Je hebt DMquote:
Rubber is smerig....quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Casseler rib is lekker, Casseler rubber wat minder
huh ? massage hoort toch prettig te zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Massage is niet fijn, ik herhaal: massage is niet fijn
Niet als ze alle geïrriteerde pezen in je arm en schouder aanpakkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Adnap het volgende:
huh ? massage hoort toch prettig te zijn.
au... maar denk je ook dat het gaat helpen of is dit marteling op niets afquote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet als ze alle geïrriteerde pezen in je arm en schouder aanpakken
Dat is mega-AU! Of ze messen in je steken
Zolang ik nog met krukken moet lopen wordt het er niet beter opquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Adnap het volgende:
au... maar denk je ook dat het gaat helpen of is dit marteling op niets af
bahquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang ik nog met krukken moet lopen wordt het er niet beter op
Dus nog minstens 3 maanden.
Meer zoiets:quote:
ok..... ga ik nog ff wat doen terwijl jij pijn lijdtquote:
Harteloos ben jequote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Adnap het volgende:
ok..... ga ik nog ff wat doen terwijl jij pijn lijdt
Oh ja, dat zou jij doenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dan had er wel gestaan: 'ff wat leuks doen'
Jaaaaaaaaaaaa, ik ga iets leuks doen terwijl jij pijn lijdtquote:
Ja van je vrienden moet je het hebben hier , allemaal harteloze mensenquote:
Jij welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, ik ga iets leuks doen terwijl jij pijn lijdt
Lees: de oude koelkast ruimen zodat er morgen een nieuwe kan komen
Nee, het is geen vakantie, echt niet. Het is allemaal gericht op het mobiliseren van mensen, meestal na een operatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef indaha het volgende:
Ja van je vrienden moet je het hebben hier , allemaal harteloze mensen![]()
Maar zonder gekheid, wel een stevig programma wat je gaat volgen hoor, ik dacht dat het meer een soort rusthuis was maar dat valt tegen dus.![]()
Maar als je binnenkort weer kunt huppelen als een 18 jarige dan ben je dit zo vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |