Bwa valt wel mee. Mijn ace heeft het wel en gebruik ik niet zo vaak, al is het wel handig. Draai Razodroid 2.5.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het kutte aan die mobiel is dat het geen flits heeft
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
!!!mijn post van de dag!!!
kus aan flips
Tot morgen
engquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
Snow. Mijn hart klopt alleen voor jou.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad en ik vind het niet eens meer zo leuk TC.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger ook al zo, TC en skype heeft heel wat topics verpest
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Kore, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
tc loopt altijd vastquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad en ik vind het niet eens meer zo leuk TC.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Kore, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
Ja tc is best slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tc loopt altijd vastof geen gesprekken
[..]
Maar wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef leeell het volgende:
jullie moeten gewoon wat gaan doen met je leven
zoals wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef leeell het volgende:
fappenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik verveel me echt kapot, heeft iemand nog een leuke bezigheid
Nee geen zin in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef leeell het volgende:
dat kan ik niet de hele avond doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |