quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Why dont you sit right there. Why don't you take a seat
Leukste user van FOK! jatogquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Ik vind Trollscience echt zo'n leuke usert.
In het echt ben ik ook écht een leuke jongen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Ik vind Trollscience echt zo'n leuke usert.
Er zijn grenzen ook in het écht bijvoorbeeld de grens van NL en België.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook écht een leuke jongen.
Met hem Skypen is pas lachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil troll wel een keer echt ontmoeten, ben benieuwd hoe die kerel in het echt is
Ja, maar wij toch ook ff privequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee we moeten binnenkort eens groepsgesprek met het hele nb-topic doen
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Snowbells het volgende:
Happy vieze aanrander wilt mij ook overal in knijpen
Het is de waarheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
'Jij hebt een beter Duits accent dan ik'
sorry mijn geluidskaart doet fokt op als ik skype opstart dus ik luistert eerst even nmh af :Squote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
trollie nog steeds geen add :S:s;s;:S
daarom die stem zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry mijn geluidskaart doet fokt op als ik skype opstart dus ik luistert eerst even nmh af :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |