Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja? Puur om hem te feliciteren hoor
Keihard ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh ik snap het al. Stiekem wil jij dan met hem hea.
Maar je bent zo zachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey godverdomme, hoe vaak heb ik je al verteld dat je van me af moet blijven wanneer ik slaap![]()
Ik hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij best goed is in bed, dus wees er blij om.
Val niet op het mannelijke geslachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij best goed is in bed, dus wees er blij om.
FL laat jouw gedachten wel veranderen na een hete nachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Val niet op het mannelijke geslacht
Mannen met zulke ideeén met mij komen hier niet binnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
FL laat jouw gedachten wel veranderen na een hete nacht![]()
![]()
Hij zal vast een stuk beter zijn dan jij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
FL laat jouw gedachten wel veranderen na een hete nacht![]()
![]()
Gewoon in een steegje weet je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mannen met zulke ideeén met mij komen hier niet binnen
Geloof ik ook wel ja, zijn kontje is vast heel strak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij zal vast een stuk beter zijn dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |