schei uit man, piesplofkont, ajaxkampioen en miranda, ook wel het Cockteasers Trio, geweldig, buikpijn van het lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En met piesplofkont kun je ook lachen.
Dat gaat er pittig aan toequote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Coos het volgende:
Ondertussen op de streams in Athene![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
edit: mijn eerste FIPO in deze reeks.![]()
In de haast om de snelste te zijn moest die er weer aan geloven blijkbaar.quote:
Ze wordt een beetje lui, die Ma Flodder uit Noordwijk.quote:
Het is van een kleuterniveau die naam. Lekker poep en pies zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
schei uit man, piesplofkont, ajaxkampioen en miranda, ook wel het Cockteasers Trio, geweldig, buikpijn van het lachen
jessus, wat nou weer, krijgen die lui nou nooit genoeg van dat rotzooi trappenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Coos het volgende:
Ondertussen op de streams in Athene![]()
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
edit: mijn eerste FIPO in deze reeks.![]()
In ieder geval levendiger als bij opa.quote:
Dat gaat al snelquote:Op woensdag 7 november 2012 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
In ieder geval levendiger als bij opa.
Eten maken
Verzoek??...heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Ik krijg toch wel een warm gevoel als ik zie dat wanneer ajaxkampioen zo'n verzoek doet er toch meteen gehoor aan wordt gegeven, ja, dat doet me wat, dan denk ik, kijk ze nou allemaal, ruwe bolsters maar blanke pitten
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef ajaxkampioen het volgende:
Mensen john zou het zeer waarderen als jullie miranda buiten deze topic willen houden,ze heeft er nl veel hinder van en ze komt hier ook nooit dus bij deze laat haar buiten deze topic.
John hoopt dat jullie dat beetje fatsoen wel in je donder hebben.
Wat jullie over hem zeggen maakt hem niet uit maar zie vind het dus niet leuk dus mensen doe er aub wat mee.
Oooooh.....heb ik inderdaad niet gelezen.quote:
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Mirandaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef pos het volgende:
[..]
Oooooh.....heb ik inderdaad niet gelezen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Miranda
Miran is gewoon familie en hoort erbijquote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die, na het verzoek, gewoon door bleef gaan over Miranda
Dat! Het zou leuk zijn als ze even hier kwam kletsen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef pos het volgende:
[..]
Miran is gewoon familie en hoort erbijDie zwijg je niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |