PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ajax>FUTquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Na honderd jaar eindelijk een keer een goedkope kaart opgepikt en jullie zeggen niks alsof ajax vet belangrijk is
Ze zijn ook 15.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef over_hedge het volgende:
Doe eens andere op chicks. deze lijken echt 15
Ik maak al de hele dag zulke bedragen winst op spelersquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Na honderd jaar eindelijk een keer een goedkope kaart opgepikt en jullie zeggen niks alsof ajax vet belangrijk is
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze zijn ook 15.
Niets mis mee. Ik ken zat meisjes van 16 die zou raken.
Oh ik kom ze nooit tegen zoek altijd verkeerd ofzo..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik maak al de hele dag zulke bedragen winst op spelersVandaag toch mooi ff zo'n 180k winst
(is ook wel mn enige trade profit in Fifa13)
Ik ook niet hoor. Is ook maar 1 dezelfde spelerquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oh ik kom ze nooit tegen zoek altijd verkeerd ofzo..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
Boerrigter let niet op.
#Sommige mensen
Niks mis meequote:
Negeer de negerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Babel stond al 5 minuten vrij aan de andere kant ze zien hem niet ofzo
Die speelt al een tijdje niet meer bij ajax hoorquote:
Heeft wel dat niveau atmquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die speelt al een tijdje niet meer bij ajax hoor
Nou hij mag best terug komen danquote:
Yepquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Zabaleta speelde toch altijd voor Espanyol ipv in Italie?
Marcie imitatie hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef Duuc-nl het volgende:
Kut goalPubliek van city juicht niet eens
stom klappen
Ja idd, maar goed de commentator blaat maar raakquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Zabaleta speelde toch altijd voor Espanyol ipv in Italie?
2-2 zou nog steeds fantastisch zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
VDM op dit moment
The only fear is running out of beerquote:
Eyongquote:
Ajax away kitquote:
Zag het ook al jaquote:
Wel 4 assistsquote:
Gaat scoren bij zijn cl debutquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is dit dan weer. Poulsen eraf voor fischer?
Eriksen naar het middenveld. Babel ST??quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is dit dan weer. Poulsen eraf voor fischer?
Neequote:
op een lijn voor zover ik kon zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Was trouwens wel buitenspel, pass ervoor
Scheelde weinig, we zien het later welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een lijn voor zover ik kon zien
Denk dat iedereen wel snapt dat het om de pass op Kolarov ging en niet die op Aguero, maar het was denk ik geen buitenspel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Was trouwens wel buitenspel, pass ervoor
vorig jaar twee onterecht afgekeurd dus je mag de scheids ook wel eens meehebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Scheelde weinig, we zien het later wel
Kloptquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorig jaar twee onterecht afgekeurd dus je mag de scheids ook wel eens meehebben
IF of niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Is ook maar 1 dezelfde speler
Picsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
VANDERMAR GAF EEN COMPLIMENT AAN AJAX, IK HERHAAL, VANDERMAR GAF EEN COMPLIMENT AAN AJAX
Waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
VANDERMAR GAF EEN COMPLIMENT AAN AJAX, IK HERHAAL, VANDERMAR GAF EEN COMPLIMENT AAN AJAX
Pics!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Blijkt maar weer dat FIFA onrealistisch. Ik heb nog nooit een niet sweatende Walcott gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
Walcott kon in de laatste minuut breed leggen maar deed het niet, wat is deze
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGENquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
oke nu even wiskunde leren [ afbeelding ]
Snap dat echt niet. Waarom is dat shirt het duurste shirt van allemaal?quote:
Zeg gewoon dat je broertje erbij was, zo heb je bewijsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
oke nu even wiskunde leren [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je broertje erbij was, zo heb je bewijs
Ik probeerde het, maar niet gelukt. Alleen een home kit goedkoop opgepikt voor 1.5k winst, maar dat is het. Helaasch. Had dit ook niet verwacht zo extreem. Zijn ook amper kits op de markt (die away kit dus)quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Had je geinvesteerd? Of volg je het gewoon een beetje?
Zoals ik zei, out of the boxquote:
Mafkezen zitten alleen op de xbox blijkbaarquote:
Obama denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
Nu tijd voor de volgende belangrijke wedstrijd, Obama vs Romney! Wie gaat er winnen?
Hopelijk Obama, zal nog wel een stuk kijken en dan zie ik de rest morgen ochtend welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
Nu tijd voor de volgende belangrijke wedstrijd, Obama vs Romney! Wie gaat er winnen?
Obamaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
Clubben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk Obama, zal nog wel een stuk kijken en dan zie ik de rest morgen ochtend wel
Ja, en iedereen obama roept en volgens mij 80% zich er niet in verdiept heeft en totaal niet kan onderbouwen waaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
Frappant hoe bijna heel Nederland/Europa voor Obama is
Romney laat al zijn belasting via Nederland gaan dus als hij dat ook met de ontvangsten van Amerika doet zou ik zeggen Romneyquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou beter voor Nederland?
Ben niet op de hoogte van de ideeen van beiden
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou beter voor Nederland?
Ben niet op de hoogte van de ideeen van beiden
Nee man, Obama is niet blankquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb geen idee wat de standpunten van Obama en Romney zijn, maar ik ben wel voor Obama
/marcie
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, Obama is niet blank
Romney is voor Nederlandse begrippen redelijk extreem en zaken zoals de healt care van Obama vind ik een stuk beter dan wat Romney van plan isquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef over_hedge het volgende:
J
[..]
Ja, en iedereen obama roept en volgens mij 80% zich er niet in verdiept heeft en totaal niet kan onderbouwen waarom
Geen idee, niet op de hoogtequote:
Gökhan kan wel redelijk Nederlands in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik heb hem veel succes in zijn verdere zoektocht gewenst.
scheer je weg schavuitquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ik ben voor Romney, lekker tegendraads!
Vond ik ook! Afpersen is hij nog beter inquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gökhan kan wel redelijk Nederlands in ieder geval.
quote:
Ik wil niet zeggen dat Obama heel goed is, maar iig beter dan Bush, en ik heb het niet zo met republikeinenquote:
Nee, maar waarom is Obama beter voor Nederland dan Romney? Republikeinen zijn over het algemeen meer voor de vrije markt wat dus leid tot meer handel met Amerika voor Nederland wat waarschijnlijk wel in ons voordeel kan werken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat Obama heel goed is, maar iig beter dan Bush, en ik heb het niet zo met republikeinen
quote:NIEUWS - In de laatste momenten voorafgaand aan verkiezingsdag proberen de Republikeinen nog even wat ongewenste kiezers uit te schakelen.
In de VS is het al jaren zo dat de presidentskandidaat die de achttien kiesmannen van de staat Ohio achter zich krijgt, de verkiezingen wint. Republikeinen zijn dan ook bereid heel ver te gaan om deze staat te winnen. Wat hierbij helpt is dat Ohio een Republikeins bestuur heeft dat de landelijke (presidents)verkiezingen overziet en regelt.
Het begon ermee dat de Republikeinse Secretary of State John Husted besloot het zogenaamde early voting grotendeels af te schaffen, behalve voor militairen en hun gezinnen. Early voting, wat inhoudt dat de stemlokalen al enkele dagen voorafgaand aan de officiële verkiezingsdatum open gaan, zou immers onvermijdelijk tot een grotere opkomst leiden. En grote opkomsten zijn doorgaans slecht nieuws voor Republikeinen (Obama won in 2008 immers vooral dankzij een golf van enthousiasme onder mensen die nog niet eerder hadden gestemd). Na een lang juridisch gevecht, tot aan het Supreme Court aan toe, moest Husted uiteindelijk inbinden.
Vervolgens werd geprobeerd om stemlokalen in overwegend Republikeinse gebieden aanzienlijk ruimere openingstijden te geven dan stemlokalen in regio’s waar overwegend Democratisch werd gestemd. Maar ook daar staken rechters een stokje voor.
De lange, verwarrende juridische strijd heeft er desondanks toe geleid dat kiezers die in eerste instantie werden verhinderd om deel te nemen aan Ohio’s early voting-proces, niet zomaar op verkiezingsdag hun stem kunnen uitbrengen. Stemmers die eerder tevergeefs een early voting ballot aanvroegen, moeten het op 6 november in het stemhokje namelijk doen met een zogenaamd provisional ballot, dit om te voorkomen dat er dubbele stemmen worden uitgebracht.
In principe worden ook deze provisional ballots gewoon geteld, behalve als uit het bijbehorende papierwerk blijkt dat er iets niet klopt. Republikein John Husted heeft nu plotseling besloten een richtlijn uit te vaardigen die kiezers zelf verantwoordelijk maakt voor het op de juiste manier invullen van de bijkomende administratie. Dat dit zowel in tegenspraak is met eerdere rechterlijke uitspraken als bestaande wetgeving, die beide bepalen dat election officials voor een juiste administratieve afhandeling verantwoordelijk zijn, deert hem niet. Het doel is immers om zoveel mogelijk stemmen ongeldig te kunnen verklaren.
Inmiddels buigt zich opnieuw een rechter over het verkiezingsproces in Ohio. Hoewel het vrijwel uitgesloten lijkt dat Husted gelijk gaat krijgen, is er vanzelfsprekend geen tijd meer om vóór verkiezingsdag ook nog een hoger beroep af te handelen. Zodoende kan Husted besluiten de rechterlijke uitspraak ‘in afwachting van het hoger beroep’ niet uit te voeren. Deze truc probeerde hij al eerder. En wie weet? Misschien lukt het hem deze keer wel.
Valt mee hoor, handel is laatste jaren ook gestegen met de VS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar waarom is Obama beter voor Nederland dan Romney? Republikeinen zijn over het algemeen meer voor de vrije markt wat dus leid tot meer handel met Amerika voor Nederland wat waarschijnlijk wel in ons voordeel kan werken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
Zo mijn betoog over de AOW is af. (720 woorden dus ik moet er nog even een paar schrappen.)
Dacht het dus even niet!quote:
quote:
Toch vol met fouten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]ik ga het echt niet kopiëren hoor, het zit waarschijnlijk toch vol met fouten. Bovendien heb jij een ander standpunt
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef GuRBuH het volgende:
Ineens loopt iedereen hier vet serieuze kwesties te bespreken
Haha TM maakt huiswerk met zijn moeder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toch vol met fouten?Ik heb hem samen met mijn moeder geschreven die Nederlands docent is.
Sorry ik ga het niet sturen..
NOU DAN HOEF JE OOK NIKS MEER VAN MIJ TE VERWACHTENquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toch vol met fouten?Ik heb hem samen met mijn moeder geschreven die Nederlands docent is.
Sorry ik ga het niet sturen..
Mijn moeder heeft gewoon mijn betoog nagekeken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha TM maakt huiswerk met zijn moeder.
Okquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NOU DAN HOEF JE OOK NIKS MEER VAN MIJ TE VERWACHTEN
EN DAN GA JE HET ZEKER WEER LICHT UITPRINTEN EN VOOR JE LAPTOP LEGGEN EN OVERTYPEN WEER LEKKER CHEATEN HE KENT TAMPEREN EN AFKIJKEN EN ALLES IS NEP BIJ JOUquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gewoon mijn betoog nagekeken.
Romney is juist meer voor protectionistisch Amerikaans economisch beleid, dus minder import uit andere landen, overzeese concurrentie benadelen etcquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar waarom is Obama beter voor Nederland dan Romney? Republikeinen zijn over het algemeen meer voor de vrije markt wat dus leid tot meer handel met Amerika voor Nederland wat waarschijnlijk wel in ons voordeel kan werken.
Ik mail het welquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
EN DAN GA JE HET ZEKER WEER LICHT UITPRINTEN EN VOOR JE LAPTOP LEGGEN EN OVERTYPEN WEER LEKKER CHEATEN HE KENT TAMPEREN EN AFKIJKEN EN ALLES IS NEP BIJ JOU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
tl;drquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Romney is juist meer voor protectionistisch Amerikaans economisch beleid, dus minder import uit andere landen, overzeese concurrentie benadelen etc
Iets waar ik overigens voor zou zijn als ik Amerikaan was, maar dat ben ik niet dus hup Obama.
Dan komt er vast niemand de ArenA meer in. Haha, snap je m? Hij houdt alles tegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van der Sar als Algemeen directeur. Zijn ze gek geworden bij Ajax
Mag je er een aantal bronnen ofzo bijhouden, dat je het daar tussen hebt liggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op een blaadje heeeel licht uitprinten zodat docenten het niet zien en hij wel
Correctquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag je er een aantal bronnen ofzo bijhouden, dat je het daar tussen hebt liggen?
ja ja, je bent goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
7-2-0 divisie 2 clubs
6-0-0 divisie 1
not bad<
Ooowwww clubs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
7-2-0 divisie 2 clubs
6-0-0 divisie 1
not bad<
clubs![]()
quote:
Beetje vreemde school vind ik dan, wel mogen typen maar de bronnen wel als papier aanleveren. Heb je ook nog verbinding met internetquote:
Is er nu nog clubs, of ben ik te laat? Tering goed trouwens, 6 keer op rij winnen in divisie 1quote:
vast niet, en je moet waarschijnlijk ook op een andere account inloggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje vreemde school vind ik dan, wel mogen typen maar de bronnen wel als papier aanleveren. Heb je ook nog verbinding met internet?
Ze hebben vandaag ook nog is een keer alle tijden voor de examens morgen veranderdquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje vreemde school vind ik dan, wel mogen typen maar de bronnen wel als papier aanleveren. Heb je ook nog verbinding met internet?
?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag ook nog is een keer alle tijden voor de examens morgen veranderd
Wordt weer een chaos morgen.
Mensen die 8.30 stonden zijn naar 12.40 gegaan. Ik zou nog maar even kijken op de elo.quote:
staat nog steeds op 8.30 maar heb ook om 12.40 wiskunde dus kan sowieso nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mensen die 8.30 stonden zijn naar 12.40 gegaan. Ik zou nog maar even kijken op de elo.
idd gaan echt goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er nu nog clubs, of ben ik te laat? Tering goed trouwens, 6 keer op rij winnen in divisie 1
Mooi. Ik wacht wel even af. Heb geen zin in FUT wedstrijden, maar een potje clubs is wel chill om de dag mee af te sluitenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd gaan echt goedOmni speelt goed en ik nog nooit zoveel gescoord als vandaag
nog 2-3 potjes hierna denk ik
is goed, rust nuquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi. Ik wacht wel even af. Heb geen zin in FUT wedstrijden, maar een potje clubs is wel chill om de dag mee af te sluiten
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En oehhhh wat is het toch spannend en close beweren ze dan.
Die machines zijn niet voor niets gemaakt door het bedrijf dat gelinkt is aan de zoon van Romney!quote:
die verdedigerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Kroaatjes doen weer lekker verdacht tegen een Franse ploeg
Eerder verdacht slecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Kroaatjes doen weer lekker verdacht tegen een Franse ploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
Borussia TeethZatoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik in mijn GT omdat mijn broer die heeft bedacht.
Nu weet je hoe de wereld er uit ziet. Gratzquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
Heb al die codexpages. Maar wat heb ik er nou aan?
http://puu.sh/1nf6w
Op volgorde zetten? Ziet eruit als een puzzel..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat iets niet goed..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik al gedaan/quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op volgorde zetten? Ziet eruit als een puzzel..
Is toch wel een held vind ik hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ZatoxDat heb ik in mijn GT omdat mijn broer die heeft bedacht.
Wat heb ik er aan? Ik hoorde alleen een deuntjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Probeer iets om te wisselen, dat had ik volgens mij ook.
Ik zag net 5 seconden uitleg over of Obama afro is of niet. Of te wel er is geen nieuws 6 uur langquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef strakkeman het volgende:
wie gaat er vanavond nog meer de verkiezingen van het land van obesitas volgen
No-lifers, Amerika deskundigen, dikke mensen etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef strakkeman het volgende:
wie gaat er vanavond nog meer de verkiezingen van het land van obesitas volgen
of een combinatie van die 3:quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
No-lifers, Amerika deskundigen, dikke mensen etc.
Nu kun je toch verder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan? Ik hoorde alleen een deuntje
en strakkemanquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
No-lifers, Amerika deskundigen, dikke mensen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |