SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Hypocriet op 07-11-2012 18:21:40 ]ok.
Ben ik altijd toch wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En die ook niet in overvloed graag.
En normaal Nederlands typen is fijn.
En verder lief doen tegen mij.
Hoe oud ben je? :$$:$quote:
Hey Hypoooooquote:
Jong genoegquote:
ach op een oude fiets moet je t leren toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:31 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een oud flubberwijf van 85.
Jij reageert niet meer hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey Hypooooo
reageer eens op DM dan
Zondag ben ik een heerquote:
Ik heb net ge-F5'ed, mijn DM was de laatstequote:
fuck je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb net ge-F5'ed, mijn DM was de laatste
Niet weten dat ik een ultieme heer ben voor de eckte ecktequote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
Heerhypo wilt hij ook overal in je knijpen?
Strafpunten schatquote:
Komt goed liefje, zondag platenzaak zoeken xoxoxquote:
He :Squote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een ultieme heer ben voor de eckte eckte
Jij bent niet eckt, heb je nog niet gemeet.quote:
Jongequote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent niet eckt, heb je nog niet gemeet.
Jij meldde je 2 keer ziek.quote:
mag ik Snow toch nog wel zien?quote:
Het lot houdt ons gescheiden.quote:
Kleur?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Deadboyspoem het volgende:
Guys mijn nieuwe haarverf is binnen, dat wordt verven binnenkort
Welke kleur en wat heb je nu?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Deadboyspoem het volgende:
Rood? Voor een lekker pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Deadboyspoem het volgende:
zwart met paars meesterras, heb ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Deadboyspoem het volgende:
Ik heb nu... vervaagd zwart. En ik doe er paars overheen en dan wordt het zwart met een paars tintje als alles goed gaatquote:
pics van DBP.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ik heb nu... vervaagd zwart. En ik doe er paars overheen en dan wordt het zwart met een paars tintje als alles goed gaat
Nohhhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Ik heb nu... vervaagd zwart. En ik doe er paars overheen en dan wordt het zwart met een paars tintje als alles goed gaat
MIJN NEGERquote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
het is een uitdrukking om te zeggen dat iemand een goede smaak heeft oidquote:
geen zorgen, wel oppassen voor heppie, hij slaat ze op in z'n folderquote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Hahahaha oh ja never mind.
Maar foto's zijn enggg
Eerst zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Hahahaha oh ja never mind.
Maar foto's zijn enggg
Ditquote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met een briefje waarop staat DeadBoySpoem ter verificatie dat je geen kloon bent.
Dankzij je gemiddelde van 9.4 voor wiskunde is dit jou vast opgevallen of niet?quote:
Doe eens lief heppoe.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dankzij je gemiddelde van 9.4 voor wiskunde is dit jou vast opgevallen of niet?
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik doe lief zie PI ik grap maar a mattiequote:
Ik heb wel meer rare foto's gezien op www.scrollbelow.comquote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Deadboyspoem het volgende:
Ik heb een hele rare foto voor jullie als er behoefte aan is
* Hypo heeft behoeftequote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Deadboyspoem het volgende:
postquote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Deadboyspoem het volgende:
En dan alsnog zeggen heh, ik heb je door chick.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen.
Niet weten dat Hypo uitgehuwelijkt wordt aan een schone prins en dat ze dan nog lang en gelukkig leeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen.
Even uploaden via imgurquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Deadboyspoem het volgende:
Kijkt u eens.
En hier gaat dus paars overheen en dan is het een soort van paars-zwart of zo, hahaha. Wil ook nog een keer donkerrood trouwens maargoed. En donkerblauw maar ik denk dat dat heel raar gaat zijn.
[ afbeelding ]
Toen was het al te laat.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan alsnog zeggen heh, ik heb je door chick.
quote:
ik zie 'm gewoon hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 17:53 schreef Amoeba het volgende:
Je zult hem moeten uploaden op imgur, wij hebben geen permissies om dat forum te bezoeken.
Oh. Echt? Balen man.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat Hypo uitgehuwelijkt wordt aan een schone prins en dat ze dan nog lang en gelukkig leeft.
Ja dat is m'n eigen kleur ook maar dat vind ik saaiquote:Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat gewoon bruin je mooi zou staan
Duidelijke foto wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
Poging nummer twee![]()
[ afbeelding ]
Nieuw?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
Poging nummer twee![]()
[ afbeelding ]
kut gesnaptquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij hebt een account op proud2bme. Betrapt.
Ben jij nieuw?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
Poging nummer twee![]()
[ afbeelding ]
te veel filters, kan niets zien kapiteinquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Deadboyspoem het volgende:
Poging nummer twee![]()
[ afbeelding ]
quote:
DAAR KOMEN DE HOSSELAARS MET HUN LUL UIT HUN BROEKquote:
Komt vanavond, goed?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Duidelijke foto wel.
Nu nog een foto met een briefje waar DBP op staat + jouw hoofd.
En yep, helemaal nieuw, geen kloon, just me!quote:
Welkomquote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Komt vanavond, goed?
[..]
En yep, helemaal nieuw, geen kloon, just me!
oude shitquote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb nu echt sick shit gezien 2 guys 1 stump wtf was dit
over camera's gesprokenquote:
Ik ben al bezig met iemand anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
DAAR KOMEN DE HOSSELAARS MET HUN LUL UIT HUN BROEK
Ik had er al veel gezien, maar die nog niet. Gvd die was kut. Verder was ik nooit onder de indruk van wat scat of painful shit, maar dit is gewoon raar. Waarom wil je een afgestompt been in je holquote:
Je bent een held.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Erewoord!
En zonder filters als dat beter is voor jullie critici
Maar maar, van 't weekend was er ook niets van gekomenquote:
Waaaatquote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had er al veel gezien, maar die nog niet. Gvd die was kut. Verder was ik nooit onder de indruk van wat scat of painful shit, maar dit is gewoon raar. Waarom wil je een afgestompt been in je hol
Hypo is onze rockchick hier. Kk geil en mooi en shit. Post nooit pics omdat anders elke vrouwelijke user weg zou rennen en shit zou gaan doen omdat ze te lelijk zijn.quote:
lekker misschienquote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had er al veel gezien, maar die nog niet. Gvd die was kut. Verder was ik nooit onder de indruk van wat scat of painful shit, maar dit is gewoon raar. Waarom wil je een afgestompt been in je hol
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hypo is onze rockchick hier. Kk geil en mooi en shit. Post nooit pics omdat anders elke vrouwelijke user weg zou rennen en shit zou gaan doen omdat ze te lelijk zijn.
Wat is dit voor slechte hossel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hypo is onze rockchick hier. Kk geil en mooi en shit. Post nooit pics omdat anders elke vrouwelijke user weg zou rennen en shit zou gaan doen omdat ze te lelijk zijn.
vanavond misschien okokquote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maar, van 't weekend was er ook niets van gekomen
Dit is niet eens de slechtste.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dit voor slechte hossel.
Ja echt kk geil en shitquote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
EN ALS IK ZO PRAAT IS HET TELKENS 'HEPPIE WAT BEN JE WEER KLEF'quote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
is goed okokquote:
Je hebt de 'Hypo de 24e ga ik mijn liefdesnectar in je spuiten' niet meegekregen Snow? Dit is nog best lief danquote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt de 'Hypo de 24e ga ik mijn liefdesnectar in je spuiten' niet meegekregen Snow? Dit is nog best lief dan
HAHAHA WAT WIE ZEI DATquote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt de 'Hypo de 24e ga ik mijn liefdesnectar in je spuiten' niet meegekregen Snow? Dit is nog best lief dan
Wordt jij dan ook ge-deflowered?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Als iemand die shit tegen mij zou zeggenliefdesnectar omigado
Het was vast een geintje.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben je dat vergeten?![]()
Ja man dat zei je.
Liefdesnectarquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Je typt de zin fout.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
'Ik ben een rockchick kom op mijn leipe feesten want ja dan gaan we lekker spacen'
Dan zou ik echt het idee hebben dat het een soort hannibal lector type is die je na de seks gaat ontleden ofsoquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef Snowbells het volgende:
Jij bent ook niet veel beter geo.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zou ik echt het idee hebben dat het een soort hannibal lector type is die je na de seks gaat ontleden ofso![]()
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/cultuur-(...)ok-92-overleden.html
Weet ik veel, maar ze is wel dood.
Ik weet het, als je me niet wil accepteren prima dan houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel beter geo.
en ik dan???????????????quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet het, als je me niet wil accepteren prima dan houdt het gewoon op.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel hosselen als je dat wilt?
Oh nee en zondag dan?quote:
Misschien laat ik je dat wel denkenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent niet goed in hosselen. Accepteer dat nou maar.
Ik geef geen neuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Amoeba het volgende:
Heel het regeerakkoord staat alweer op losse schroeven, want de VVD senatoren gaan moeilijk doen over de zorgpremie, waardoor PvdA senatoren weer moeilijk gaan doen over bezuinigingen op zorg en shit. Ik geef dit kabinet geen 4 jaar
Gewoon niet hosselen is waarschijnlijk effectiever.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien laat ik je dat wel denkenJedi-hosselen weet je nog?
Mooi zo, dat die studenten regels maar terug gedraaid worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Amoeba het volgende:
Heel het regeerakkoord staat alweer op losse schroeven, want de VVD senatoren gaan moeilijk doen over de zorgpremie, waardoor PvdA senatoren weer moeilijk gaan doen over bezuinigingen op zorg en shit. Ik geef dit kabinet geen 4 jaar
Volgens mij doe ik dat nooit eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon niet hosselen is waarschijnlijk effectiever.
Gewoon hoe het land bestuurd wordt. Lijkt me logisch dat je dat een neuk boeit.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk een autist die wat om politiek geeft, niet?
Maar je geeft wel een neuk om je uitkering later?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee net zoals ik ook geen neuk om wiskunde geef.
Maatschappijleer vond ik wel leuk, de politiek niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind politiek/maatschappijleer super leuk
KKK aanhangertquote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet Romney hebben gestemdHOUD AMERIKA AMERIKA
Ja ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat nooit eigenlijk
serieus dan
Meer dan jij in ieder geval.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Denken dat Obama echt iets te zeggen heeft
Ik zie het probleem niet.quote:
Ja toch?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet Romney hebben gestemdHOUD AMERIKA AMERIKA
Dat ook, vraag me af hoeveel nou echt gedaan wordt door een president, volgens mij is dat gewoon een marionet, uithangbordje..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Denken dat Obama echt iets te zeggen heeft
Ja die krijg ik toch al over een paar wekenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar je geeft wel een neuk om je uitkering later?
Politiek is welquote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maatschappijleer vond ik wel leuk, de politiek niet.
Dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi zo, dat die studenten regels maar terug gedraaid worden.
Kusquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh en hjb over mij, zomaar mij er bij betrekken.
pas maar op met die moslims daar aan de macht, geen pyramides meer binnenkort niggerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders gaan wss binnenkort 2 weken naar Egypte.
RUST, PARTY yeah!!
wat zou je 's nachts moeten doen op een werkdag?quote:
Kan ik komen chillen?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders gaan wss binnenkort 2 weken naar Egypte.
RUST, PARTY yeah!!
Ik heb geen werk of schoolquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zou je 's nachts moeten doen op een werkdag?
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op met die moslims daar aan de macht, geen pyramides meer binnenkort nigger
brb eten
Alleen ik en tbakkert?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang
Alleen feestje voor mijn vrienden, geen FOK! Meet, sorry
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooruit, neem Appel mee, ik stuur hem wel op tijd naar bed
Hoezo NB? Daar zit ik nooit?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
GayGay stuur jij dan het adres door? Zodat PUB SC ook er is & Nachtbagger.
Dat kan ik niet maken, vertrouwensbreukquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
GayGay stuur jij dan het adres door? Zodat PUB SC ook er is & Nachtbagger.
Ik pik hem wel op ofzo en dan zien we jij en tbakkert daar.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als Appel echt komt.
En als ik echt een feestje geef.
Zonder dollen, het gaat er wel zo aan toe langzaam aan.quote:
Is goed, nu nog TBakkert vinden en even aan Appel's ouders vragen of het magquote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken, vertrouwensbreuk
[..]
Ik pik hem wel op ofzo en dan zien we jij en tbakkert daar.
Neequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, nu nog TBakkert vinden en even aan Appel's ouders vragen of het mag
[..]
Nee
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je Hypo meebrengt.
En Amoeba mag ook komen, maar zonder wiskundeboek.
Is goedquote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je Hypo meebrengt.
En Amoeba mag ook komen, maar zonder wiskundeboek.
Als je de duimpjes naar beneden doet zijn het allemaal hakenkruizenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je de duimpjes naar beneden doet zijn het allemaal hakenkruizen
Hij valt alleen op burgertruttenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij mag me toch niet.
Oh en wist je al dat hij niet op Aziaten viel??
Doe het voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet voor zo'n wiskunde geilerd.
Op mensen haten omdat wiskundequote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet voor zo'n wiskunde geilerd.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op mensen haten omdat ze geobsedeerd zijn met wiskunde 14.gif
Doe niet zo gay tegen Amoeba mangquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe niet zo gay tegen Amoeba mang
En in haar vrije tijd doet ze wiskunde B voor de lol zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij valt alleen op burgertruttenmet een wiskunde D diploma
Veel plezierquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om te gaan, medewerkersavond van mijn werk en daarna bier drinken
Doe, anders geen meetquote:
omdat je gemeen bentquote:
Moest even wat halen. Supermarkt is hier om de hoekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hey jij was toch even naar buiten
over 2 jaar toch xdquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Wordt het niet, kan ik je nu al vertellen.
kut die moest naar Snowquote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
wrm krijg ik opeens een wa met een pener van beach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |