triesttttttquote:Op zaterdag 3 november 2012 03:49 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Fut speel ik nog niet, wil eerst kampioen worden in divisie 1. Als je echt nodig een wedstrijd moet winnen kun je 5-3-2 spelen en dan counteren met hoge ballen, dan win je bijna elke wedstrijd haha. Wel 2 snelle spelers voorin hebben zoals Ronaldo en Benzema.
Idd fockin groot!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Basp1 het volgende:
Die r&c installatie is 16GB. Wat bizar groot. En ja ik heb traag internet dus dat gaat tot midden in de nacht duren voordat die binnen is.
Mensen die Playstation Plus hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:39 schreef xminator het volgende:
Mensen die geen playstation plus hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef JK het volgende:
[..]
Mensen die Playstation Plus hebben.![]()
Ik heb het niet, ik mis het niet... en als ik het wel zou hebben, moest ik m'n PS3 vele uren aan laten staan om wat spellen te kunnen downloaden, omdat het allemaal zo verdomde langzaam gaat.
Die R&C installatie van 16GB zou mij bijv. 18 uur kosten.
Zou ik gewoon vol kunnen blazen op mijn supersnelle 10Mbit lijntje, dan zou ik er net geen 4 uur over doen. Met andere woorden: Sony moet eens met dat extra geld wat ze hebben ontvangen van al die PS-Plus gebruikers extra bandbreedte kopen en meer servers neerzetten.
Maar niet op Psnetworkquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]ADSL zeker
Met 60 Mibit/s heb ik 16 GiB in minder dan 1 uur binnen
Vanaf kwart over 8 sta ik nu op 38% en 5gb waar ik normaal 30min over 5gb doe op Usenet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb maar een 8mb abbonement en zelfs bij mij duurt het niet zolang, heb je dan geen brakke verbinding met je ps3? nu staat hij al op 16% van die 16 GB.
Editten op een tablet gaat niet goed.
Nu bij mij op 45% vanaf een uur of 20.00 bezig. Dit is voor mij ook de usenetsnelheid die ik maximaal haal daarom was mij het nog niet opgevallen dat de snelheid van psn ook niet hoger is, of in jullie luxe probleem traag is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vanaf kwart over 8 sta ik nu op 38% en 5gb waar ik normaal 30min over 5gb doe op Usenet.
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.quote:
arme jijquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef static het volgende:
Kan nog steeds niet inloggen na die update.
Sony heeft nog geen glasvezel netwerkquote:Op donderdag 8 november 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.
Uitpakken van wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |