Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?quote:
Is volgens mij standaard in iOS7quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef WH141 het volgende:
[..]
Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?
Waar heb je die achtergronden vandaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Brummetje_ het volgende:
Omdat ik jarig ben vandaag zien mijn schermen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alstu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef WH141 het volgende:
[..]
Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?
Danku zeerquote:
Cuptakes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergronden vandaan?
Jij een iPad?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet helemaal wat de toegevoegde waarde van dat bloemetje is, hij laat dan opeens een andere random foto zien oid..
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij een iPad?![]()
Dat bloemetje is als het ware een digitaal fotolijstje. Het idee erachter is dat je de iPad ergens op een kastje of zo zet en via dat bloemetje een continue stroom aan foto's die op je iPad staan.
Enkel snel de slideshow starten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef andreas612 het volgende:
oh, maar wat is dan het voordeel tov de diashow in de gallery?
Ik vind het verschrikkelijk dat je die functie niet kan aanpassen. Ik gebruik 'm echt nooit, had er veel liever de cameraslider zitten zoals die ook op de iPhone is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij een iPad?![]()
Dat bloemetje is als het ware een digitaal fotolijstje. Het idee erachter is dat je de iPad ergens op een kastje of zo zet en via dat bloemetje een continue stroom aan foto's die op je iPad staan.
Ja ben je er zo een die foto's neemt met zijn iPad?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat je die functie niet kan aanpassen. Ik gebruik 'm echt nooit, had er veel liever de cameraslider zitten zoals die ook op de iPhone is.
Kwartiertje denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi clean, lang mee bezig geweest?
Nice, welke units heb je daarvoor gebruikt?quote:
Nova launcher, UCCW met 2 skins. (Batterij en notifications), eye in sky weather en een MIUI 5 icon pack.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice, welke units heb je daarvoor gebruikt?
Ja, ik neem wel eens foto's met m'n iPad. Er zit niet voor niks 'n camera op, hè.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ben je er zo een die foto's neemt met zijn iPad?
Heb je ook wel eens van die momenten? Dat je met je ipad aan het spelen bent en ineens ont-zet-tend nodig een diashow wilt starten? Nou, dachten ze toen bij Apple, dat is een behoefte waar we in moeten voorzien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]ipad is wel tof ding, iphone vind ik wat minder vanwege het kleine formaat. 'k had een wat groter scherm nodig die wel mobiel was. Vond de huidige 5-6" telefoons nog niet echt overtuigend. Dus houd m'n kleine mobiel nu en dit ding ernaast.
oh, maar wat is dan het voordeel tov de diashow in de gallery?
Wat is dat rechtsboven met al die nullen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:15 schreef Ensemble het volgende:
[ afbeelding ]
Knop linksboven klapt mijn agenda uit in het midden van het scherm.
Aantal nieuwe gemiste oproepen (t), berichten (b), e-mails (e) en whatsappberichten (w). Hoef je alleen maar op te klikken en je bent bij het nieuwe bericht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat is dat rechtsboven met al die nullen?
Is dat met UCCW?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:19 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Aantal nieuwe gemiste oproepen (t), berichten (b), e-mails (e) en whatsappberichten (w). Hoef je alleen maar op te klikken en je bent bij het nieuwe bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |