HATSJOE..... allergisch voor katten...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
rossi ligt al heel de middag op vriend zijn kussen teik denk dat hij straks haren hapt
Dan zeker voor die van ons. Ze mogen eigenlijk helemaal niet op bed maar wij falen zoals gewoonlijk weer. Hij lag zelfs van de week op schootquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Adnap het volgende:
[..]
HATSJOE..... allergisch voor katten...
laatst nog fire op de verhuisdoos. mijn fototoestel is kapot en de spiegelreflex pak ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef senesta het volgende:
Ah Rossi![]()
Volgens mij heb ik al heul lang geen foto's meer gezien van Rossi en je andere coontjes![]()
hihi ik hou het maar op een hamster... maar als de kids uit huis zijn en ik wat meer thuis ben, wil ik dolgraag 2 teckels...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan zeker voor die van ons. Ze mogen eigenlijk helemaal niet op bed maar wij falen zoals gewoonlijk weer. Hij lag zelfs van de week op schoothij heeft 34 wk tegen mij aangeplakt gelegen en daarna was het baasje voor en baasja na. Maar ik ben weer in de picture.
Das de omgekeerde wereldquote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
vriend vroeg al of ik zwanger was
Nou nee dat hoop ik niet. Hij rammelt maar ik niet echt.
Pfoeh nee, met een hond is dat eigenlijk geen doen he?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Adnap het volgende:
[..]
Das de omgekeerde wereldhier rammelt het voor hondjes... maar ja met 40-50 uur werken in de week is dat nu niet zo leuk voor 2 blafbeestjes
Veel collega's hebben het wel maar ik vind het niet reeel om zevan 7.45 tot 16.30 in een bench te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh nee, met een hond is dat eigenlijk geen doen he?
opvouw-katquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef senesta het volgende:
Dodge kan nog niet accepteren dat hij niet zo goed meer in het huisje van de krabpaal past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, vind ik ook niet. Dan heb je zo'n beest echt alleen voor jezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Adnap het volgende:
[..]
Veel collega's hebben het wel maar ik vind het niet reeel om zevan 7.45 tot 16.30 in een bench te doen
En Dodge is nog niet eens zo groot hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
ah dodge![]()
Die van jou zijn echt zo groot. die van mij zijn mini's vergeleken bij hun.
Ja precies, daarom ook 2 hondjes tztquote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Dan heb je zo'n beest echt alleen voor jezelfVooral honden hebben toch wel behoefte aan een roedel.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Adnap het volgende:
hier gaan de luikjes dicht, morgen om 06.00 rammelt de wekkerwant ik moet nog ff wat afknutselen
weltrustenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Adnap het volgende:
hier gaan de luikjes dicht, morgen om 06.00 rammelt de wekkerwant ik moet nog ff wat afknutselen
bench sowieso niet, maar er zijn honden die het geen probleem vinden om 8 uur alleen te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Adnap het volgende:
[..]
Veel collega's hebben het wel maar ik vind het niet reeel om zevan 7.45 tot 16.30 in een bench te doen
Greetz was datquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Er waren toch wat mensen die rewimo een kaart met knie hadden gestuurd? Weten jullie toevallig nog waar je die gehaald hebt/ welk merk dat is? Een collega wordt volgende week aan z'n knie geholpen, dus leek me wel lachen
Ik zou er spontaan 20x per dag van moeten rennen met een rolletje twalletpapier onder den armquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Iemand Ned 2 aan het kijken toevallig
Een christelijke camping waar steeds iemand door de speakers van die verlichte teksten brultIk zou er compleet psychotisch van worden. De Heer bij de afwas, op de wc, in de speeltuin
Minstensquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou er spontaan 20x per dag van moeten rennen met een rolletje twalletpapier onder den arm
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minstens
Ik zou er écht niet tegen kunnen
Zit je lekker op de pot, schreeuwt er ineens iemand uit de speakers over de Heere en zulks. Ik zou vermoedelijk de rolhouder stuk slaan
Is een compliment hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nog heeeeeeel even Racoon luisteren!
En die arme kindertjes die lekker in de zandbak zittenquote:
Apple of my eye, Knight in shining armor, hoop in bange dagen, levenslicht, adem.....gewoon Greysquote:
Ik vergeet nooit die camping in Luxemburg vroegah waar ze elke ochtend door een grote speaker op een paal 'HAIIIIDIEHAIIIIIII' krijsten. En dan moest je terug roepen 'HODIEHOOO'. En dat deed dan ook de hele camping. Behalve die vier in de tent van mijn oudersquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En die arme kindertjes die lekker in de zandbak zitten
Nou ja, met respect; ze moeten het vooral doen. Maar ik kan er he-le-maal nix mee
Zij is de zonquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Apple of my eye, Knight in shining armor, hoop in bange dagen, levenslicht, adem.....gewoon Greys
Hou oppppppppquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Apple of my eye, Knight in shining armor, hoop in bange dagen, levenslicht, adem.....gewoon Greys
En we vechten al jááren om haarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahahaaaaaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit die camping in Luxemburg vroegah waar ze elke ochtend door een grote speaker op een paal 'HAIIIIDIEHAIIIIIII' krijsten. En dan moest je terug roepen 'HODIEHOOO'. En dat deed dan ook de hele camping. Behalve die vier in de tent van mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |