coolquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Slaap lekker kwiebus piebus
Briljant ook dat de sweater de afbeelding op de rug heeft :p
http://www.spreadshirt.nl(...)9096698PA802X33Y0S43
trustenquote:
weer normaal alles te bewegen ?quote:
spierpijn overal, maar beter te handelen dan de pijn gisteren..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
weer normaal alles te bewegen ?
blauwe plekjes vallen mee ?
goed om te horenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:48 schreef dolfina-chica het volgende:
spierpijn overal, maar beter te handelen dan de pijn gisteren..
alleen heup voelt vervelend..
knie en enkel doen het na de klap van gisteren behoorlijk goed
het is treurig weer hier, maar (nog) geen regen..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef trampolientje het volgende:
gooooooood morning you all!
yesss behang zit op de schouw!
Kamer en keuken weer aan kant,wasmachine en vaatwasser aan.
Zo ff wasje vouwen en bloemkoolschotel alvast voorbereiden.Vanmiddag kinders vrij denk dat
we ff naar bieb gaan.Is het bij jullie ook zulk zeikweer?
nee, niet vervelend genoeg om weer stoned te wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
goed om te horen
spierpijn gaat vanzelf over ( als je niet weer valt....)
vervelend genoeg om naar pil te gaan of dat nog net niet....
geen idee of je de enige bent, maar dat is al jaren zo...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat als sint maarten, 11 november, op een zondag valt, dat verplaatst wordt naar de zaterdag of maandag?!
er wordt nooit op zondag gelopen. in 2007 was het ook gewoon op zaterdag..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wist het dus echt niet he, tis niet voor niks een datum lijkt me. Kan het me echt niet van vroeger herinneren.
Maar wel zo handig om te weten!
ik weet niet wat de wijk dit jaar doet.. maar ik gok op zaterdag..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan moet het maar op zaterdag! Wordt een kort tripje denk ik. Kim heeft dan net een feestje bij Ballorig gehad.
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan moet het maar op zaterdag! Wordt een kort tripje denk ik. Kim heeft dan net een feestje bij Ballorig gehad.
daarom zei ik al.. ik weet niet wat de wijk doet..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)
Ja, ff kijken of ik dat op de site van de wijk kan vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |