iemand die ik ken gaat daarheen verhuizen .. heb haar gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had gister niet eens file
Maar ja, ik ging dan ook naar Almere, wie wil daar nu wonen
ik moet donderdag weer naar lelijkstadquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
iemand die ik ken gaat daarheen verhuizen .. heb haar gecondoleerd
alvast sterkte toegewenst in de komende moeilijke tijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moet donderdag weer naar lelijkstadkom ik ook door almere
Ik zit ook steeds meer te denken om daarheen te verhuizen. Niet omdat ik het daar nu zo geweldig vindt (al vind ik het centrum wel steeds gezelliger worden) maar het is gewoon handiger qua reizen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
iemand die ik ken gaat daarheen verhuizen .. heb haar gecondoleerd
Hopelijk kan ze ook truukjes met mijn ballenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bondscoach van een of ander balkan land, die kan wel truukjes met een bal
die beenspieren op die linkse fotoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan ze je goed mee vast klemmen als je er tussen zitquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
die beenspieren op die linkse foto
Ja, damn echt erg datquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |