De 8-2 bedoel je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef dieselnoi het volgende:
3-2 is maar een kwestie van tijd. hij gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
met wie, babel en boerrigter zijn beide fucking slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Alfje het volgende:
er liggen nog echt wel een paar countermogelijkheidjes
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef TheSolution het volgende:
Alleen Ajax kan binnen een minuut 5 doelpunten ongedaan maken
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Die kwamen gister rond de klok van 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme ik schakel net in. Hoeveel balverlies heeft die kut Eriksen al gehad?
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme ik schakel net in. Hoeveel balverlies heeft die kut Eriksen al gehad?
zeik niet, er was niets loosquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Rickazio het volgende:
ajax komt aldoor goed weg, niet normaal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Rickazio het volgende:
ajax komt aldoor goed weg, niet normaal
die keren dat hij alleen voorin stond of niemand bewoog toen hij wou passen, paar keerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Doe je televisie uit en ga weer terug naar de keukenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee mijn telraam is volquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Slecht voor Ajax is juist goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90+3 bittequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:ref is seriously bought
Zeik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Rot op joh, speelt als een natte krant atm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
die keren dat hij alleen voorin stond of niemand bewoog toen hij wou passen, paar keer
7 sec van keeper tot doelpuntquote:
Vast. ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Viel gewoon op. Binnen 5 minuten 4 keer balverlies.
Neequote:
Nee.quote:
theoretisch niet, maar bij normale gang van zaken blijven ze vierde. Onderling resultaat is dan voor Ajax, waardoor Manchester City 4 punten moet pakken nog om EL te halen (en Ajax 0).quote:
ga godverdomme meer janken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef xSanjay het volgende:
Al die nederlanders die in de CL tegen ajax zijn,
In de eredivisie prima, maar dit zijn gewoon nederlanders. Of juichen we dadelijk ook niet als siem in oranje scoort?
En zeker tegen die honden van city
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef xSanjay het volgende:
In de eredivisie prima, maar dit zijn gewoon nederlanders. Of juichen we dadelijk ook niet als siem in oranje scoort?
nog nietquote:
Was ook logisch voor Schone, die kon het niet meer belopenquote:
Recalcitrante jongen hequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was de enige die dat zei idd.
Knap hoe jij altijd tegen de stroom in durft te gaan.
verdwaald op het forum vrouw?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef G.R.S. het volgende:
Jezus, ik schakelde ff naar Friends en toen ik 5 min later terugschakelde stond het 7-2
Wat een goal was datquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef Rickazio het volgende:
doe je poweraanval ballo
[ afbeelding ]
Tegen ajax zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef xSanjay het volgende:
Pedo gesignaleerdquote:
Enoh er in voor Schone was wel raarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef TheSolution het volgende:
En Snoeks begrijpt het weer eens niet
Buitenspelquote:
ban4lifequote:
ja, anders heb je 2 van die totale non-voetballers op het middenveld. 3 eigenlijk als je De Jong meetelt.quote:
goeie manquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
Zelfs in de CL heeft Ajax áltijd de scheids mee![]()
Vraag t me ook afquote:
Waarom rot jij niet gewoon lekker op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
ja inderdaad, vorig jaar tegen Real Madrid hebben we ook zo'n geluk gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
Een platina envelop voor Platiniquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Dekatria het volgende:
Ajax mag Blatter even een gouden envelopje sturen
Heel close maar klopt wel jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:
wel buitenspel hoor van de aangever
Hoezo? Omdat jij niet in wilt zien dat Ajax redelijk tot heel vaak de scheids mee heeft?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom rot jij niet gewoon lekker op?
ah daarom ben je zo achterlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Onnoman het volgende:
krijg bijna een harde pik..
groetjes een psv-fan
Kom eens met voorbeelden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jij niet in wilt zien dat Ajax redelijk tot heel vaak de scheids mee heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Neuhquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef beantherio het volgende:
Nou vind ik eigenlijk dat City het wel verdiend om te winnen
voorbeeld alsjeblieft, al noem je er maar 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jij niet in wilt zien dat Ajax redelijk tot heel vaak de scheids mee heeft?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
blijkbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Was die bal op de man die de bal voorgaf geen buitenspel?
Dat vindt jij een pluspunt van mannen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Onnoman het volgende:
ik vind van rhijn wel goed eigenlijk.. lekker aggresief
Dat zijn er zóveel. Wat me nu te binnen schiet is die klassieker tijdje terug, Suarez deelt een enorme elleboog uit en krijgt hélemaal niks, Babovic wint een kopduel en krijgt rood en daardoor werd de Klassieker beslistquote:
Kolarov offside idd, toch ruim 20 cmquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |