Hehe trekt, hehehequote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ex het gemiddelde wel omhoog trekt. Zo is hij dan wel weer.
Ja, via msn een paar keer.quote:
Ik kaap liever wat anders dan een topicquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Wel rustig, zonder al die kapers op de kust.
dat zal wel ja iedereen zo zijn eigen pleziertje denk ik dan maar weerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn dinger zijn genoeg dingen waar ik geen harde pener van krijg
Al DA gebeld?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
Dafuq ... Die hond drinkt echt ziekelijk veel. Al de derde keer in één uur.
Nieuw topic? Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuw topic? Ik had weer eens niet door dat ik de lapo had.
Nee, nog niet. Pas net gevonden welke DA we hebben. Schijnt onder dezelfde te vallen waar Bogie eerst zat. Wel chill.quote:
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.quote:
Grr, ik kan geen foto vinden. Staan genoeg foto's op de server, maar die moet ik allemaal 1 voor 1 langs klikkenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal wel ja iedereen zo zijn eigen pleziertje denk ik dan maar weer
Das wel handig ja..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas net gevonden welke DA we hebben. Schijnt onder dezelfde te vallen waar Bogie eerst zat. Wel chill.
2 for 1 deal?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.
Allebei meteen? Chop chopquote:Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ja. Maar m'n moeder wil er ook nog heen met K.C. Meteen even regelen wanneer ze gecastreerd kunnen worden.
nou ja ik geloof je wel op je woordquote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grr, ik kan geen foto vinden. Staan genoeg foto's op de server, maar die moet ik allemaal 1 voor 1 langs klikken
Ik kan vandaag niet meer bellen, ik doe het morgen in het tussenuur wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel handig ja..
[..]
2 for 1 deal?
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.quote:
Misschien morgen als ik er nog aan denkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik geloof je wel op je woord
Arme beessiesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.
als ik het niet vergeet help ik je er aan te herinnerenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien morgen als ik er nog aan denk
Ik hoop dat hij niets ernstigs heeft voor hem en jou..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan vandaag niet meer bellen, ik doe het morgen in het tussenuur wel.
[..]
Ja, ongeveer even oud. Wel zo makkelijk.
Haha is goed manquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik het niet vergeet help ik je er aan te herinneren
Me neither ...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niets ernstigs heeft voor hem en jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |