quote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef redboyke het volgende:
wij vragen ons af wat de snelste manier is naar sex
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef redboyke het volgende:
quote:
dit dus, maar als je een vast neukertje wilt worden/blijven moet je tieten+kont hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef redboyke het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:44 schreef jawwss1 het volgende:
gaan hun ook shoppen om er beter uit te zien voor jouw?
Je haalt geil en verliefd door elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mannen zijn niet op dezelfde manier verliefd als vrouwen.
Wij vrouwen fantaseren constant over romantische dingen, hoe hij lacht, of kijkt, of dingen die hij gezegd heeft (en die dan stuk analyseren). We fantaseren hoe we hem knuffelen en zoenen. We fantaseren over een toekomst en plannen die je samen gaat maken.
Mannen doen dat allemaal niet. Die denken eerst: hoe kom ik zo snel mogelijk in die kut? En als ze dat al hebben bereikt dan denken ze of (als de kut goed was): hoe kom ik er vaker in? Of (als de kut slecht was) hoe kom ik er vanaf?
That's it. Mooier dan dit kan ik het niet maken. Zo zijn mannen.
Awww. Een stalkerquote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
verlegen. Ik praat niet te vaak over haar met andere vrienden omdat ik weet dat die dat alleen maar irritant zal vinden. Elke keer haar Facebook checken en hopen dat ze mij ziet staan.
Deze dame kent haar wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wij vrouwen fantaseren constant over romantische dingen, hoe hij lacht, of kijkt, of dingen die hij gezegd heeft (en die dan stuk analyseren). We fantaseren hoe we hem knuffelen en zoenen. We fantaseren over een toekomst en plannen die je samen gaat maken.
Mannen doen dat allemaal niet. Die denken eerst: hoe kom ik zo snel mogelijk in die kut? En als ze dat al hebben bereikt dan denken ze of (als de kut goed was): hoe kom ik er vaker in? Of (als de kut slecht was) hoe kom ik er vanaf?
lijkt me ook sterk dat mannen geil van haar worden,quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je haalt geil en verliefd door elkaar.
Schijnbaar worden mannen wel geil van je, maar niet verliefd op je.
Hoezo? Ze is duidelijk minderjarigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me ook sterk dat mannen geil van haar worden,
Geen fava beans met een lekkere Chianti?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Meestal probeer ik haar 's avonds te bespieden en noteer ik haar dagelijkse patronen, op een gegeven moment wordt me een handelswijze duidelijk uiteindelijk wordt ze als avondeten geserveerd met tijm in een bedje van tomaten.
Ja, maar alleen bij de wat zuurdere delen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geen fava beans met een lekkere Chianti?
WHAHAHAHAAHAAquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me ook sterk dat mannen geil van haar worden,
Facebook checken is nog net geen stalker actie, vind ikquote:
Als je jezelf al quickie noemt, kan ik me voorstellen dat je niet als relatiemateriaal gezien wordt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Leer mij mannen kennenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef dijon het volgende:
[..]
Als je jezelf al quickie noemt, kan ik me voorstellen dat je niet als relatiemateriaal gezien wordt.
oh je foto's uit je fobo zijn wegquote:Op woensdag 7 november 2012 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAHAA
je kent me niet eens mang
Mannen denken niet zoals jij het beschrijft als ze verliefd zijnquote:
Leg jij als man zijnde het dan eens uitquote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mannen denken niet zoals jij het beschrijft als ze verliefd zijn. Er bestaat een verschil tussen seks en liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |