Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
Komt omdat er eigenlijk ook gewoon geen hol meer aan is
Het zijn wel veelal de zelfde personen die slowchatten iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
Idd, Bas. Oprot'n jij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag ja
Sorry, Bas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds zekere personen weer posten blijft een deel weg.. En dan gaat het traag ja
Je zou tegen je zelf kunnen praten, goed voor de postcount, en misschien halen wel die 1000 dan wel.quote:
Tegen mezelf praten kan altijd wel, dat is saaiquote:Op woensdag 7 november 2012 08:24 schreef Mdrop het volgende:
Je zou tegen je zelf kunnen praten, goed voor de postcount, en misschien halen wel die 1000 dan wel.
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).quote:Op woensdag 7 november 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen mezelf praten kan altijd wel, dat is saai
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).
Dat zal inderdaad wel, maar uren voor een tentamen leren waar je de leraar zijn of haar standpunt uit het hoofd moet SCHRIJVEN in minimaal 800 zinnen is ook niet alles.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
Geniet er nog maar even van. Er komt een moment, na een paar jaar werken, dat je beseft dat schooltijd toch wel heel relaxed was..
...bv op woensdag al weekend hebben.
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel, maar uren voor een tentamen leren waar je de leraar zijn of haar standpunt uit het hoofd moet SCHRIJVEN in minimaal 800 zinnen is ook niet alles.
Oh en ik heb dit jaar 3 weken vakantie gehad, maar verder nog geen dag vrij. Omdat het druk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.
En ik heb geen verstand van al die punten. Maar ik word er wel elke dag aan herinnerd.
Ruilen?.
Klinkt niet heel fantastisch, dus nee dankjewelquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet voor 1 januari 7000 klanten, 1000 leveranciers en 33000 artikelen foutloos in een nieuw systeem pompen, waarbij het financieel ook allemaal klopt. En qua voorraad. En qua prijs.
En ik heb geen verstand van al die punten. Maar ik word er wel elke dag aan herinnerd.
Ruilen?.
Uitdagend is het wel ;-), mag iedereen zoiets gewoon doen of heb je daar papieren of iets voor?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een pony castreren. Helpen daarbij, that is.
geil.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een pony castreren. Helpen daarbij, that is.
Valt wel mee, vaak genoeg geholpen bij een castratie.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uitdagend is het wel ;-), mag iedereen zoiets gewoon doen of heb je daar papieren of iets voor?
Nouja ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich er dagen mee vermaken ;-).
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:47 schreef Kreator het volgende:
Zo. Vanavond voorlopig koopcontract tekenen. 10 jaar zolder-rommel opgeruimd....5x een volle auto weggeflikkerd en 3x de gemeente laten komen..
Jukebox huis idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]welk huis is het nu geworden dan
Of die ene.. met die jukebox?
kewlquote:Op woensdag 7 november 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jukebox huis idd.. 1 februari krijg ik de sleutel, als alle papierwerk een beetje opschiet.
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen.quote:
Verhuizen is altijd wel kut, maar het helemaal je eigen maken is natuurlijk wel weer fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen..
Tof.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. heb er wel zin in moet ik zeggen. Het verhuizen niet zo, maar het is wel een tof huis. Ik zal wel een keer een housewarming doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |