De 8-2 bedoel je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef dieselnoi het volgende:
3-2 is maar een kwestie van tijd. hij gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
met wie, babel en boerrigter zijn beide fucking slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef Alfje het volgende:
er liggen nog echt wel een paar countermogelijkheidjes
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef TheSolution het volgende:
Alleen Ajax kan binnen een minuut 5 doelpunten ongedaan maken
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Die kwamen gister rond de klok van 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme ik schakel net in. Hoeveel balverlies heeft die kut Eriksen al gehad?
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme ik schakel net in. Hoeveel balverlies heeft die kut Eriksen al gehad?
zeik niet, er was niets loosquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Rickazio het volgende:
ajax komt aldoor goed weg, niet normaal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Rickazio het volgende:
ajax komt aldoor goed weg, niet normaal
die keren dat hij alleen voorin stond of niemand bewoog toen hij wou passen, paar keerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Doe je televisie uit en ga weer terug naar de keukenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee mijn telraam is volquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Slecht voor Ajax is juist goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90+3 bittequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:ref is seriously bought
Zeik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Rot op joh, speelt als een natte krant atm.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
die keren dat hij alleen voorin stond of niemand bewoog toen hij wou passen, paar keer
7 sec van keeper tot doelpuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |