SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Websites
• Officiele GTST site
• RTL XL
• GTST fanclub
• Wiki
[ Bericht 33% gewijzigd door Scarface88 op 07-11-2012 10:38:17 ]Land of the free. Home of the brave.
Er was toch maanden geleden een prijsvraag waarbij de prijs was dat je mee mocht naar Zuid-Afrika?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef maily het volgende:
en waar maily nog maar moet zien wat er van die reis terecht gaat komen...
kweetnix van een prijsvraag,quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er was toch maanden geleden een prijsvraag waarbij de prijs was dat je mee mocht naar Zuid-Afrika?
Ik denk wel dat het doorgaat, maar of het zo'n gezellige reis gaat worden .. ?
Opzich lijkt me dit voor de verandering wel eens leuk in plaats van altijd dat saaie decor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Edit; kan ik uit het bericht opmaken dat we twee weken lang Afrika special hebben? Dus geen andere verhaallijnen?![]()
''Wij'' trokken 1 aflevering met alleen Lucas al niet..quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Opzich lijkt me dit voor de verandering wel eens leuk in plaats van altijd dat saaie decor.
Maar dat was een verkapte theater promo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Wij'' trokken 1 aflevering met alleen Lucas al niet..
Ben benieuwd hoe dit uitpakt dan
hmm... en gaan we dan ook Jack en Lorena een heel jaar volgen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Opzich lijkt me dit voor de verandering wel eens leuk in plaats van altijd dat saaie decor.
Ik ben sowieso voorstander van meer scenes die zich buiten afspelen in plaats van in een decor. Die scenes dat ze buiten rond lopen in Meerdijk zijn altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
hmm... en gaan we dan ook Jack en Lorena een heel jaar volgen?
o, wacht...
jaaa!! en dat is eigenlijk humor die je niet verwacht bij GTST...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef LaLouchi het volgende:
Zo gelachen om Lucas vandaag. "Ik heb hem gevonden!!!"![]()
Misschien dat Noud vanwege Expeditie Robinson iets langer wegblijft. Maar ik ga ervan uit dat ze allebei deze maand nog terugkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef Scarface88 het volgende:
Wanneer komen Maxime en Noud weer terug in de serie?
Hm... de kracht van soaps is juist de aanwezigheid van verschillende verhaallijnen. Voor de één is verhaallijn A leuker/interessanter en voor de ander verhaallijn B. Ook een kwestie van betrokkenheid bij personages die bij iedereen anders is of wellicht door ervaringen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien dat Noud vanwege Expeditie Robinson iets langer wegblijft. Maar ik ga ervan uit dat ze allebei deze maand nog terugkomen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik weet niet of ik twee weken lang, iedere dag, 20 minuten lang, zin heb in de Bouwhuisjes. Ze beginnen me nu al te irriteren. Ik ga in dat geval dus niet kijken.
Andere decors/omgevingen zijn daarentegen wel welkom.
Waar halen jullie uit dat het dan twee weken alleen maar over de familie Bouwhuis in Afrika gaat? In de tekst gaat het over scenes die verdeeld zijn over twee weken. Denk dat er ook gewoon geswitched gaat worden naar Meerdijk tussen die scenes in.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:36 schreef Kaat38 het volgende:
Hmmmm, geloof niet dat ik zin heb om alleen maar naar die Bouwhuisjes te kijken zeg maar.
Lijkt me redelijk saai.
Als iemand er nog iets aan wil veranderen of suggesties heeft laat even weten dan pas ik het aan.quote:
Scarface, volgens mij bedoelen ze dat ze twee weken opnames hebben gehad.. Tenminste, zo haal ik het er uitquote:Goede Tijden, Slechte Tijden vormt vanaf vrijdag16 november ruim twee weken lang het decor voor de verhaallijn rond de familie Bouwhuis.
De opnames voor deze verhaallijn in Zuid Afrika vonden plaats in Johannesburg en in het wildpark Thandeka in de noordelijke provincie Limpopo. Zeventien cast- en crewleden reisden af naar dit land, voor de opnames van scenes die zijn verdeeld over een periode van ruim twee weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike![]()
Wie is dat meisje dat bij Bing is?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing kan het nu niet lang meer verborgen houden ...
die bril past er psies vóór...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing kan het nu niet lang meer verborgen houden ...
Aysen. Zit er sinds januari in. Zie mijn samenvatting in het vorige topic.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie is dat meisje dat bij Bing is?
Okquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aysen. Zit er sinds januari in. Zie mijn samenvatting in het vorige topic.
Ze bedoelen dat er in afleveringen van de komende twee weken scènes vanuit Zuid-Afrika door de afleveringen geweven zijn. De andere verhaallijnen gaan ook gewoon door.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Scarface, volgens mij bedoelen ze dat ze twee weken opnames hebben gehad.. Tenminste, zo haal ik het er uit
Edit; volgens mij heb je toch gelijkIk en begrijpend lezen.. hmm....
wat doe jij nou hier?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat er in afleveringen van de komende twee weken scènes vanuit Zuid-Afrika door de afleveringen geweven zijn. De andere verhaallijnen gaan ook gewoon door.
Wat? Ben ik hier niet welkom?quote:
tuurlijk ben je hier welkom, geintje...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat? Ben ik hier niet welkom?Ik heb het over de afleveringen van nu.
Aah, blij om te horenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
tuurlijk ben je hier welkom, geintje...
ik zit je maar een beetje te jennen
Geld jonguh!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan je Nina nou verkiezen boven Sjors, dat is echt onwerkelijk
Dat is dus het onwerkelijke, mannen zijn doorgaans geen golddiggers, alleen vrouwen.quote:
het blijft een soap...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is dus het onwerkelijke, mannen zijn doorgaans geen golddiggers, alleen vrouwen.
ervóór helpt niet.... ik had even gehoopt dat ze die fles OP zijn bakkes kapot had geslagen...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Sjors is echt zielig bezig zeg.. Ik had Mike allang voor z'n bakkes gemept.
En ik ben het met jullie eens, topprestatie van Everon! Vooral omdat hij laatst een vriend is kwijtgeraakt aan kanker.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
ervóór helpt niet.... ik had even gehoopt dat ze die fles OP zijn bakkes kapot had geslagen...
ik hoop het... en dan Ludo in optima forma....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Je snapt me wel
Over een paar weken zijn ze weer een happy couple hoor, en gaat Mike vreemd met Nina ipv andersom. Oh, en ze is natuurlijk zwanger, dat kon niet uitblijven.
Ja of 5...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoop het... en dan Ludo in optima forma....
jij nog twee weekjes... spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 20:44:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt jammer. Was wel enthousiast toen hij de serie inkwam. Personages met veel potentie, goede kop op zich, maar helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Shreyas het volgende:
Jack is nog altijd een watje, geen schim van zijn vader of grootvader.
Lekker behulpzaam ook, die Nuran. Rik zou haar meteen moeten dumpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef maily het volgende:
sjongejonge, Bram moet spugen en Rik komt eerst even zijn vuile bloesje aan Nuran laten zien...
Nu je het zegt valt het mij ook op inderdaad. Dacht eerst dat hij ze echt had afgeschoren.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef maily het volgende:
het lijkt wel of Bing's wenkbrauwen weggeschminkt zijn...
waarom? dat kan hij toch wel alleen regelen..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam ook, die Nuran. Rik zou haar meteen moeten dumpen.
nou idd. het is toch zijn kleinkind?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
waarom? dat kan hij toch wel alleen regelen..
volgens mij heeft ze 'hoofdpijn'....quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Marrije het volgende:
Beetje raar wel dat ze er zo passief bij zit
Nee man, baby's huilen zo vaakquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Zouden ze die baby ook echt expres aan het huilen maken om deze scene op te nemen?
Ze knijpen hem stiekem.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Zouden ze die baby ook echt expres aan het huilen maken om deze scene op te nemen?
dit huilen heeft te lang geduurd... hij was helemaal aan het snikken en hikken... kind was bek-af....quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee man, baby's huilen zo vaak
Mwa gewoon een kind wat janktquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
dit huilen heeft te lang geduurd... hij was helemaal aan het snikken en hikken... kind was bek-af....
verkaptquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar dat was een verkapte theater promo.
Ja het was wel erg subtiel in beeld gebracht hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou natuurlijk een beetje raar zijn als ze hem ineens niet meer zou dragen. Kan ook later nog als issue gebruikt worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zonde dat Nuran dr hoofddoek weer op doet wanneer er visite binnen komt en ze van huis gaat.
Ja klopt, dat is zijn moeder, zo sneuquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoor lees net dat (als ik het goed heb) de moeder van GTST-Tim vandaag is overleden.
http://www.destentor.nl/n(...)-Will-van-Kralingen-(61)-overleden.ece
Edit: Actrice Will van Kralingen (61) overleden
Ja, zeker sneu. Ben eigenlijk benieuwd of zijn vader nog leeft; Op de foto's die ik gezien heb, is hij al aardig op leeftijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is zijn moeder, zo sneu
Hij gaat ook een tijdje vervangen worden door iemand anders hoorde ik bij Boulevard.
Zijn vader leeft nog:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zeker sneu. Ben eigenlijk benieuwd of zijn vader nog leeft; Op de foto's die ik gezien heb, is hij al aardig op leeftijd.
Jammer maar begrijpelijk. Die rol is hem wel op het lijf geschreven, heeft echt wel iets weg van Anton, zou best zijn zoon kunnen zijn. Hopelijk wordt er dan ook iemand gecast die er een beetje op lijkt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaat ook een tijdje vervangen worden door iemand anders hoorde ik bij Boulevard.
Ah, gelukkig. Valt nooit mee om een ouder te verliezen, vooral zo jong.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn vader leeft nog:
http://www.barneveldsekra(...)_vader_30019846.html
Daar kijk ik ook steeds met verbazing naar. Ook Sjors die nu ook helemaal hoteldebotel is op Mike, die haar als "the other woman" behandelt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef vencodark het volgende:
Die afgrijselijke Nina is Noud zeker allang vergeten?Ik vind zulke verhaallijnen altijd zo irritant. Dat hopt maar naar de ander alsof ze een nieuwe tas heeft.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
Bing en Rik zijn weer ouderwets vrienden? Destijds met dat hele gebeuren om de voogdij van Bram konden ze elkaar wel vermoorden
Excuus was dat door een steekvlam een wenkbrauw was verbrand en hij de ander ter compensatie ook maar had afgeschorenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef vencodark het volgende:
Wow, daarnet was ik bezig met koken en zie nu pas Bing!![]()
Wat is zijn excuus tegenover Rik etc?
Briljant.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Excuus was dat door een steekvlam een wenkbrauw was verbrand en hij de ander ter compensatie ook maar had afgeschoren
Heb ik iets gemist dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
Bing en Rik zijn weer ouderwets vrienden? Destijds met dat hele gebeuren om de voogdij van Bram konden ze elkaar wel vermoorden
Bing en Sjors hadden de voogdij over Bram gekregen maar Sjoerd en Rikki bedachten zich op het eind, is er een rechtzaak geweest over wie de voogdij kreeg.quote:
Oh verrek, ja dat is waar. Dacht even dat hij ook een vermeende paps zou zijn van Bram.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bing en Sjors hadden de voogdij over Bram gekregen maar Sjoerd en Rikki bedachte zich op het eind, is er een rechtzaak geweest over wie de voogdij kreeg.
Wauw, dat zou wat zijn. Bing en Rikki een kind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh verrek, ja dat is waar. Dacht even dat hij ook een vermeende paps zou zijn van Bram.![]()
Maar nu je het zegt, ...................
Daarom juist.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wauw, dat zou wat zijn. Bing en Rikki een kind.
Minstens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje vieze gedachte eigenlijk.
Ik stel me beschikbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef vencodark het volgende:
Btw blijft Jack weg? Arme Lorena maar ze verdient een leukere vent.
Tim heeft haar ogen....quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoor lees net dat (als ik het goed heb) de moeder van GTST-Tim vandaag is overleden.
http://www.destentor.nl/n(...)-Will-van-Kralingen-(61)-overleden.ece
Edit: Actrice Will van Kralingen (61) overleden
quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Pleurt RTL zo maar de promo voor de komende weken tussen de commercials. Dat wil ik nog niet weten!!11
volgens wiki is hij van 1988...quote:Op zondag 11 november 2012 22:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe oud is ''Tim'' eigenlijk? Ik heb het idee dat hij begin 20 is.. Maar dan zulke oude ouders??
Dat is andersquote:
Bij mij hetzelfde leedtijdsverschil. Mijn moeder was 37 toen ze mij kreeg, maar ik ben dan ook een nakomeling. Mijn broer en twee zussen kreeg ze tussen de 20 en 25 jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is andersAls je als mama tegen de 40 aanloopt is het toch wel een beeetje laat..
Feit blijft dat ze veel te jong is gestorven
mijn moeder was ook 40 toen ik geboren werd...quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is andersAls je als mama tegen de 40 aanloopt is het toch wel een beeetje laat..
Feit blijft dat ze veel te jong is gestorven
Nou dat valt wel mee toch? 36? Bijna hetzelfde als mijn moeder. Tegenwoordig beginnen veel vrouwen dan pas. En dat is op zich ook geen ramp, we worden veel ouder en gezonder oud. Alleen zijn moeder helaas nietquote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan was mama er een beetje laat bij
Maxime zou ook leuk zijn... maar dan heeft ze weer ruzie met Nina..quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Lorena aan de haal gaat met Mike, dan is de chaos compleet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Maxime zou ook leuk zijn... maar dan heeft ze weer ruzie met Nina..
Bij mij ook ineens. Moet je op geavanceerd klikken en dan > ga verder op eigen risico. Dan kun je er wel op.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:50 schreef Poesopstokje het volgende:
GTSTFanclub is offline voor mij, Chrome laat me er niet in omdat er malware in zit..
Ja maar dat ga ik maar niet doenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij mij ook ineens. Moet je op geavanceerd klikken en dan > ga verder op eigen risico. Dan kun je er wel op.
Ik ben een waaghalsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik maar niet doenHeb de specificaties gelezen, dus lijkt me niet handig..
Ik ben nogal een leek op internet en virus gebiedquote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben een waaghalsNee maar heb het wel bij meerdere sites. Klik dan altijd gewoon op doorgaan en nog nooit een virus ofzo gehad.
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef maily het volgende:
bing heeft een soort van wax over zijn wenkbrauwen...
o echt? ik had het vorige week ook al hier ergens geschreven, hihi.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zoiets jaStond toevallig deze week bij ''vraag van de week'' op de GTST site.
Ja maar toen was het nog niet bekendquote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
o echt? ik had het vorige week ook al hier ergens geschreven, hihi.
maar heb het op de site niet gezien...
kijk, had ik het toch maar eens mooi goed gezien he!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nog niet bekend![]()
Zou ook sneu zijn, om hem zo na de opnames buiten rond te laten lopen
Haha idd, goed gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
kijk, had ik het toch maar eens mooi goed gezien he!!!
en wrom sneu? je gaat voor die rol of niet...
kijk eens naar Bridget Jones.. kilo's aangekomen voor die rol...
neu... maar het bochtje van zijn oogkas klopte niet, toen zag ik het...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha idd, goed gezien
Maar dit is NL, wij doen niet aan Hollywood praktijken!
En dit is best wel een redelijke oplossing, je ziet er niet veel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er zo wel uit als een leuk setje.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 04:26 schreef Shreyas het volgende:
Nou ik ben weer weg hier dus. Het was allemaal wel leuk met Sjors, Lorena&Jack en de familie Sanders enzo. Echter sinds ik hoorde dat Maxime terug zou komen ben ik weer gestopt met kijken. Ik probeer het over een jaar of twee wel weer een keer
Iedereen bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen over nieuwe personages enzo
In het centrale topic ben je van harte welkom om het te hebben over de goede tijden zonder Maximequote:Op vrijdag 16 november 2012 04:26 schreef Shreyas het volgende:
Nou ik ben weer weg hier dus. Het was allemaal wel leuk met Sjors, Lorena&Jack en de familie Sanders enzo. Echter sinds ik hoorde dat Maxime terug zou komen ben ik weer gestopt met kijken. Ik probeer het over een jaar of twee wel weer een keer
Iedereen bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen over nieuwe personages enzo
Ik heb ook liever Maxime dan Janinequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Maxime wel een leuke vrouw.
Dat vraag ik me ook al afquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat is nou die leugen die tim en rikki voor sjoerd achter houden?
Neequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al afDacht even dat ik de enige was die iets gemist had ofzo.
Neequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Kut wat zei ze nou stond net in de keuken
quote:
Op deze vraag...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat is nou die leugen die tim en rikki voor sjoerd achter houden?
Sjoerd wilde niet mee, maar wel toen bleek dat Rikki meeging.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Anton heeft rikki meegevraagd in de hoop dat het weer goedkomt tussen sjoerd en hemzelf ofzo?
Oh is dat alles?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sjoerd wilde niet mee, maar wel toen bleek dat Rikki meeging.
Sjoerd is gewoon dom, net als de meeste mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef LaLouchi het volgende:
Och och Rikki.... vind het zo zielig voor Sjoerd.
en dit is nog maar dag één van de safari...quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap die Tim eigenlijk niet. Hij loopt een heleboel chaos te scheppen in een gezin waar hij eigenlijk niets te zoeken heeft.
Sjoerd die zich onsterfelijk belachelijk maakt. Zijn vader moet hem even over de knie leggen, want hij draaft weer een beetje door.
Haha breek me de bek niet open over mannenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:00 schreef kissaa het volgende:
[..]
Sjoerd is gewoon dom, net als de meeste mannen
My thought exactlyquote:Op maandag 19 november 2012 20:10 schreef Greenpeas het volgende:
Ik zie Lorena en Sjors nog wel wat met elkaar krijgen, of dat hoop ik misschien gewoon.
maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap die Tim eigenlijk niet. Hij loopt een heleboel chaos te scheppen in een gezin waar hij eigenlijk niets te zoeken heeft.
Daarom heb ik ook het gevoel dat hij alleen maar reuring maakt, maar het is me ook niet duidelijk waarom. Irritant is dat.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar
dat vraag ik me nou al een hele tijd af. waar is tim mee bezig? het lijkt wel of hij iedereen tegen elkaar uit aan het spelen is, maar waarom?
Lorena weet in ieder geval dat hij met Sjors aan het donderjagen was. Hij zal Lorena wel 'dom' vinden. Weet niet of hij al weet dat zij het weet van hem en Sjors.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom mogen Mike en Lorena elkaar niet?
In Meerdijk vast wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef maily het volgende:
mag dat eigenlijk wel volgens de wet: een kap- en nagelsalon annex horecagelegenheid??
Ja, hij draaft nu wel een beetje door.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind bing ook wel heel irritant worden met zijn iedereen wegblaffen.
jef mag niet afgeblaft worden
True. Aysen bedoelt het allemaal goed, vind het ook sneu voor dr.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Sjors en Aysen. Deze rol van liefhebbende partner past beter bij Sjors, gezien haar verleden, en van Aysen kan ik me dat minder goed voorstellen.
Toch vind ik het zielig voor Aysen, dacht niet dat ik dat ooit zou zeggen.
Vind het wel spannend, hoe het zich gaat ontwikkelen.
Vind het wel leuk voor de verandering. Hopelijk krijgen we ook Ludo en Janine in Madrid te zien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef lady-wrb het volgende:
dat afrikagedoe kan mij eigenlijk niet zo boeien
quote:Na een maanden lange stroom van geruchten blijkt het nu toch echt waar te zijn, Marcus Sanders komt terug naar GTST.
De broer van Ludo verliet jaren geleden Meerdijk om met zijn vriendin Gwen en dochter Kimberly in Amerika te gaan wonen.
De reden waarom hij terug keert is niet bekend, wel is bekend dat ook zijn dochter Kimberly mee komt. We kunnen erop rekenen dat het een boeiende en waarschijnlijk spannend verhaal zal worden.
Marcus heeft zijn zus Maxime nog niet ontmoet en met broer Ludo stond hij niet echt op goede voet.
Marjolein Keuning verheugd zich nu al erg op de terugkomst van haar tv broer.
In Story vertelt Marjolein: “Mijn soapbroer Marcus Sanders komt terug. Wat er precies gaat gebeuren, mag ik uiteraard niet zeggen. Maar geloof het maar gerust: de schrijvers hebben fantastisch werk geleverd!”
De rol van Marcus zal wederom gespeeld worden door Hugo Metsers III.
Nee he? Getverderiequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Van GTSTFanclub (Zonder bron, dus ben benieuwd..)
[..]
k denk dat de dieren zijn opgejaagd/ in toom zijn gehouden door een team 'wildbeschermers'quote:
een schemerlamp nog wel... heb je ook de radiator gezien?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
k denk dat de dieren zijn opgejaagd/ in toom zijn gehouden door een team 'wildbeschermers'
Je maakt mij niet wijs dat je daar kunt rondwandelen zonder guides (met geweren)
Dan de 'slaapkamerscene' van de Bouwhuisjes: De kamer is aan 3 kanten open? Buiten nacht, open muren en licht binnen .. Ze worden opgevreten door insecten!
Wow! Gelukkig slaap ik in mijn eigen bed )
Nina houdt wel van kamperen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom wil Noud Nina in hemelsnaam terug?Hij moet blij zijn dat ie van dr af is en Lorena pakken.
en Sjors en Bing...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoelang zou dit nog gaan duren voordat nina en noud weer bij elkaar komen
ja hoor... met hun kleren nog aan...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef Bastiefcg het volgende:
ik gok dat die gast gaat verzinnen dat ze met elkaar naar bed zijn geweest en dat janine dat gelooft. Zo diepzinnig denken de schrijvers tegenwoordig wel.
ja he.... en wat speelt hij zijn rol dan goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
ik vind die Maarten maar een vies eng mannetje. Brrrr....
Nou, ik weet niet of dat aan zijn rol ligt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
ja he.... en wat speelt hij zijn rol dan goed
hihi, ik vind dat kraagje aan zijn jas zo gay.... affijn, smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of dat aan zijn rol ligt.
Dat kraagje is zeker een no-go.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
hihi, ik vind dat kraagje aan zijn jas zo gay.... affijn, smaken verschillen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! echt NIET!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kraagje is zeker een no-go.
Bedoel je nou dat je hem echt 'lekker' vindt?
Ow....quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! echt NIET!!!!!!!!!!!!!
whehehe.... nee hoor.quote:
Toevallig ook onderdeel van de Rosegarden waar Mike het over had? Wat ie aan Lorena wilde verpatsen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef Pino112 het volgende:
Die conferentie/beurs van die stichting was in Parijs toch?
Waarom is het hotel een Nederlandse dan?
Het mag wel indien je de desbetreffende vergunningen hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef maily het volgende:
mag dat eigenlijk wel volgens de wet: een kap- en nagelsalon annex horecagelegenheid??
Ik snap niet waarom Janine zo achterlijk begint te doen eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
jot, en wedden dat het allemaal helemaal fout gaat als Laura daar niet meer werkt...quote:
lekkaaaa; eerst in bad en dan de slaapverwekkendste voeding, boertje, schone luier, en jij aan de koffie, voeten op de bank en lekker ff relaxen..quote:Op maandag 3 december 2012 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Thanks Scarface
Heb vanavond weer gemist, baby gaat voor hè![]()
Morgen alle tijd om eens rustig te gaan kijken.
De voedingen zijn juist het leukstquote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
lekkaaaa; eerst in bad en dan de slaapverwekkendste voeding, boertje, schone luier, en jij aan de koffie, voeten op de bank en lekker ff relaxen..
neeee... nog niet "op tijd" zijn voor iets... je bent net thuis... eerst nog even bijkomen...quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De voedingen zijn juist het leukstHij is zo schattig al ie drinkt
Morgen maar even rtlXL en morgenavond optijd klaar zijn voor de ''live'' uitzending
dat gaat nog gigantisch uit de klauwen lopen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef vencodark het volgende:
Vindt het zo raar dat Lorena even een hotel kan runnen. Die heeft 0 horecaervaring.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef vencodark het volgende:
Vindt het zo raar dat Lorena even een hotel kan runnen. Die heeft 0 horecaervaring.
sapjesbar en schoonheids/kapsalon in één... er is meer personeel dan dat er klanten zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:20 schreef alors het volgende:
[..]een sapjesbar runnen, noem dat maar 0 horeaca ervaring
Ben benieuwd hoe die schrijvers dat dan in GTST gaan verwerken aangezien ze in de serie geen kinderen meer kan krijgen.quote:
Net als in B&B en Will & Grace, dikker laten kleden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die schrijvers dat dan in GTST gaan verwerken aangezien ze in de serie geen kinderen meer kan krijgen.
In Amerikaanse soaps laten ze de vrouwen dan wijde kleding dragen en als de buik teveel gaat opvallen, worden ze vaak niet meer volledig in beeld gebracht (alleen het bovenlijf en dan boven de buik).quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die schrijvers dat dan in GTST gaan verwerken aangezien ze in de serie geen kinderen meer kan krijgen.
Ik zou willen zeggen dat indertijd Anita in de serie de horecagelegenheid 'De Cactus' runde en toen vervolgens ook een hotel wilde runnen, wat later in vlammen is opgegaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef vencodark het volgende:
Jup, het is bullshit dat dit een 'probleem' is. Bij Elle van Rijn hebben ze dit destijds ook gedaan, schrijvers willen gewoon sympathie of iets dergelijks bij de kijker kweken met zo'n persberichtje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In Amerikaanse soaps laten ze de vrouwen dan wijde kleding dragen en als de buik teveel gaat opvallen, worden ze vaak niet meer volledig in beeld gebracht (alleen het bovenlijf en dan boven de buik).
De slet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Inge Schrama is zwanger.![]()
Hé, Sinterklaassmileys.
I'm lovin'it.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ludo is weer ouderwets het alphamannetje van Meerdijk.
ja en mike is van macho gekelderd naar drolletjequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ludo is weer ouderwets het alphamannetje van Meerdijk.
Ja, jammer dat het niet zo klikt tussen hem en Maxime.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef en Rik als Sinterklaas en Zwarte Piet.![]()
En Nina lijkt steeds te vergeten dat Noud wegging omdat zij was vreemdgegaan ... 2 keer zelfs. En in de paar maanden dat hij weg was, al plannen aan het maken was om te gaan samenwonen met een andere man.
Noud verdient beter.
Of een joekel van een tas ervoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In Amerikaanse soaps laten ze de vrouwen dan wijde kleding dragen en als de buik teveel gaat opvallen, worden ze vaak niet meer volledig in beeld gebracht (alleen het bovenlijf en dan boven de buik).
Helemaal mee eens! Zo'n afgelikte boterham zou ik niet meer willenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef en Rik als Sinterklaas en Zwarte Piet.![]()
En Nina lijkt steeds te vergeten dat Noud wegging omdat zij was vreemdgegaan ... 2 keer zelfs. En in de paar maanden dat hij weg was, al plannen aan het maken was om te gaan samenwonen met een andere man.
Noud verdient beter.
Blijkbaar een nieuwe film van Bobby Boermansquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen idee! Kon het niet vinden op Wikipedia
Ze is trouwens al 30!
twitter:giravelli twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:14:13Nieuwe film van Bobby Boermans.. Leuk joh!!!#APP http://t.co/bmXliYBa reageer retweet
Ik dacht zelf dat Maxime en hij het zo bekokstooft hadden en zij zo tussen Janine en Ludo proberen te stoken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Poging 2:
Ik vind Rikki's stem echt niet mooi.
Is dit met Maarten nep of echt?
Ik bedoelde dit specifieke incident, maar Maarten is dus echt in elkaar geslagen ... door iemand die Maxime heeft ingehuurd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Maxime en hij het zo bekokstooft hadden en zij zo tussen Janine en Ludo proberen te stoken.
Ja, daar doelde ik ook op. Dat Maxime hem echt in elkaar heeft laten slaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit specifieke incident, maar Maarten is dus echt in elkaar geslagen ... door iemand die Maxime heeft ingehuurd.
Dat lijkt me heel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Hopelijk keert Maarten zich tegen Maxime omdat ze te ver gaat.
Kijk meestal niet naar spoilers (over wat er komen gaat). Ik laat me verrassen. Ben ook reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel waarschijnlijkBen benieuwd hoe dit afloopt.. aan de spoilers te zien spannend!
Donna (The Bold) loopt/zit of met een grote tas of met een kussen voor haar buikquote:
Mooi is wel dat af en toe toch haar al best grote buik in beeld is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef kissaa het volgende:
[..]
Donna (The Bold) loopt/zit of met een grote tas of met een kussen voor haar buikEen enkele keer een shot van haar rug.
Heel laat antwoord, maar: als hij zijn wenkbrauwen had afgeschoren, had hij de verhaallijn verraden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
kijk, had ik het toch maar eens mooi goed gezien he!!!
en wrom sneu? je gaat voor die rol of niet...
kijk eens naar Bridget Jones.. kilo's aangekomen voor die rol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |