coolquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Slaap lekker kwiebus piebus
Briljant ook dat de sweater de afbeelding op de rug heeft :p
http://www.spreadshirt.nl(...)9096698PA802X33Y0S43
trustenquote:
weer normaal alles te bewegen ?quote:
spierpijn overal, maar beter te handelen dan de pijn gisteren..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
weer normaal alles te bewegen ?
blauwe plekjes vallen mee ?
goed om te horenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:48 schreef dolfina-chica het volgende:
spierpijn overal, maar beter te handelen dan de pijn gisteren..
alleen heup voelt vervelend..
knie en enkel doen het na de klap van gisteren behoorlijk goed
het is treurig weer hier, maar (nog) geen regen..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef trampolientje het volgende:
gooooooood morning you all!
yesss behang zit op de schouw!
Kamer en keuken weer aan kant,wasmachine en vaatwasser aan.
Zo ff wasje vouwen en bloemkoolschotel alvast voorbereiden.Vanmiddag kinders vrij denk dat
we ff naar bieb gaan.Is het bij jullie ook zulk zeikweer?
nee, niet vervelend genoeg om weer stoned te wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
goed om te horen
spierpijn gaat vanzelf over ( als je niet weer valt....)
vervelend genoeg om naar pil te gaan of dat nog net niet....
geen idee of je de enige bent, maar dat is al jaren zo...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben ik de enige die niet wist dat als sint maarten, 11 november, op een zondag valt, dat verplaatst wordt naar de zaterdag of maandag?!
er wordt nooit op zondag gelopen. in 2007 was het ook gewoon op zaterdag..quote:Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wist het dus echt niet he, tis niet voor niks een datum lijkt me. Kan het me echt niet van vroeger herinneren.
Maar wel zo handig om te weten!
ik weet niet wat de wijk dit jaar doet.. maar ik gok op zaterdag..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan moet het maar op zaterdag! Wordt een kort tripje denk ik. Kim heeft dan net een feestje bij Ballorig gehad.
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan moet het maar op zaterdag! Wordt een kort tripje denk ik. Kim heeft dan net een feestje bij Ballorig gehad.
daarom zei ik al.. ik weet niet wat de wijk doet..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)
Ja, ff kijken of ik dat op de site van de wijk kan vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik zou het even nakijken als ik jou was. Zou lullig zijn als het maandag zou zijn dat het gevierd werd (het is volgens mij niet zelf kiezen wat je uitkomt)
Ik had het net gevonden.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef dolfina-chica het volgende:
Sint Maarten optocht Peelo
[ afbeelding ]
Op 10 november a.s. wordt in Peelo de Sint Maarten optocht gehouden. Start is om 18.00 uur in het Winkelcentrum Peelo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef dolfina-chica het volgende:
dus in peelo wordt er rekening mee gehouden dat de kinderen daar op zaterdag lopen, aangezien de winkels daar ook actief in zijn
nee, jij zit niet in lariks..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Dus doen we het zaterdag. Misschien heel blond van me dat ik dat niet wist.
Ik denk dat waar ik zit het nog Lariks is, qua wijk. Maar ben er ws de hele dag niet.
Oh, dan zit ik in de wijk zonder naamquote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij zit niet in lariks..
die grens stopt al achter mij
als het goed is val jij onder centrumquote:Op woensdag 7 november 2012 10:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik in de wijk zonder naam
Zekers leuk!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:
dit vind ik ook zo leuk van peelo
http://www.peelo.nl/resto-van-harte/maandagenda-resto.html
en betaalbaar..quote:
Nope, niet eens van gehoord zelfs. Ben lekker op de hoogte merk ik wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef dolfina-chica het volgende:
al opgegeven voor het sint-feest voor de minima?
budget support, univee, gkb werken samen.. kan je kado's uitzoeken voor 5-12quote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nope, niet eens van gehoord zelfs. Ben lekker op de hoogte merk ik wel.
Wat lief zeg! Ik zal eens informeren. Tnx!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
budget support, univee, gkb werken samen.. kan je kado's uitzoeken voor 5-12
dan heb je verzamelpunt Assen die een middag organiseert..
en dan gaat de voedselbank ook nog wat doen
Informeren van het budget feest kan bij Budget support, hebben ook een eigen website.. Contact persoon is Marian.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wat lief zeg! Ik zal eens informeren. Tnx!
Je hebt er veel verstand/ervaring van!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Informeren van het budget feest kan bij Budget support, hebben ook een eigen website.. Contact persoon is Marian.
Verzamelpunt assen is ook een facebooksite van.. opgave bij Miranda.
Voedselbank is nog niet zeker wat die gaat doen, want Budget wil kijken of ze alles samen kunnen gaan doen.
klopt..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Je hebt er veel verstand/ervaring van!
Ik weet dat budgetsupport bestaat, toen we in de schulden zaten, zijn we daar weleens geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zit er tussen.. er middenin..
ik zit tussen de vrijwilligers en ik doe voor een deel zelf mee
Het gaat om minima..quote:Op woensdag 7 november 2012 10:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik weet dat budgetsupport bestaat, toen we in de schulden zaten, zijn we daar weleens geweest.
Ik had er nu niet voor mezelf aan gedacht, er zijn mensen die het slechter hebben.
Das ook wel zo. Maar bedoel meer dat ze bij hun vader ook wat krijgen en ik heb al een paar weken en maanden geleden cadeautjes her en der bij elkaar gesprokkeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Het gaat om minima..
en wat jij niet doet, doet een ander wel..
dus waarom je kinderen wat door de neus boren, terwijl ze er zelf misschien ook recht op hebben
als jij zelf op minima zit..quote:Op woensdag 7 november 2012 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Das ook wel zo. Maar bedoel meer dat ze bij hun vader ook wat krijgen en ik heb al een paar weken en maanden geleden cadeautjes her en der bij elkaar gesprokkeld.
Maar ik heb ze iig gemaild of we in aanmerking komen.
quote:Wij helpen en ondersteunen gezinnen/ouders in de Noordelijke provincies die behoren tot de 'minima', want wij vinden dat kinderen niet de dupe mogen worden van de financiële problemen van hun ouders!!!
of juist nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef cvboer het volgende:
Dan zal het met sint maarten hier ook wel druk worden. Ik ben de enige beneden de 40 hier, verder zijn het allemaal kunstgebitten en protheses ( bejaarden ) hier.
Vroeger gingen er veel richting de oudjes (ikzelf niet, vond het te ver).quote:Op woensdag 7 november 2012 19:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
of juist niet
denken ze dat het allemaal oudjes zijn .....
Dit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef frederik het volgende:
[..]
Vroeger gingen er veel richting de oudjes (ikzelf niet, vond het te ver).
1) je kon droog van het ene oudje naar het andere oudje
2) je hoefde niet ver te lopen (zelfde voordeel als bij flats langsgaan)
3) Gemiddeld kreeg je meer bij oudjes dan bij jongere mensen
Tegenwoordig heb je bovendien nog kans dat oudjes wel thuis zijn, en dat jongere mensen niet thuis zijn.
vorig jaar kregen we een briefje in de bus bij onsquote:
scheelt wel teleurstellingenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
vorig jaar kregen we een briefje in de bus bij ons
als je mee wilde doen ( halloween ) dan kon je een kaarsje / lampje achter je raam aanzetten
konden de kids daar aanbellen en lekkers krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
iddquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
scheelt wel teleurstellingen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze gegroeid???M herkende Suus! Hij dacht ook de cavia's te herkennen maar dat kon niet natuurlijk :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die cavia's zijn wel joekels zeg!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze gegroeid???passen ze nog in 't hok ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:
vind ik leukquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heb je die cavinees gegeven?? POKON??
Caviavoer, hooi en 3 a 4x per dag wat groenvoerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heb je die cavinees gegeven?? POKON??
eten beter dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Caviavoer, hooi en 3 a 4x per dag wat groenvoerWitlofje, andijvie, worteltje, appeltje, dat soort meuk
* kwiebuske zak caviavoer voor dc besteld en laat bezorgen....quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske zak caviavoer voor dc besteld en laat bezorgen....
wrom niet ?quote:
Maar jij gilt het hele huis niet bij elkaar als je de koelkast hoort denk ik? Die beesten houden pas hun kop als ze een blaadje witlof of andijvie krijgenquote:
Maken die beesten nog geluid ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij gilt het hele huis niet bij elkaar als je de koelkast hoort denk ik? Die beesten houden pas hun kop als ze een blaadje witlof of andijvie krijgen
Ow hemel, je wilt het niet weten!quote:
zucht...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wrom niet ?
jij zegt dat die beesten beter eten dan jou ....
wil ik wat doen....
als ik de koelkast hoor.. en ik zit in de huiskamer, gil ik echt wel!!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij gilt het hele huis niet bij elkaar als je de koelkast hoort denk ik? Die beesten houden pas hun kop als ze een blaadje witlof of andijvie krijgen
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik de koelkast hoor.. en ik zit in de huiskamer, gil ik echt wel!!
dan zitten of de katten of de hond bij de koelkast
quote:
ja, stel dan niet van die rare vragen!!!quote:
wil je een rubber hamer of zal ik een 5 pondertje voor je pakkenquote:
rubber aubquote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wil je een rubber hamer of zal ik een 5 pondertje voor je pakken
okquote:
werkse alvast!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok
* kwiebuske een 2 ons rubberhamertje pakt voor d-c
en doesjen gaat
dalijk werken![]()
Wat een herrie.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow hemel, je wilt het niet weten!
Dit hoor ik dus de hele dag door, als de koelkast open gaatOf als ze een plastic tasje horen kraken
(dit zijn dus niet mijn caafs, dit is gewoon 'geleend' van youtube : D )
Maar wel gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wel gezelligMolentje vastzetten als je naar bed gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Ja dat vond ik weer zo sneu...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Molentje vastzetten als je naar bed gaat
hamsters zijn niet zo leukquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat vond ik weer zo sneu...
* Ireth is een watje![]()
Manlief zei ook al elke keer "Haal die *censuur*molen uit die kooi!!" maar dat beestje sliep de hele dag en had alleen maar zijn molentje! Zag hem dan echt 's nachts zielig zitten in zijn kooitje.. zonder iets om mee te 'spelen'
Ja ik spoor nie.. ik weet ut
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat vond ik weer zo sneu...
* Ireth is een watje![]()
Manlief zei ook al elke keer "Haal die *censuur*molen uit die kooi!!" maar dat beestje sliep de hele dag en had alleen maar zijn molentje! Zag hem dan echt 's nachts zielig zitten in zijn kooitje.. zonder iets om mee te 'spelen'
Ja ik spoor nie.. ik weet ut
hmmmquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
hoe moet ik dat nou weer opvatten ....
quote:
treat me like an angel.. i'll be your devilquote:
Das niet goeiquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Ehhe het volgende:
Aww ik heb mezelf (tig keer..) geprikt. Ben bezig met naaldvilten alleen schiet de naald soms in mn vinger ipv in de wol
Sukkel! (doe ik ook altijd met dingen met een scherpe punt, dan lijkt er wel dat er magneten in mijn vingers zitten :p)quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Ehhe het volgende:
Aww ik heb mezelf (tig keer..) geprikt. Ben bezig met naaldvilten alleen schiet de naald soms in mn vinger ipv in de wol
kerstpakket op maatquote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
nooit van ouwerwetse vingerhoedjes gehoord zeker
grijns
zeker ook die magnetische nagellak?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sukkel! (doe ik ook altijd met dingen met een scherpe punt, dan lijkt er wel dat er magneten in mijn vingers zitten :p)
wordt wel een 'klein' kerstpakket danquote:
ja ken ik, vinnik niet prettig werken. Dan prik ik mezelf liever.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
nooit van ouwerwetse vingerhoedjes gehoord zeker
grijns
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wordt wel een 'klein' kerstpakket dan
grijns
ik heb hem welquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja ken ik, vinnik niet prettig werken. Dan prik ik mezelf liever.
En geen magnetische nagellak voor yska
proestquote:
eentje breienquote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
proest
maken we voor yska
ok ?
ow sjips ze leest mee
bespreken we even in dm verder goed?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
proest
maken we voor yska
ok ?
ow sjips ze leest mee
lol..quote:
hmmquote:Op donderdag 8 november 2012 01:14 schreef dolfina-chica het volgende:
lol..
Kwiebus? kan jij breien?
dan mag jij breienquote:Op donderdag 8 november 2012 01:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
beetje
alleen rechttoe rechtaan
kun jij het opzetten dan ?quote:
dat kan ik wel weerquote:
mooi zoquote:
whahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 01:19 schreef wolfina-chica het volgende:
*woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
dus ik zet op... en jij breit een vingerhoedje?quote:
da is rond he ...quote:Op donderdag 8 november 2012 01:39 schreef dolfina-chica het volgende:
dus ik zet op... en jij breit een vingerhoedje?
quote:
is groot zatquote:Op donderdag 8 november 2012 01:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
da is rond he ...
hoeveel breinaalden heb je dan nodig ?
heb er maar 2
maat 14 staat er op....
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat slapen
werkse kwiebs
neem even contact op met het zorgkantoor..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef trampolientje het volgende:
Iemand hier bekend met het mantelzorgcompliment?
ik krijg dat al 2 jaar voor mijn zoon en dat verdeel ik dan onder de 3 mensen die bij ons thuis springen in de zorg voor onze zoon.Nu is vandaag of morgen de datum dat dat uitbetaald word dus ik dacht ik bel even wanneer ik het verwachten kan zodat ik mn vrijwilligers kan blij maken.nu wist de dame mij te vertellen dat zoonlief dit jaar niet in aanmerking komt omdat zijn hij 2 weken indicatie tekort komt.
Vind dit wel verschrikkelijk jammer.t was ook extraatje voor mijn vrijwilligers waar ze toch wel beetje op rekenden.Hoe kan hij nou 2 jaar in aanmerking komen en derde jaar niet???Vind het zo raar!iemand die daar iets meer van weet?voel me onwijs rot naar mn hulpies toe.
maar hoezo 2 wkn te kort aan indicatie?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef trampolientje het volgende:
als je een indicatie hebt mag je eens per jaar bedrag weggeven, dat is dit jaar 200 euro, aan je mantelzorgers.2 jaar op rij dus gehad en nu opeens niet omdat zoon 2 weken tekort komt legde dame svb mij uit.dame klonk nogal geirriteerd omdat ik 2 maal verzocht om uitleg en het gewoon niet begreep dus weer bellen doe ik maar niet, t word dus kerststerretje als dank je wel.nu mn hulpies nog vertellen bah!
Ik zou gewoon nog een keer bellen. Zij heeft het niet duidelijk uitgelegd, dus dat is niet jouw probleem. Schijt aan wat ze denken hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef trampolientje het volgende:
als je een indicatie hebt mag je eens per jaar bedrag weggeven, dat is dit jaar 200 euro, aan je mantelzorgers.2 jaar op rij dus gehad en nu opeens niet omdat zoon 2 weken tekort komt legde dame svb mij uit.dame klonk nogal geirriteerd omdat ik 2 maal verzocht om uitleg en het gewoon niet begreep dus weer bellen doe ik maar niet, t word dus kerststerretje als dank je wel.nu mn hulpies nog vertellen bah!
en dat moet van een vent komenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:48 schreef Ehhe het volgende:
Whut maat 14 breinaalden? Dan heb je bizar groot garen nodig, anders zitten er allemaal gaten in
Eigenlijk is een vingerhoedje niet eens zo'n gek idee, eens proberen of dat wel fijn werkt
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en dat moet van een vent komen
vrouwen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeerde mijn lach in te houden, maar wil niet
jij lacht mij uit....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeerde mijn lach in te houden, maar wil niet
blijkbaar niet,kon aanvraag weer bij ciz indienen maar zij zei al dat dat eigenlijk zinloos is omdat svb beslist en ik voldoe dus niet aan de voorwaarden.Als ik nu verlenging indicatie aanvraag heb ik ook geen idee of die dan met terugwerkende kracht vanaf 30 maart telt of vanaf nu zeg maar.pfff ik ben het ff kwijt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef dolfina-chica het volgende:
toch vind ik het vreemd trampolien, dat je geen bericht hebt gehad, kan je geen bezwaar maken??
nee, ik lach je toe!!!quote:
hmmquote:
Mij is het niet geheel duidelijk. Heeft je zoon op dit moment mantelzorg (met dus een verwijzing van maart 2012 t/m maart 2013, of is die verwijzing in maart 2012 al gestopt (en is er dus op dit moment geen mantelzorg meer)?.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef trampolientje het volgende:
[..]
blijkbaar niet,kon aanvraag weer bij ciz indienen maar zij zei al dat dat eigenlijk zinloos is omdat svb beslist en ik voldoe dus niet aan de voorwaarden.Als ik nu verlenging indicatie aanvraag heb ik ook geen idee of die dan met terugwerkende kracht vanaf 30 maart telt of vanaf nu zeg maar.pfff ik ben het ff kwijt.
er lag ook zo n fijne blauwe envelop op de mat dus ga daar eerst mee vechten.Tis niet mijn dag geloof ik hahahahahahahah
Dat gaan ze niet redden..quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
jammere is alleen dat de regering zelf dit soort toeslagen zelf nodig zijn en dit soort potjes, omdat ze zelf genoeg hebben om het uit eigen zak te betalen..
Ik zou ze graag een weekje in mijn schoenen willen zien..
precies t is bedoeld als een extraatje. een blijk van waardering.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef trampolientje het volgende:
denk niet dat je het mantelzorgcompliment als toeslag moet zien.het is jaarlijks 1 extraatje voor je hulpies die voor niks extra bijspringen in gezin omdat je dat in bepaalde gevallen meer nodig hebt dan bijv reguliere gezinnen.Door gebruik te kunnen maken van mantelzorg hoef ik minder van betaalde hulp gebruik te maken dus kost mijn gezin minder(awbz zorg)De staat vind dat toch ook best fijn en zegt al die mantelzorgers die zich belangeloos inzetten krijgen daarom va ons iets extraas als blijk van waardering.de mantelzorgers die ik heb krijgen natuurlijk ook wat van mij,een bloemetje,keer etentje wat ik kan doen doe ik terug.maar een toeslag vind ik het niet.Het mag van mij wel in zijn totaliteit afgeschaft worden want dat bespaart toch ook weer hoop.maar leuk geven is het wel.
dat is na 2dgn voor de trein?quote:
opnieuw verkiezingenquote:
want dolfie in de regering komt niet goed??quote:
hehe ben bang dat ik dan wss nog meer moet betalen voor de zorgverzekering dan die gare plannen die er nu al zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
want dolfie in de regering komt niet goed??
tsss
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
want dolfie in de regering komt niet goed??
tsss
Owwwwwwww heerlijk! I love kokos!!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
En dat is 1! Ja zelfgemaakte kokosmakronen voor de liefhebber
JONGENS IRETH HOUDT VAN KOKOS! Onthouden, altijd handig voor cadeautjesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Owwwwwwww heerlijk! I love kokos!!!!
Staat ook al op het lijstjequote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
JONGENS IRETH HOUDT VAN KOKOS! Onthouden, altijd handig voor cadeautjes
ooh lekker. kokosmakronen zijn sowieso lekker, verse zelfgemaakte helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
En dat is 1! Ja zelfgemaakte kokosmakronen voor de liefhebber
Ik pleur heel vaak zo'n bakje kokosschaafsel (daar moet je nog over denken ook, dat woord!) door het cakebeslag!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh lekker. kokosmakronen zijn sowieso lekker, verse zelfgemaakte helemaal.
hmm klinkt ook wel goed ja. ik ben niet echt een held in de keuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik pleur heel vaak zo'n bakje kokosschaafsel (daar moet je nog over denken ook, dat woord!) door het cakebeslag!
Ik ben wat Cake betreft heel erg lui. Heb altijd zo'n pak, moet alleen nog water bijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm klinkt ook wel goed ja. ik ben niet echt een held in de keuken.
maar ben wel liefhebber van kokos en zoetigheden
hehehe dat zou ik ook nog wel moeten kunnen. denk ik, hoop ikquote:Op donderdag 8 november 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben wat Cake betreft heel erg lui. Heb altijd zo'n pak, moet alleen nog water bij
[ afbeelding ]
En dan gewoon deze (voor de helft, helemaal is te veel!) er door heen mixen en zo de oven in
[ afbeelding ]
morgen maken ?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik haal de kokos bij de toko :p
Rudolph maakte ze zelf, die kokosmakronen. Ik heb afgelopen week 3x gezien op tv :p super simpel!
Ga ze morgen denk ik echt zelf maken
http://www.24kitchen.nl/r(...)f[0]=bundle%3Arecipe
ik kijk eigenlijk ook redelijk vaak wel. en dat als niet echt keukenprins zijnde.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen 24kitchen op mijn tv.. en als ik zo lees her en der moet ik die dus best wel missen...
ah ik kan eigenlijk wel koken hoor. best redelijk goed ook wel. t is alleen niet echt een hobby van me dus ik doe t niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef cvboer het volgende:
Ik heb het noodgedwongen moeten leren, dat koken. Lukt nog aardig ook.
Mooi opgelost dan. jij blij, vrouw blij.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik kan eigenlijk wel koken hoor. best redelijk goed ook wel. t is alleen niet echt een hobby van me dus ik doe t niet zo heel vaak.
en mn vriendin vindt t juist wel heel leuk.
preciesquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mooi opgelost dan. jij blij, vrouw blij.
waar vind je zulke vrouwen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
precies
en gelukkig houdt ze er niet alleen van, maar kan ze t ook
ik ben er eigenlijk gewoon te lui voor.
bestel ook sneller dan zelf te koken als we niet samen eten
Kennis van mij heeft het geprobeerd via relatieplanet, was geen succes.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe deze vond ik via via
of zij mij via via.
ah wij leerden elkaar kennen via wederzijdse vrienden.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft het geprobeerd via relatieplanet, was geen succes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ben bang dat ik dan wss nog meer moet betalen voor de zorgverzekering dan die gare plannen die er nu al zijn
dus nee liever niet
wat een vertrouwen weer!!!quote:
whahahahaha... pik je mij eerst op dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen maken ?
hmmm
kom ik op de terugreis wel ff proeven
kleine omweg maar....
nou als je eerst met een goed plan komt, en t mij in totaal minder zal kosten, wil ik t wel overwegen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
wat een vertrouwen weer!!!
we korten op alle ministers...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
nou als je eerst met een goed plan komt, en t mij in totaal minder zal kosten, wil ik t wel overwegen hoor
hmm denk dat we t niet redden met die korting.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
we korten op alle ministers...
1000 per maand..
geen provisies meer...
en dan houden we de zorgverz. zoals ie VROEGAH was..
Ben ik het helemaal mee eens. Want ik vind het van de zotte hoeveel geld sommige mensen zouden moeten gaan betalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm denk dat we t niet redden met die korting.
maar desondanks sowieso wel een voorstel waar ik me wel in kan vinden.
de zorgverzekering kan nooit meer als vroeger. niet meer met de huidige vergrijzing.
duurder zak t sowieso worden en op zich maakt dat me niet zo heel veel uit hoor.
maar wel iets meer in proportie.
idd, t verschil wordt gewoon wel heel erg groot.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Want ik vind het van de zotte hoeveel geld sommige mensen zouden moeten gaan betalen.
Ik had vandaag ook een vaste klant in de winkel en die had ook een goed punt.
De allerrijksten moeten steeds meer gaan betalen, maar die allerrijksten hebben personeel en die zijn vervolgens de sjaak want die mogen hoogstwaarschijnlijk nog weer een extra tandje bij zetten zodat er met minder arbeidskosten toch net zoveel verdiend word. En he, ik snap het ook nog best. Maar tis wel jammer
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha... pik je mij eerst op dan?
quote:
jij hebt adres wel hequote:
ollah JJquote:
rustigquote:
Ooo het is zo fijn. Als er dan geen k*t (of juist alleen maar) op tv is, je bij 13th street voor de 4e keer naar dezelfde Law & Order aflevering zit te kijken dan is er altijd nog 24 kitchen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen 24kitchen op mijn tv.. en als ik zo lees her en der moet ik die dus best wel missen...
ooo ik doe het ook gerust hoor :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef kwiebuske het volgende:
heerlijk
4e keer l&o kijken![]()
24 kitchen hebben wij niet
en TLC ook niet
ah soms kijk ik ook een aflevering star trek voor de 28e keer ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ooo ik doe het ook gerust hoor :p
nee hoor ikke nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:00 schreef kwiebuske het volgende:
iedereen naar bed ?
dan ga ik maar aan het werk![]()
jawel!quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:00 schreef kwiebuske het volgende:
heeeeeeeeeeeeee
zijn dr geen mensen meer ...............
Ja ik dacht, ik geef ff aan dat k er ook nog geld voor heb neergelegd (4 jaar geleden, studenten versiequote:Op vrijdag 9 november 2012 03:44 schreef kwiebuske het volgende:
je 'betaalde'
wooow
ik heb cs5 ( maar niet betaald )
LOL
dat is beter dan dat je de zenuwen VAN me hebt....quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Espri, ik heb de zenuwen voor je...
nee, niet van jequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef espri het volgende:
[..]
dat is beter dan dat je de zenuwen VAN me hebt....
lief van je
want? en voelen is nog niet hetzelfde als zijn he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica voelt zich ondeugend
uhhhh... nou...quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef espri het volgende:
[..]
want? en voelen is nog niet hetzelfde als zijn he?
ojeeeeee moeten we gaan oppassen hier of mogen we meegenieten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhh... nou...
voelen is in mijn geval... ook zijn
Liefde kun je niet verspillenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef espri het volgende:
[..]
ojeeeeee moeten we gaan oppassen hier of mogen we meegenieten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dolfieje was wat anders aan het doen... ksst
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahha maar ik ben best lief hoor
Zo trappen we er allemaal inquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahha maar ik ben best lief hoor
ksssssssssssssst does lief!quote:
of mannen hebben geen humor, om te weten dat wij gewoon terug klieren..quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen hebben ook geen humor he. Het was een grapske dames, een grapske.
Ik merk het. Waar zijn alle mannen geblevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
of mannen hebben geen humor, om te weten dat wij gewoon terug klieren..
maar ja... je bent in de minderheid he![]()
waarom denk je dat er een tongetje achter stond?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Humor? Kan je dat eten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Tsssssssssss, alle vrouwen pesten me hier
Je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
nog ergerquote:
tsssss mannen hebben toch echt geen humor he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Dames, ik hou van jullie allemaal. Bedankt voor het lachen
ik ben in een liefdevolle bui dus hou ook wel van jou hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beter een korte liefde met happy end..quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
paars?quote:
Ikke niequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
quote:
oeeequote:
dat had ik al doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
de kleur van mn steentjes op mn jurk
wandelzequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had ik al door
* dolfina-chica gaat hondje even uitlaten
Ik was weer ff bezig met vilten xD Heb een ketting gemaakt voor mijn schoonmoeder, alleen weet ik niet of ik m wel ga geven of nietquote:
moet je doen in utrecht?quote:
quote:
quote:
* kwiebuske vraagt maar niet wat....quote:
aaaaaaaaaaaah wat liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef espri het volgende:
zo leuk, had dus geen kaartjes verwacht omdat niemand het weet, lag er net een kaartje op de mat van 1 van mn gezinnen waar ik een half jaar geleden heb gewerkt en nog steeds een leuk contact mee heb, zo lief
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske vraagt maar niet wat....
espriquote:
wat lief van je , dankjewelquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
espri
als ik je niet meer zie vandaag
hele prettige en fijne dag gewenst morgen
met veul zon![]()
( heb ik dat hier namelijk ook )
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef dolfina-chica het volgende:
En en en..
dat het een dag mag worden, om nooit te vergeten!!!
hahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |