SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dat naar een ufo manquote:
Te oud denk ik.quote:
Das simpel gezegd..quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe eens wat muziek met een baglama.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe eens wat muziek met een baglama.
Heeyyyyy, deze is mooi!quote:
Nice, staat zelfs op Spotify.quote:
JFM komt toch niet? En Levo ook niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef xminator het volgende:
Qua mensen die hem ingevuld hebben? Ja.
Alleen:
JFM
Isetmyfriendsonfire
Levolution
Hebben zich aangemeld zonder data doortegeven.
Lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
Hoe vind je dit? Het is wel Koerdisch.
Ze hebben zich aangemeld maar niet ingevuld (lurkers), dacht dat JFM misschien wel zou komen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM komt toch niet? En Levo ook niet?
Zoek dan even op Dugun Erzincan ofzo. Dit is onze stijl namelijk. Ken geen andere Turkse provincies die dit kennen.quote:
Die stem..... Wat mooi dit!quote:
Eh... Deze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Je had zo een grappige koerdische zanger die dan zo iets zong: ie ie ie aa a a a aaaaaa oeee oee oeee.
Heel raar allemaal met dansje erbij enzo. Kan iemand die vinden?
Nee nee dit klinkt nog normaal, die man waar ik het over heb had zo een grote neus allesquote:
Wat doe je nou man... Nou ik ga mijn avond vullen met dit opzoeken ipv mijn was en mijn zooi op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee nee dit klinkt nog normaal, die man waar ik het over heb had zo een grote neus alles. En dat was gewoon komisch.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee nee dit klinkt nog normaal, die man waar ik het over heb had zo een grote neus alles. En dat was gewoon komisch.
Er staat Tjeerd in de TT.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"![]()
.
Bu neeee... Dit is niet eens Koerdischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |