny
knock knock Penny
knock knock Penny
van big bang?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
Penny.Daar wil ik wel even mee rollebollen.
Genoeg van die idioten die van rijbaan wisselen wanneer de andere baan even rijdtquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EInde rijbaan door een ongeval ed.
Ik ben niet helemaal wanhopig ...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah come on. Zoveel mensen beschikbaar.
Waz met jou!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Linda94 het volgende:
Hee fruitige kutjes met een toefje sperma!
Als ik het hier zo lees dan wordt het een big gang bangquote:
Get in line woman!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen
Ook hallo.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Linda94 het volgende:
Dat ook. Tevens, genoeg automobilisten die niet spiegelen en gewoon van rijbaan wisselen. En dan vind je het gek dat sommige motorrijders agressief wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Genoeg van die idioten die van rijbaan wisselen wanneer de andere baan even rijdt
Dat soort volk zorgt er alleen maar voor dat de file langer duurt
Ik wilde het dessert eigenlijk overslaan vanavond.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Linda94 het volgende:
Van wie ben jij een kloonquote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Linda94 het volgende:
Na het hoofdgerecht meteen duttenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde het dessert eigenlijk overslaan vanavond.
Pfft, dan mag je de dag na mij hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen
Ja, Leonard.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige die TBBT niet kijkt?
Ja inderdaad. Nou is het wel zo dat sommige motorrijders ook echt niet uitkijken en belachelijk hard zigzaggen tussen de auto's door hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook. Tevens, genoeg automobilisten die niet spiegelen en gewoon van rijbaan wisselen. En dan vind je het gek dat sommige motorrijders agressief worden
Hoi Feraquote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet alle negers zijn knap.
Hoi Loefje.
Wat bedoelde je dan?quote:
sooooooft kitty, warm kitty.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
Laten we met z'n allen Soft kitty zingen.
De dag voor ik jou gedaan heb zekerquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft, dan mag je de dag na mij hoor.
Oude man.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na het hoofdgerecht meteen dutten
Die zijn er zeker ja, maar dan hoef je ze nog niet allemaal over 1 kam te scheren.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nou is het wel zo dat sommige motorrijders ook echt niet uitkijken en belachelijk hard zigzaggen tussen de auto's door hoor
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Linda94 het volgende:
Hahahahahaha. Oh dan is een trio wel ok!quote:
treffende vergelijkingquote:
Al die schoonheid... volgens mij kan ik dat niet aanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Oh dan is een trio wel ok!
Ik kijk het niet zo vaak, maar het stond toevallig op en dan kan ik er soms wel om lachen. Maar dat is meer omdat Penny een lekker ding is en omdat Sheldon geniaal kan acteren.quote:
quote:
Oeh, dat bedoelde ik ook niet. Er zijn altijd van die mongolen, of het nou motorrijders, automobilisten, scooterlui of vrachtwagenchauffeurs zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn er zeker ja, maar dan hoef je ze nog niet allemaal over 1 kam te scheren.
Ik werd toen straks ook nog van de weg afgedrukt zowat, zijn nu ook alle automobilisten klootzakken? Nee.
Ik moet aan m'n lijn denken.quote:
Ja, daar gaat het dus vaak mis, genoeg motorrijders die zich daar niet aan houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas mag dat nietAlleen bij 2 of meer rijstroken dezelfde kant op. Bij het verkeerslicht mag je dus ook alleen voordringen als je 2 rijstroken hebt voor dezelfde richting.
Kan gebeuren.quote:[..]
Ik begreep het niet.
Ook dit gebeurt vaak slecht. Goed voorbeeld is bijv. als ik op de middenbaan rij met de bus, moet een motor echt niet gaan verwachten dat ik een stukje naar rechts uitwijk om ruimte voor hem te maken, omdat het gewoonweg niet altijd kan als er auto's of andere voertuigen rechts naast me rijden..quote:[..]
Waarom wachten en de file langer maken als je er tussendoor kan? Daarnaast zullen al die auto's aan de kant moeten als er hulpdiensten van achteren moeten komen, dus dat merk je op tijd, motorrijders moeten ook gewoon spiegelen.
Nogmaals, genoeg die dat dus niet doen.quote:[..]
Dat zie je van honderden meters aankomen, en daar stellen de motorrijders zich gewoon op in.
Dan doe ik je wel een blinddoek om.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al die schoonheid... volgens mij kan ik dat niet aan
Spannendquote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan doe ik je wel een blinddoek om.
Ligt eraan wat het is.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan neem je nog een hoofdgerecht
ik volg het welquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kijk het niet zo vaak, maar het stond toevallig op en dan kan ik er soms wel om lachen. Maar dat is meer omdat Penny een lekker ding is en omdat Sheldon geniaal kan acteren.
Ja.quote:
Nee gekkie, dat pas als ik de (roze) boeien en (rood) touw heb gepakt.quote:
Nog nooit gegeten eigenlijk. Slechte zaak als liefhebber van zeevruchten.quote:
Ik ben momenteel gigantisch verslaafd aan L word, door rokje. Gvd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik volg het weleen van de weinige series die ik echt leuk vind
Zeker waarquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oeh, dat bedoelde ik ook niet. Er zijn altijd van die mongolen, of het nou motorrijders, automobilisten, scooterlui of vrachtwagenchauffeurs zijn
Files op snelwegen zijn altijd 2 of meer rijstroken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het dus vaak mis, genoeg motorrijders die zich daar niet aan houden.
Als er een auto links rijd, en een bus rechts, kan je er nog prima tussendoor.quote:[..]
Ook dit gebeurt vaak slecht. Goed voorbeeld is bijv. als ik op de middenbaan rij met de bus, moet een motor echt niet gaan verwachten dat ik een stukje naar rechts uitwijk om ruimte voor hem te maken, omdat het gewoonweg niet altijd kan als er auto's of andere voertuigen rechts naast me rijden..
Automobilisten, vrachtwagenchauffeurs e.d. zijn ook niet altijd lieve schatjes.quote:[..]
Nogmaals, genoeg die dat dus niet doen.
Ga zo door.quote:
oehquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat pas als ik de (roze) boeien en (rood) touw heb gepakt.
Lekker enz.quote:
als je nog een site zoekt waar alles opstaat dan weet ik er nog wel een voor je kan je online kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gigantisch verslaafd aan L word, door rokje. Gvd.Ik wil het liefst alles nu zien, maar goed.
Klinkt als een vreselijke SOA.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Linda94 het volgende:
Sorry schuimende klapkutjes van me.. hihi <3
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Linda94 het volgende:
Als je schuimt is er iets niet goed hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Linda94 het volgende:
Ga jij lekker met je poppen spelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Linda94 het volgende:
Dank je.quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij lekker met je poppen spelen.
[..]
Dank je.
Zwanger?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godver waarom ben ik constant zo misselijjjjjk
Al iets gegeten? Cola gedronken ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zwanger, feli enzoquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zwanger?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Terechte klacht, gelukkig heb ik altijd wat van die pillen in huis.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Moet ik even met de ontstopper langskomen?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Linda94 het volgende:
Ik heb er gootsteenontstopper ingedouwd, dus nu schuimt het behoorlijk hoor! hihi
Wat een kutkloon ben jijquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Linda94 het volgende:
Ik heb er gootsteenontstopper ingedouwd, dus nu schuimt het behoorlijk hoor! hihi
Rennie?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terechte klacht, gelukkig heb ik altijd wat van die pillen in huis.
Ik geloof niet dat ik dat complimentje ooit heb gehad.quote:
Ja, met jouw gootsteenontstopper alsjeblieft!! hihiquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik even met de ontstopper langskomen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
Binnenkort maar bij de HA aankaarten dat ik vreselijk veel last heb van een klapkut. "Er komt zelfs schuim uit!" "Ik dacht zelf aan aan rabies, die van vrijdagnacht leek al niet helemaal zuiver".
De MI. OMG.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Linda94 het volgende:
Oke ik kom er zo aan schatjequote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja, met jouw gootsteenontstopper alsjeblieft!! hihi
Jij bent een bacterie jaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Kloon? Dat klinkt ook als een bacterie!
Dat zeg ik ook niet, je hebt in elk voertuig wel van die idiotenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker waar
[..]
Files op snelwegen zijn altijd 2 of meer rijstroken.
[..]
Als er een auto links rijd, en een bus rechts, kan je er nog prima tussendoor.
[..]
Automobilisten, vrachtwagenchauffeurs e.d. zijn ook niet altijd lieve schatjes.
Nee, van die zware dingen die ze ook voorschrijven tegen misselijkheid door chemo enzoquote:
En jij een ameube, hihi! Kijk naar je plaatje dan! hihihihihiquote:
Kut imageshackquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Kloon? Dat klinkt ook als een bacterie!http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/edit.png
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, van die zware dingen die ze ook voorschrijven tegen misselijkheid door chemo enzo
Chronische misselijkheid is echt niet grappig
Bij deze dan. You know how to use it.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rennie?
[..]
Ik geloof niet dat ik dat complimentje ooit heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan wacht ik totdat ik er wel langs kan.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, je hebt in elk voertuig wel van die idioten![]()
En wat als de automobilist jou (moedwillig) niet ziet, en tegen de belijning rechts aan blijft rijden, terwijl ik dus rechts van hem rij, en ik niet kan uitwijken omdat er geen vluchtstrook is of er zit verkeer weer rechts van mij.. dan gaat dat echt niet passen hoor
Kif, aangenaam.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Linda94 het volgende:
[..]
En jij een ameube, hihi! Kijk naar je plaatje dan! hihihihihi
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij deze dan. You know how to use it.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny because it's true.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gootsteenopstopper in je kut. Lijkt me niet fijn.quote:
Te traag maag-darmstelsel, daardoor teveel druk vanuit de darmen op de maagstreek komt te staan met misselijkheid als gevolg. Die pillen zorgen dat de frequentie van die maagklep of hoe dat ding ook heet omhoog gaat zodat even de druk eraf is, voor als het erg wordt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten ze een reden dan, dat je dat hebt?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij deze dan. You know how to use it.Ik weet dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spettersperma dan!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, hier krijg ik geen stijfje van hoor
Er zijn er dus bij die dat geduld niet hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wacht ik totdat ik er wel langs kan.
[..]
Kif, aangenaam.
prikt.. hihi Ik hinnik nu wel als een paard..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gootsteenopstopper in je kut. Lijkt me niet fijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
It's funny because it's true.
En wat doen die dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn er dus bij die dat geduld niet hebben
Slachten dan maar. Paardenvleesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
prikt.. hihi Ik hinnik nu wel als een paard..
Charmant. Ik zou een piemel in dat hengstenhoofd stoppen, als ik er één had.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
prikt.. hihi Ik hinnik nu wel als een paard..
Als het maar niet in mijn oogje komt.. dat doet zeer! AUW!quote:
Je bedoeld die klep naar je twaalfvingerige darm?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te traag maag-darmstelsel, daardoor teveel druk vanuit de darmen op de maagstreek komt te staan met misselijkheid als gevolg. Die pillen zorgen dat de frequentie van die maagklep of hoe dat ding ook heet omhoog gaat zodat even de druk eraf is, voor als het erg wordt.
Aggressief worden, spiegels slopen, of gewoon lomp wel doorrijden met krassen als gevolg..quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Charmant. Ik zou een piemel in dat hengstenhoofd stoppen, als ik er één had.
Hihihihihi dit vind ik zo grappig! Echt mijn humor!! hihihihihiquote:
Had het inderdaad zo gedaan, maar dat duurde vet lang want hier slecht internet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je nog een site zoekt waar alles opstaat dan weet ik er nog wel een voor je kan je online kijken
Ik doe de helicopter wel in je gezichtjequote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Als het maar niet in mijn oogje komt.. dat doet zeer! AUW!
Klinkt kut. Hoe vaak heb je daar last van?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te traag maag-darmstelsel, daardoor teveel druk vanuit de darmen op de maagstreek komt te staan met misselijkheid als gevolg. Die pillen zorgen dat de frequentie van die maagklep of hoe dat ding ook heet omhoog gaat zodat even de druk eraf is, voor als het erg wordt.
En ik mijn incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd mijn eerlijkheid nog.
hihihiquote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Charmant. Ik zou een piemel in dat hengstenhoofd stoppen, als ik er één had.
Misschien is dat in de Randstad zo, hier heb ik het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aggressief worden, spiegels slopen, of gewoon lomp wel doorrijden met krassen als gevolg..
"Bij volle maan wordt het ook nog eens erg agressief, we vermoeden een beet door een ander besmet geslachtsdeel".quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
'Oh wat erg dat ze in het ziekenhuis is opgenomen wat is er aan de hand?' "Ze heeft een schuimende klapkut, we moeten zien of ze het overleeft"
Echt, kap eens. Ik vind je nu al schijt irritant.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Hihihihihi dit vind ik zo grappig! Echt mijn humor!! hihihihihi
Die jaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bedoeld die klep naar je twaalfvingerige darm?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, kap eens. Ik vind je nu al schijt irritant.
Heb ik ook al een x gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe de helicopter wel in je gezichtje
Goed team wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt kut. Hoe vaak heb je daar last van?
[..]
En ik mijn incasseringsvermogen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
Don't feed the trollquote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel wekelijks. Maar ik neem bijna nooit medicijnen, je mag dan ook twee dagen niet meer autorijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt kut. Hoe vaak heb je daar last van?
Kanniequote:
Daar ben ik aan geopereerd toen ik baby was bij mij werkte die klep/spier niet waardoor ik ik constant moest overgeven als baby. Gevolg was dat ik uitgedroogd was en bijna dood. Voordat ze dat ontdekte.quote:
Jawel, doe normaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Linda94 het volgende:
[..]
hihi kan er toch ook niets aan doen..
Heb jij jouw telefoon toevallig bij de hand? Ik wil jou even wat vragenquote:
Dafuq?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel wekelijks. Maar ik neem bijna nooit medicijnen, je mag dan ook twee dagen niet meer autorijden
Jezus wat een paardenmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel wekelijks. Maar ik neem bijna nooit medicijnen, je mag dan ook twee dagen niet meer autorijden
Ik zie een film voor mequote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
"Bij volle maan wordt het ook nog eens erg agressief, we vermoeden een beet door een ander besmet geslachtsdeel".
"Wil je Linda94 een note/ban geven"?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij jouw telefoon toevallig bij de hand? Ik wil jou even wat vragen
Dat woord alleen al.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie een film voor me
'Shaun of the Klapkut'
mijn koffiequote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie een film voor me
'Shaun of the Klapkut'
Heb er al weken last van. Uit het niets een misselijk gevoel wat na een tijdje weer weggaat en dan weer uit het niets opkomt :/quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm oké![]()
Dan is er vast een andere verklaring
Heel apartquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb er al weken last van. Uit het niets een misselijk gevoel wat na een tijdje weer weggaat en dan weer uit het niets opkomt :/
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wel iets serieuzer dan datDaarbij kan Tam niet bannen
Ga naar de huisarts.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb er al weken last van. Uit het niets een misselijk gevoel wat na een tijdje weer weggaat en dan weer uit het niets opkomt :/
Hallo lieverdquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Grijsbaard het volgende:
Niemand heeft me gewoon nog gedag gezegd...
Ja heb telefoon hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wel iets serieuzer dan datDaarbij kan Tam niet bannen
Het werkt welquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus wat een paardenmiddel.
Hoi baardjequote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Grijsbaard het volgende:
't is niet dat je steeds van die vleesgerechten bestelt die laatst in het nieuws waren wegens rampzalige hygiene ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
HOI.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een modje kan echt niet bannen hoor
Oow joh, dat gebeurt meer mensen hier hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Grijsbaard het volgende:
Geef maar hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een paardenmiddel geven.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een paardenmiddel geven.
Dan heb je daarna weer een paardemiddel nodig om te kunnen lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |