Miran is gewoon familie en hoort erbijquote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Miranda
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef pos het volgende:
[..]
Miran is gewoon familie en hoort erbijDie zwijg je niet dood
O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezindquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.
O, dat is ook de favoriete smaak van Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Lays chips met een salmiaksmaakje
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, niet pos op die chat toelaten maar wel hier komen kletsen, nou ik ben niet zo vergevingsgezind
En z'n neus is ook zelden verstopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
met z'n kaakspieren is in elk geval niks mis, die traint ie de hele dag
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo moet je daar niet over denken, je moet daar boven staan.Miranda is wat mij betreft van harte welkom hier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n neus is ook zelden verstopt.
Ja klopt niets mis met de meeste van hierquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet dat ze hier wel graag zou willen komen, is ook niet zo gek natuurlijk, zo'n warm nest met lieve, lieve mensen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Precies, vindt Oop ook, op een paar mongolen na en die Scrut, dat rare mannetjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja klopt niets mis met de meeste van hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |