Mijn opmerking was ook niet echt aardig maar dat kwam ook omdat ze opeens gingen bitchen over mij en medelijden met G. dat ik echt dacht WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, laat ik zeggen dat ik ieders opmerkingen daar niet subtiel vind... inclusief de jouwe dus. Maarja, voornamelijk vrouwen bij elkaar en dan krijg je dat somsin Slank wordt wel vaker gekibbeld...
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?quote:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen gaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?
En daar hebben ze geen Internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De onderkin valt hoop ik nog wat mee hoor, maar mijn conditie is niet besten dat buikje wil ik wel weghebben, al is het niet echt een doel
daar hebben ze ook internetz, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!
jawel maar geen vast internet en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaienquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen Internet
Ja maar = Nee. Doen we niet aanquote:
Vloeibaar dan?quote:geen vast internet
Dat klopt: meeposten en vertellen hoe het met je gaatquote:en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaien
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik hou wel van een beetje vlees aan het bot![]()
Bij zo'n gratenpakhuis denk ik vaak "doet dat geen zeer bij de sex?"
Voor de man danquote:
Ik ben nog ongeveer hetzelfde. Plus 2-3 kilo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb je al een hele lange tijd niet meer gezien, B. maar wat ik me herinner is geen gratenpakhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |