klinkt op zich ook wel logischquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Preventief onderzoek wordt alleen gedaan als het echt van belang is, want het schept vooral chaos natuurlijk. Dat ze dan zeggen één van de drie is niet oké natuurlijk, tenzij ze er echt om gevraagd hebben.
Wanne klets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ons nadrukkelijk verzocht om niet meer te klagen op twitter, maar naar de desbetreffende docent te gaan. De studie staat onder toezicht na vele klachten vanuit docenten en studenten. Als er nog meer klachten komen zouden ze bestraft kunnen worden en "dat zou in niemands voordeel zijn".
Dus nu moeten we voor klachten bij de docenten of een aanspreekpunt zijn. Maar geen van de docenten weet wie dat is.
Daarnaast.. Wordt er via Twitter veel sneller gereageerd op klachten dan via via binnen school
'Topdocenten hiero. Net een prima les gehad van iemand die keurig op tijd was. #censuur'quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vind het fakking geniaal! ..en juist een reden om te tweeten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Topdocenten hiero. Net een prima les gehad van iemand die keurig op tijd was. #censuur'
raar, zeker niet aan het dromen was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ons Missy begon net heeeeel raar te doenHaar ogen stonden raar, beetje schokjes van d'r lichaam. Dus ik zeg mam kijk eens, mama: ja die ligt vast te dromen. Maar toen begon ze wel erg met haar ogen te rollen en te schokken, mama haar wakker proberen te maken, lukte niet. En ineens was ze er weer
Heel diep of zo, of een nachtmerrie want ze piepte ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
raar, zeker niet aan het dromen was?
klinkt wel heel eng
kunnen soms raar doen in hun dromen jahquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel diep of zo, of een nachtmerrie want ze piepte ook.
Maar ik denk hij begeeft het, 't is ook de jongste niet meer
Klinkt als een diepe slaap met een droomquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Ons Missy begon net heeeeel raar te doenHaar ogen stonden raar, beetje schokjes van d'r lichaam. Dus ik zeg mam kijk eens, mama: ja die ligt vast te dromen. Maar toen begon ze wel erg met haar ogen te rollen en te schokken, mama haar wakker proberen te maken, lukte niet. En ineens was ze er weer
Omdat weekendquote:
fair enoughquote:
Nee witte vandaag, maar moet vroeg op dus ik hou me inquote:
quote:
Ahaaaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee witte vandaag, maar moet vroeg op dus ik hou me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |