SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
inb4 ik zit op vwo 3 uur de tijd voor elke toets ben zo slim alles is zo moeilijk wiskunde wiskunde wiskunde
Tja sommigen hebben dat nodig hequote:Op woensdag 7 november 2012 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga nou eens niet lopen haten stom wicht. Ik zeg alleen dat anderhalf uur voor een proefwerk niet uitzonderlijk is.
Natuurlijk heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He heb jij wel eens het spel commandos gespeeld? Zo niet, aanrader!
Die is nu tegenwoordig ook helemaal compatible met Windows 7 gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gedaanbazen spel was dat.
Ligt aan de lengte van het proefwerk. Bij natuurkunde hebben we het binnen een uurtje wel af. Krap. Maar Engels is toch dik 90 minuten doorwerken. Duits proefwerken hebben een omvang van een uurtje of 2-3 hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja sommigen hebben dat nodig he
tegenwoordig moet iedereen op zijn 11e iemand gepijpt hebben en op zn 12e al ontmaagd zijn :Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |