Een post die weggehaald moet worden en wat geweigerd word "want beleid" en nu bleek dat er wel 2 foto's weg zijn gehaald met als argument van een mod 'omdat de zon schijnt zal ik het doen'. Dus dat valt nu een beetje in verkeerde aarde.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
oud rel ??? heb geen eens tijd voor hierleerlingen zijn nu netjes aan het werk dus ik kan stiekem even. Welke rel is er in OUD ?
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Een post die weggehaald moet worden en wat geweigerd word "want beleid" en nu bleek dat er wel 2 foto's weg zijn gehaald met als argument van een mod 'omdat de zon schijnt zal ik het doen'. Dus dat valt nu een beetje in verkeerde aarde.
Het is wel funny te lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, het was zo'n bijzonder verhaal en dit is echt een smet eropquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Een post die weggehaald moet worden en wat geweigerd word "want beleid" en nu bleek dat er wel 2 foto's weg zijn gehaald met als argument van een mod 'omdat de zon schijnt zal ik het doen'. Dus dat valt nu een beetje in verkeerde aarde.
Robijn48 is ook vies en zuurquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef senesta het volgende:
Sorry Robijn
Zal het niet meer doen
Maar het is echt waar ook,Robijn wasverzachter over datum is echt vies en zuur
![]()
Nah, ze zijn nu bezig een 2e topic vol te maken er over. Dus echt oud nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Adnap het volgende:
oh das een oude rel maar ja inderdaad, gewoon uitkijken wat je waar post
Jij wil gewoon weer een PM/DM van Robijn,quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Robijn48 is ook vies en zuur
TONGZOENTJE ROBIJNTJUHHH
Ze heeft me geblocktquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer een PM/DM van Robijn,
Maar jij haar toch nietquote:
Ik heb al een hoop vreemde gevallen hier langs zien komen, maar Robijn is toch wel één van de opmerkelijkste van de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef Oognip het volgende:
Robijn heeft me al 3 dms achter elkaar gestuurd![]()
Yvonne is op de hoogte
Het is al weggehaaldquote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Puala het volgende:
Volgens mij mis ik iets. Teruglezen waard?
Ha Rewimo , het klinkt wel goed daar.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Nog niet bijgelezen, wel verslagje gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |