Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
Komt omdat er eigenlijk ook gewoon geen hol meer aan is
Het zijn wel veelal de zelfde personen die slowchatten iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
Idd, Bas. Oprot'n jij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag ja
Sorry, Bas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag ja
Je zou tegen je zelf kunnen praten, goed voor de postcount, en misschien halen wel die 1000 dan wel.quote:
Tegen mezelf praten kan altijd wel, dat is saaiquote:Op woensdag 7 november 2012 08:24 schreef Mdrop het volgende:
Je zou tegen je zelf kunnen praten, goed voor de postcount, en misschien halen wel die 1000 dan wel.
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).quote:Op woensdag 7 november 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen mezelf praten kan altijd wel, dat is saai
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).
Dat zal inderdaad wel, maar uren voor een tentamen leren waar je de leraar zijn of haar standpunt uit het hoofd moet SCHRIJVEN in minimaal 800 zinnen is ook niet alles.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
Geniet er nog maar even van. Er komt een moment, na een paar jaar werken, dat je beseft dat schooltijd toch wel heel relaxed was..
...bv op woensdag al weekend hebben.
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel, maar uren voor een tentamen leren waar je de leraar zijn of haar standpunt uit het hoofd moet SCHRIJVEN in minimaal 800 zinnen is ook niet alles.
Oh en ik heb dit jaar 3 weken vakantie gehad, maar verder nog geen dag vrij. Omdat het druk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.
En ik heb geen verstand van al die punten. Maar ik word er wel elke dag aan herinnerd.
Ruilen?.
Klinkt niet heel fantastisch, dus nee dankjewelquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.
En ik heb geen verstand van al die punten. Maar ik word er wel elke dag aan herinnerd.
Ruilen?.
Uitdagend is het wel ;-), mag iedereen zoiets gewoon doen of heb je daar papieren of iets voor?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een pony castreren. Helpen daarbij, that is.
geil.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een pony castreren. Helpen daarbij, that is.
Valt wel mee, vaak genoeg geholpen bij een castratie.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uitdagend is het wel ;-), mag iedereen zoiets gewoon doen of heb je daar papieren of iets voor?
Nouja ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:47 schreef Kreator het volgende:
Zo. Vanavond voorlopig koopcontract tekenen. 10 jaar zolder-rommel opgeruimd....5x een volle auto weggeflikkerd en 3x de gemeente laten komen..
Jukebox huis idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]welk huis is het nu geworden dan
Of die ene.. met die jukebox?
kewlquote:Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jukebox huis idd.. 1 februari krijg ik de sleutel, als alle papierwerk een beetje opschiet.
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen.quote:
Verhuizen is altijd wel kut, maar het helemaal je eigen maken is natuurlijk wel weer fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen..
Tof.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen..
quote:
prachtigquote:
ik heb ze nogquote:
meerkeuze?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef haakon het volgende:
Zo toets pedagogiek
Gaat gokken worden
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, ga eens met de benen wijd, ik heb zin om je te neuken.
Ze liggen nog in de auto. Dus als je wilt...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, toch niet...
jawelquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moest hier vanmiddag heel hard om lachen
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jawelkwam er alleen net achter ik geen enkele cd/dvd in huis heb om op te branden
![]()
autoradio heeft geen USB (standaard af-fabriek ding van Seat, wel strak en passend design maar dus alleen (mp3-)cd mogelijk)quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha
Ik gebruik eigenlijk nog nauwelijks cd's etc
Ah zoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
autoradio heeft geen USB (standaard af-fabriek ding van Seat, wel strak en passend design maar dus alleen (mp3-)cd mogelijk)
wel AUX, maar vind dat nog niet super klinken en geluid van mp3-speler + radio moet dan flink hard...
blu-ray?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ah zo
Ik heb zelfs geen DVD speler meer in mn laptop
Kun je geen yatour aux apparaatje fixen. Moet ik ook nog doen. Sd kaartjes, usb hele mikmakquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
autoradio heeft geen USB (standaard af-fabriek ding van Seat, wel strak en passend design maar dus alleen (mp3-)cd mogelijk)
wel AUX, maar vind dat nog niet super klinken en geluid van mp3-speler + radio moet dan flink hard...
zoiets?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je geen yatour aux apparaatje fixen. Moet ik ook nog doen. Sd kaartjes, usb hele mikmak
5m, waterdicht, IR remote; die ga je buiten ophangen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb trouwens ook een lichtstrip gekochthttp://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)me=ADME:L:OU:NL:3160
Neu denk gewoon binnen,quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5m, waterdicht, IR remote; die ga je buiten ophangen?
(s)led-verlichting, altijd handigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neu denk gewoon binnen,
Maar ik kan er ongetwijfeld wel wat leuks van maken
je hebt laatst nog wat bij mij opgehaald. Of is die al overleden?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jawelkwam er alleen net achter ik geen enkele cd/dvd in huis heb om op te branden
![]()
die zit in de autoradio, maar heb nu nog wat te brandenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt laatst nog wat bij mij opgehaald. Of is die al overleden?
Ja zoiets. Ja geen idee of dat in jouw wagen kan. Bij mij iig wel, dus ik dacht ik deel mijn kennis.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
geen idee of ik aan de achterkant van die standaard-radio een aansluitpunt voor cd-wisselaar heb
komende zaterdag Seat Wintercheck + winterbandjes, dus zal dan eens informerenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ja geen idee of dat in jouw wagen kan. Bij mij iig wel, dus ik dacht ik deel mijn kennis.
Ja daar zullen ze het vast wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komende zaterdag Seat Wintercheck + winterbandjes, dus zal dan eens informeren
Heb ik pas ook gedaan. Spik en span. Nu de buitenkant nog winterklaar...Zooo geen zinquote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over auto's gesproken, van t weekend ff de binnenkant schoonmaken
Ja moet ook gebeuren he.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb ik pas ook gedaan. Spik en span. Nu de buitenkant nog winterklaar...Zooo geen zin
Apc heb ik ook een gallon van.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeuren he.
Ja ik heb Meguiars All Purpose Cleaner spul gekocht. Schijnt best goed spul te zijn
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3119995
Kijk eens even op pagina 1.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel charmant
Wat moet ik zien?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk eens even op pagina 1.
Oh dit. Dat is pagina 2.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, ga eens met de benen wijd, ik heb zin om je te neuken.
Ohja, pag. 2quote:
Hij oefent alleen maar met rechtsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, ben je al beter dan?
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, ben je al beter dan?
Duurde even naarquote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij oefent alleen maar met rechts
quote:
Maar goddomme wat heb ik zin om je te neuknquote:
De hoeruh.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar goddomme wat heb ik zin om je te neukn
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar goddomme wat heb ik zin om je te neukn
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moest hier vanmiddag heel hard om lachen
[ afbeelding ]
Nu pas wakkerquote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Mdrop het volgende:
Schoolkinderen zijn effectiever dan een gemiddelde wekker, Goedemorgen.
Jup, had misschien toch die wekker moeten zetten ;-).quote:
Hah, Hitler misschien niet maar ik ken de gedachte. Wat een kloten dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Kreator het volgende:
Als jetdirect-kastjes een persoon waren, zou ik hem Hitler noemen..
Laat die dingen zelfmoord plegenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Kreator het volgende:
Als jetdirect-kastjes een persoon waren, zou ik hem Hitler noemen..
\m/quote:
Haal er een paar om te proevenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ook in Enschede en Hengelo.
Uit Oezbekistan?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De tegenstander, maar dat zul je wel weten.
Jaquote:
Spijkerbed?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Godver, naar bed gaan heeft nog nooit zoveel pijn en moeite gekost
Was het maar zo'n feestquote:
Dat is natuurlijk ook weer zo, maar dat gezeur kan je dag/nacht aardig verpesten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van oprollen en in de bezemkast ermee
nee, het bed is primaquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een Ikea bed wat nog in elkaar geschroefd moet worden
die is aan het werk.quote:
Bij deze verbied ik je om donderdag bier te drinken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:39 schreef Mdrop het volgende:
Op donderdag zouden ze het bier moeten verbieden.
Had eergister ook wel 10 kleine dromen in 1 grote. In een vliegtuigje boven zwolle waar 2 vrouwen elkaar lagen te likken in een tuin en waarop ik met eieren ging gooien. En ineens was ik in de eiffeltoren aan het pokeren en weet ik allemaal wat. Zo vreemd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een triootje met Nath en een ex had.
Zulke dromenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had eergister ook wel 10 kleine dromen in 1 grote. In een vliegtuigje boven zwolle waar 2 vrouwen elkaar lagen te likken in een tuin en waarop ik met eieren ging gooien. En ineens was ik in de eiffeltoren aan het pokeren en weet ik allemaal wat. Zo vreemd.
Met vlagen. Paar weken wel, paar weken niet.quote:
Waarom zou ik in godsnaam jouw dromen waar willen maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer maak je mijn droom eens waar?!
Toon je goede kantquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam jouw dromen waar willen maken?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:24 schreef Kreator het volgende:
Morge
wachten op gemeentehuis. Rijbewijs....
Ik droomde vannacht over jouquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over jouMaar je had een geniale uitspraak:
The name of the band is the text on the cover.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over jouMaar je had een geniale uitspraak:
The name of the band is the text on the cover.
quote:Het was half 4 ‘s nachts en wij (Hans, Mik, Sven, Manon en ik) gingen maar eens slapen. De locatie was een ranzig studentengebouw. Sven en Manon kropen gezellig samen onder de dekens in het bed van een zekere Jelle, die vrij spoorloos was aangezien ik hem nog nooit had gezien. Hans en Mik lagen op de grond en ik mocht op een smerige, naar pis meurende bank plaatsnemen.
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren en dames, ik wil jullie mening over de volgende alinea:
[..]
Ieder zn ding dan maar hequote:Op zaterdag 10 november 2012 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren en dames, ik wil jullie mening over de volgende alinea:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
balen man!quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vogels zijn wegIk kon er niet meer voor zorgen dus heb ik ze weggedaan, naar een beter thuis waar ze gewoon in de woonkamer kunnen staan en alle aandacht krijgen die ze verdienen.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vogels zijn wegIk kon er niet meer voor zorgen dus heb ik ze weggedaan, naar een beter thuis waar ze gewoon in de woonkamer kunnen staan en alle aandacht krijgen die ze verdienen.
Ik ben nog lang niet jarigquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:00 schreef Redbaron het volgende:
Kutwedstrijd gespeeld, nu verjaardag in het altijd mooie Goor
Ebay en dan Engelse verkopers, zit best verschil in qua prijs. Dan wel voor merk 'hemelvaart' gaan anders heb je al snel namaakquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
winterbanden +staal vandaag onder de Ibiza, maar ga toch op zoek naar lichtmetaal denk ik![]()
Noesquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
eerst maar eens kijken naar origineel Seat/W 14" lichtmetaalquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ebay en dan Engelse verkopers, zit best verschil in qua prijs. Dan wel voor merk 'hemelvaart' gaan anders heb je al snel namaak.
Topquote:Op zondag 11 november 2012 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken naar origineel Seat/W 14" lichtmetaal
en weet nu hoe ik autoradio eruit kan halen (monteur liet het gisteren even zien), zo te zien ziet er wel een cd-wisselaar uitgang op
dus torx-schroevendraaier halen en radio zelf losdraaien, kan ik ff feauteau makenquote:
Ole. Ik bestel mezelf van de week ook ff zo'n ding. Altijd cd braden is ook nie wat.quote:Op zondag 11 november 2012 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus torx-schroevendraaier halen en radio zelf losdraaien, kan ik ff feauteau maken
volgens monteur zat er in die stekker aansluiting voor cd-wisselaar, dus stekkertje van die media-unit zou ik er zo in moeten kunnen klikken. en dan de unit nog netjes wegwerken in het dashboard-kastje ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ole. Ik bestel mezelf van de week ook ff zo'n ding. Altijd cd braden is ook nie wat.
Precies mijn idee.quote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens monteur zat er in die stekker aansluiting voor cd-wisselaar, dus stekkertje van die media-unit zou ik er zo in moeten kunnen klikken. en dan de unit nog netjes wegwerken in het dashboard-kastje ofzo
Precies. Op het alfa forum zijn ze wel tevreden met die Yatour. Niet duur en t werkt. Hoeft ook geen supertechnisch ding te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus maar eens verdiepen in wat er zoals aan media-units te krijgen is
Remco. Goed te passe?quote:
moah, nog steeds last van de rug. dat mag van mij wel een keer over zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jawelpuntje in Arnhem en rustige zondag. jij ook GTP?
Al bij de fysio geweest?quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, nog steeds last van de rug. dat mag van mij wel een keer over zijn.
nee, wel bij de dokter. die had het over acute verkrampingquote:
97.0 had ik net geen muziek. toen overgeschakeld naar 97.3, maar daar draaiden ze dus kutherrie. heb nu 96.7 opstaan.quote:Op zondag 11 november 2012 16:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
idd, 0 klinkt beter hebben alleen Stream niet helemaal 100.
ja, David was ook al lekker bezigquote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Misschien wel beter, laat die Eindhovenaren maar schreeuwen.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die neem ik al geen tijden serieus als het op voetbal aankomt....
meer het enthousiasme zonder idee en gedachte.quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, vanwege zijn "enthousiasme" dus
leuk voor een Polo, dat welquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
4x100 is ook een veel mooiere maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zo ziet je Polo er nu uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Golf Mk2 velgen zo te zien?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo ziet je Polo er nu uit?en Golf Mk2 velgen zo te zien?
wat hej maakt dan?quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt.
die deuk is iets minder.
die velgen heb ik overgenomen van iemand met een golf 2 cabrio.
die deuk is iets meer uitgedeukt. niks is gemaaktquote:
dus nu lijkt het iets minder verschrikkelijk?quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die deuk is iets meer uitgedeukt. niks is gemaakt
ow, das al een hele tijd geleden. buurjongen die van rechts kwamquote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu lijkt het iets minder verschrikkelijk?
maar ik doelde op waj maakt hebt daj zo'n deuk krijgt
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Na 3 dagen heerlijk ziek te zijn geweest, nu thuis aan het werk. Dat is best prettig moet ik zeggen, thuis werken.. Koffie, peuk, internet.
Ware het niet dat ik morgen 13 punten klaar moet hebben waar ik nog een maand werk aan heb..
Maar de jeuk is weg!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik had jeuk. Het krabben was niet charmant.
Thats all that counts.quote:
Aan je punani?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik had jeuk. Het krabben was niet charmant.
Gezien in KPDquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:14 schreef Kreator het volgende:
Ik ben aan het DM'en metKnetterkrankjorum
over photoshop en hoe dat een foto 'nep' maakt. Of niet.
.
Oh, je was serieusquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:14 schreef Kreator het volgende:
Ik ben aan het DM'en metKnetterkrankjorum
over photoshop en hoe dat een foto 'nep' maakt. Of niet.
.
Ik vind het allebei wel bestquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat een verbetering of een verbetering.
Als er maar tieten op staan, hequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel best
quote:
Nou, dan zit je in KPD toch goed? Is toch alleen maar platte porno met weinig fantasiequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan heb je er altijd van die wijven tussen zitten die dan "artistieke foto's" plaatsen. Donder op, ik wil gewoon tieten zien
Post daar anders eens wat van jezelf.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan zit je in KPD toch goed? Is toch alleen maar platte porno met weinig fantasie.
Ik vind er niks aan, daarom kom ik er ook nooit meer.
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post daar anders eens wat van jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |