En de gemiddelde topjurist had natuurlijk niet vooraf kunnen weten dat je het daar niet mee redtquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze zijn van 12 maanden uitgegaan dus niet voldoende
En frappant (of misschien juist nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Een mooie agente, zie je ook niet vaak.
Wat is z'n username?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jitte Kip
Grappige naam.
Die fokker komt wel eerlijk op mij over.
Alleen is hij nog een heel stuk duurder uit dadelijk...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap wel dat hij niet wil schikken, als hij overtuigt is dat hij niets heeft fout gedaan
Kreeg wel een beetje het idee dat ze iemand hoe dan ook met zo'n dure advocaat bijstaan, of ze nou gelijk hebben of niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen is hij nog een heel stuk duurder uit dadelijk...
Verder echt een kansloos programma, alweer een halve zaak.
Maar een rechter is er in Nederland ook niet per se op uit om vonnis te wijzen. Zoals dat ging in die ene zaak om die vloer, zo werkt het ongeveer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het een waardeloos programma.
Er is nog nooit iets echt voor de rechter uitgevochten. De zaak is of niet af, of een schikking...
Is er al wat meer duidelijk dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef W00fer het volgende:
Ze hadden ook weer het e-mail adres van die man niet geblurd. Overigens is op Bokt.nl ook het e.e.a. te vinden over het paard.
Mensen die serieus hulp nodig hebben en Martijn Krabbé in één zin doet me beseffen dat we het einde der tijden eigenlijk wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:04 schreef Karina het volgende:
Een groep advocaten probeert mensen te helpen die juridische hulp hard kunnen gebruiken. Het is aan Martijn Krabbé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |