Ik tel mee!quote:
groene M&M's ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die lijken tenminste op M&M's?
Ja, bij sommige exemplaren is dat eens in de maand, bij anderen zo om de zes tot 9 weken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat eet jouw ras toch alleen als ze bloeden 1x in de maand?
Dat moet je ook niet willen, blijf nou gewoon in dat dorp. Kan ik je tenminste fatsoenlijk stalken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, ik wil weer eens met de trein, die rijdt niet.
Zit daar nog verschil in ook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, bij sommige exemplaren is dat eens in de maand, bij anderen zo om de zes tot 9 weken.
Ik wilde net jouw kant op komenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, blijf nou gewoon in dat dorp. Kan ik je tenminste fatsoenlijk stalken.
Dat syncen vind ik ook maar raar hoor. Steeds het maandverband op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit daar nog verschil in ook?
Ik vind het mara een raar verschijnsel. Beetje zo lang bloeden en niet sterven. En dan ook nog eens samenklitten met andere vrouwen en dan gewoon syncen! Raar volk
Toch raar hoe dat werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat syncen vind ik ook maar raar hoor. Steeds het maandverband op.
Samen klitten? Brrrrrrr..quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het mara een raar verschijnsel. Beetje zo lang bloeden en niet sterven. En dan ook nog eens samenklitten met andere vrouwen en dan gewoon syncen! Raar volk
Zal ik het voor je opeten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb chocolade in de kast.... maar ik moet er af blijven
Oh, dan mag het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net jouw kant op komen
Dus ik mag nu meer dan een jaar geen chocolade?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat eet jouw ras toch alleen als ze bloeden 1x in de maand?
Allemaal tegelijk voetbal kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zouden mannen dat ook hebben? Dat ze in elkaars nabijheid op den duur tegelijk... ja... wat doen wij eigenlijk? Ejaculeren?
Of zou dat een omgedraaid oorzaak-gevolg zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk voetbal kijken.
Da's gummen, waar jouw zieke geest aan denktquote:
doe maar ja, dan ben ik er tenminste vanafquote:
Nou ik zie allemaal bloed voor me. Bloed tijdens het gummen? Brrrrrrr...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gummen, waar jouw zieke geest aan denkt
Stuur je het op?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe maar ja, dan ben ik er tenminste vanaf
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik zie allemaal bloed voor me. Bloed tijdens het gummen? Brrrrrrr...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stuur je het op?
Ohwacht. Ik heb ook nog chocola bij me![]()
Dat laatste gebeurt natuurlijk niet meer zo veel, met de pil hequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rooie bietjes?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
TT over groentes en dan over menstruatie lezen.
Turks fruit?quote:
"Mama, je raadt nooit wat ik nu tussen m'n billetjes heb!"quote:
Een marrrrrrrrrrrrrs!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Mama, je raadt nooit wat ik nu tussen m'n billetjes heb!"
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Mama, je raadt nooit wat ik nu tussen m'n billetjes heb!"
quote:
Da is toch heul geen groentuh kut!quote:
Voorspellende gavequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zag de quote-alerts en wist al meteen wat de reacties zouden zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
ik zag de quote-alerts en wist al meteen wat de reacties zouden zijn
You remind me of the babe.quote:
Tof! Zo lekker ouderwetsch een 'Aan de deur wordt niet gekocht'-sticker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef MNR het volgende:
Echt jongen, die KPN en hun GLASVEZEL! Ik heb een sticker op de deur en dan bellen ze nòg gewoon aan_! Zeg ik dat ik een sticker op de deur heb, zegt die man zo: "oh, is dat ook voor glasvezel?". "Ja, dat is voor verkopers en dat geldt ook voor glasvezel".
Als je niet wil dat ik geirriteerd reageer, moet je ook niet met je verkoperssmoeltje voor mijn deur gaan staan!
Nooit geschoten is altijd mis denken ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef MNR het volgende:
Echt jongen, die KPN en hun GLASVEZEL! Ik heb een sticker op de deur en dan bellen ze nòg gewoon aan_! Zeg ik dat ik een sticker op de deur heb, zegt die man zo: "oh, is dat ook voor glasvezel?". "Ja, dat is voor verkopers en dat geldt ook voor glasvezel".
Als je niet wil dat ik geirriteerd reageer, moet je ook niet met je verkoperssmoeltje voor mijn deur gaan staan!
Google weet het antwoord wel ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Jannuk het volgende:
Is avocado eigenlijk groente of fruit?
En goedenavond, koffie staat op tafel.
Fruit natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Jannuk het volgende:
Jamaar ik ben geen verkoper, ik ben vertegenwoordiger!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef MNR het volgende:
Hee tijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Google weet het antwoord wel ik niet![]()
Hoi Jannuk
Wrom is Google niet eens duidelijk? Mennnn, heb je dus ook niks aan.quote:
quote:De avocado (Persea americana) is een boom uit Centraal-Amerika; bekend om zijn gelijknamige, voor consumptie geschikte, vrucht (die ook wel advocaatpeer of foutief advocaat genoemd wordt). De naam avocado komt oorspronkelijk van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent [1].
Met mij goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hee tijnhoe is het?
Google weet het ook niet helemaal zeker.
Nog meer thnx,quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mij goed![]()
Met jou ook?
Watstoute google
Goed om te horenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ben een beetje aan het bijkomen na een operatietje van twee weken geleden, maar verders gaat het hartstikke goed!
Mok thee ajb met een koekje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef Jannuk het volgende:
Speculaasje goed?quote:
Wat ik mij nou ineens nog afvroeg, waarom dacht je vorige keer dat mijn vriend 'zo oud' was? Remember?quote:
Omdat hij eigenlijk voor zijn 30e vader wou worden. Weet niet meer of die eigenlijk er wel stond, maar ik dacht dus die is boven de 30.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ik mij nou ineens nog afvroeg, waarom dacht je vorige keer dat mijn vriend 'zo oud' was? Remember?
Nog een smaakje thee of gewone thee?quote:
Ik hou niet zo van smaakjes, dus doe maar een groene thee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een smaakje thee of gewone thee?
Dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van smaakjes, dus doe maar een groene thee.
Oooh, nee ik zei dat ie 'altijd al voor zijn 30e vader wilde worden'. Dus ik begreep je reactie niet. Was even nieuwsgierig. Thx.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk voor zijn 30e vader wou worden. Weet niet meer of die eigenlijk er wel stond, maar ik dacht dus die is boven de 30.
Oja "altijd", stomme aanname dat ik daarbij dacht dat hij boven de 30 was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, nee ik zei dat ie 'altijd al voor zijn 30e vader wilde worden'. Dus ik begreep je reactie niet. Was even nieuwsgierig. Thx.
Koop eens goede groene thee en zet hem zoals het hoort. Dan heeft het ook ineens smaak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat groene thee nergens naar smaakt?
Er zijn wezenlijke verschillen tussen groene, zwarte en witte thee. Voor mensen mét smaakpapillen. Dus mcD hoeft zich niet aangesproken te voelen.quote:
Een goede witte heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Misschien toch maar eens doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn wezenlijke verschillen tussen groene, zwarte en witte thee. Voor mensen mét smaakpapillen. Dus mcD hoeft zich niet aangesproken te voelen.
Gelukkig ben je al voorzien, anders had je zelf moeten lopen naar waterkoker, theeglas en theezakjes.quote:
U is goehoed!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.24-tip.com/kookterm/89-wat-zijn-vruchtgroente.html
Check.quote:
Ik probeer slechts een argument onderuit te schoppenquote:
Aaaaaaaaaaaaaawquote:
Ik vind dat ook met die ayurvedische (yogi) thee. Mensen die zo een zakje in een kopje gekookt water kwakken. Terwijl, als je het maakt zoals het hoort, de smaak veel intenser is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn wezenlijke verschillen tussen groene, zwarte en witte thee. Voor mensen mét smaakpapillen. Dus mcD hoeft zich niet aangesproken te voelen.
quote:
Goed! Ben een beetje aan het bijkomen van een ziekenhuisavontuurtje, maar verders gaat het hartstikke goed!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeer slechts een argument onderuit te schoppen
Hoe'st leven met Jannuk?
Dat gaan ze maar mooi doen bij al die mensen die daar wèl intrappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis denken ze.![]()
Gewoon nooit meer de deur open doen.
Ja, maar het moet vooral zo makkelijk mogelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik vind dat ook met die ayurvedische (yogi) thee. Mensen die zo een zakje in een kopje gekookt water kwakken. Terwijl, als je het maakt zoals het hoort, de smaak veel intenser is.
Ziekenhuisavontuurtje klinkt niet erg bestquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Goed! Ben een beetje aan het bijkomen van een ziekenhuisavontuurtje, maar verders gaat het hartstikke goed!
Hoe is het met jou?
Neuh, meer zoiets. Moderne variant:quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof! Zo lekker ouderwetsch een 'Aan de deur wordt niet gekocht'-sticker?
Ah, heb je hem nog nageroepen met: "Jehova!"?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuh, meer zoiets. Moderne variant:
[ link | afbeelding ]
Was ook niet best. Maar ik ben er weer! Wat zouquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziekenhuisavontuurtje klinkt niet erg best
Hier ook goed eigenlij wel. Boring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |