Ow, nou tis in elk geval wel spannend, vandaag was ie ook weer top, lekker cliffhanger ook weer aan het eindquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje crisis, en dan wil ik op de een of andere manier geen enge dingen kijken.
Behoorlijk retro dus, cavemanstyle.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeft
Vandaag is een iets betere dag, dus eigenlijk wil ik ze wel kijken, net als The Walking Dead, ook al 2 weken overgeslagen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, nou tis in elk geval wel spannend, vandaag was ie ook weer top, lekker cliffhanger ook weer aan het eind
Vooruit bijna iedereenquote:
Toen ie in het verzet zat zeker in de hongerwinter, herdershond met tulpenbollenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een shirt aan met daarop een hond die hij al jaren geleden opgegeten heeft
Die is er nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Vooruit bijna iedereen![]()
![]()
mummie he die
![]()
Walking Deadquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag is een iets betere dag, dus eigenlijk wil ik ze wel kijken, net als The Walking Dead, ook al 2 weken overgeslagen.
Mietje dat ik er rondloop
Met Arie Ribbens haarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Hij komt ergens uit de jaren 50 toch? Zou hij een hippie zijn geweest?
Hij was vroeger Arie Ribbens.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Zat haar permanent wat te strak ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, nee. Oma was vroeger Arie Ribbens.
Nee, dat was weer opa die te strak zat. Maar Miranda vindt dat wel fijn, hoorde ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zat haar permanent wat te strak ?
Welnee joh, kijk naar dat hoofd, hij is veel ouder, hij heeft nog in de loopgraven gezeten tijdens de 1e wereldoorlog en toen had ie al bijna de pensioengerechtigde leeftijd ..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Opa kan echt wel iets beters krijgenquote:
Moet ik wachten tot ik weer thuis ben, we zijn net begonnen met season 1quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Walking Deadyes
doe je ook Homeland, is ook top
Om Oop te quoten;quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa groet Jacqhassel. Wat is het toch een attente man.
Opa is dan ook de enige ter wereld die ruikende rellen aanbiedt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Om Oop te quoten;
¨Jack is ook weer onder haar steen uit gekropen, die ruikt weer relletjes¨
tuurlijk, maar ik meen te weten dat hij op dit gebied veel aan liefdadigheid doet, dus ook wel eens minder bedeelde vrouwen van zijn goddelijk lichaam laat genietenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa kan echt wel iets beters krijgen
En morgen eten ze erwtensoep als ze vanavond tenminste niet door zelfvergassing om het leven komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa is dan ook de enige ter wereld die ruikende rellen aanbiedt.
Is Maranda dan een mod?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef jacqhassel het volgende:
Fijn zon opa..
Maar goed grootste reller blijkt opa te zijn. en even voor goede orde opa ik fok al langer als jij oud bent. en laat miranda ff de bans eraf halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |