Dat is van een MiUi android rom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef venDeth het volgende:
[..]
Die is fraai!
Mag ik vragen waar je die icons hebt gekregen?
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
triestquote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Brummetje_ het volgende:
Omdat ik jarig ben vandaag zien mijn schermen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd, gave backgrounds!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi! blijft toch een mooie interface, dat W8!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef Dutchguy het volgende:
Launcher8 voor Android. Erg leuke gratis launcher met WP8 look, rechtssliden is appweergave zoals in WP8. Kleuren van achtergrond instelbaar (wit of zwart) en verder allerlei kleuren voor de tiles. Tiles ook weer te geven in verschillende maten. Statusbar instelbaar zoals WP8, Android of weglaten (zoals hier). Ik vind hem erg geinig.
[ link | afbeelding ]
Zeker, ik merk dat ik toch weer moeilijk terug kan naar een andere. Natuurlijk krijg je niet de hubs van WP8 maar wel live tiles en kun je alle tiles customisen qua kleur en size, ook kun je zwart of een andere wallpaper als achtergrond nemen. Toestel voelt zo stuk moderner aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Markster het volgende:
[..]
mooi! blijft toch een mooie interface, dat W8!
Erg strakquote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef Dutchguy het volgende:
Launcher8 voor Android. Erg leuke gratis launcher met WP8 look, rechtssliden is appweergave zoals in WP8. Kleuren van achtergrond instelbaar (wit of zwart) en verder allerlei kleuren voor de tiles. Tiles ook weer te geven in verschillende maten. Statusbar instelbaar zoals WP8, Android of weglaten (zoals hier). Ik vind hem erg geinig.
[ link | afbeelding ]
quote:
Wie mag dat wezen?quote:
Ik dacht er ook aan dat zij dat was, maar ik dacht dat is zo ene foto uit de sixtiesquote:
Hoe fix je zoveel icoontjes in zo weinig ruimte? App? Of gewoon tablet ofzo?quote:
Hoe bedoel je? Er staan toch maar 4 icoontjes per rij?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoe fix je zoveel icoontjes in zo weinig ruimte? App? Of gewoon tablet ofzo?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er staan toch maar 4 icoontjes per rij?
Bedoel verticaal. Ze staan zo dicht op elkaar, met zulke grote widgets krijg ik echt niet zoveel apps kwijt in zo'n kleine ruimte:quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er staan toch maar 4 icoontjes per rij?
Nope want draai momenteel de stock rom. Maar met Touchwiz verspil je wel wat ruimte doordat het onder andere aanduidt op welke pagina je zet enzo. Probeer eens een andere launcher zoals Apex.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Xetran het volgende:
[..]
[..]
Bedoel verticaal. Ze staan zo dicht op elkaar, met zulke grote widgets krijg ik echt niet zoveel apps kwijt in zo'n kleine ruimte:
[ afbeelding ]
Dacht dat dat wel een app zou zijn, maar ja het zal wel ingebouwd zijn in je ROM.
Gewoon een s3, dus die heeft volgens mij een 4,8 zelfsquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nope want draai momenteel de stock rom. Maar met Touchwiz verspil je wel wat ruimte doordat het onder andere aanduidt op welke pagina je zet enzo. Probeer eens een andere launcher zoals Apex.![]()
En welke telefoon heb je? Ik Nexus 4 met een scherm van 4.7 inch, speelt ook wel mee denk ik.
S3 is 4.8 jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gewoon een s3, dus die heeft volgens mij een 4,8 zelfsMaar dat TouchWiz is ook maar een pauperzooi. Heb nu een appje gevonden die praktisch hetzelfde doet. eens uitproberen
Ziet er gelikt uit. Kan je wat info geven over wat er te zien / gebruikt is?quote:
Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?quote:
Is volgens mij standaard in iOS7quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef WH141 het volgende:
[..]
Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?
Waar heb je die achtergronden vandaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alstu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef WH141 het volgende:
[..]
Erg mooie achtergrond. Heb je misschien een link ernaar?
Danku zeerquote:
Cuptakes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar heb je die achtergronden vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |