SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 06-11-2012 17:46:03 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
kutwijf knijp in je tiet over 2 weken gvdquote:
quote voor nageslachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutwijf knijp in je tiet over 2 weken gvd
iel aanrandingquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutwijf knijp in je tiet over 2 weken gvd
iel heeft er niets mee te makenquote:
quote:
ik durf te wedden dat het een vent isquote:
zei zij ook ckr?quote:
Vanavond is Ajakkes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
Is er vanavond CL met Ajakkes of was dat nou morgen?
Vandaag want Ronaldo is ook vandaagquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
Is er vanavond CL met Ajakkes of was dat nou morgen?
Ik val op vrouwen, sorry dat je geen kans maakt bij me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
Beach loopt er geen lekkere boii voor jou rond op fok?
quote:
ok tnxquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag want Ronaldo is ook vandaag
Ronaldoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat geen soppen wordt..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het schijnt in combi met die film best baas te zijn. En ook wel tof dat Adele het zingt. Een Engelse zangeres voor een "Engelse" film.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Adele dit gezongen heeft?
[youtube][
Mag je er niet op/in van het vrouwtje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:57 schreef Rockiejj het volgende:
Bah, dat een mens zo weinig zin kan hebben in iets wat hij zo leuk vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |